Denk dat dat van die soeciale handschoenen zijn.. mensen met allergische reacties op hun handen dragen die ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:19 schreef spapaars het volgende:
Slaapt ze met latex handschoenen?
[ afbeelding ]
Daar zijn natuurlijk wel verschillende categorieën inquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:24 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vond de oproep van Geraldine om op social media liever te zijn voor de deelnemers super tof. Vorig jaar ging het er namelijk best wel erg aan toe.
Helaas heeft het niet geholpen.
Deelneemster Ashley wordt de hemel ingeprezen op social media en deelneemster Ronahi het tegenovergestelde op social media.
Het doet me pijn, wetende dat familie van iemand het allemaal meekrijgt en nadien Ronahi zelf.
Het waarom is nauwelijks te snappen want iedereen roddelt over elkaar in een BB huis. Dat is ook de bedoeling want ze zitten in een bubbel en daarmee vullen ze de tv uitzendingen.
Vorig jaar kreeg Chiara veel gedoe over haar heen.
Dit jaar Rohani.
Men confirmeert zijn of haar mening het liefst met de zogenoemde meest populaire....
Ikzelf distantieer me er liever van en probeer een helikopter view te houden.
In allebei de kampen wordt af en toe flink geroddeld.
Vorig jaar was ik echt voor chiaraquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:24 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vond de oproep van Geraldine om op social media liever te zijn voor de deelnemers super tof. Vorig jaar ging het er namelijk best wel erg aan toe.
Deelneemster Ashley wordt de hemel ingeprezen op social media en deelneemster Ronahi het tegenovergestelde op social media.
Het doet me pijn, wetende dat familie van iemand het allemaal meekrijgt en nadien Ronahi zelf.
Het waarom is nauwelijks te snappen want iedereen roddelt over elkaar in een BB huis. Dat is ook de bedoeling want ze zitten in een bubbel en daarmee vullen ze de tv uitzendingen.
Dit jaar Rohani.
Men confirmeert zijn of haar mening het liefst met de zogenoemde meest populaire....
Chiara was op sommige punten echt wel heftig. Zeker wat Charlotte betreft. Ik was het wel vaak met Chiara eens. Ronahi en Tom is gewoon totale onbegrip wederzijds. Waar zij wilde dat hij de leiding neemt twijfelt hij waar zij wilde een meer maak je niet druk houding ging hij overboord. Ty is in dat opzicht voor haar veel beter ook omdat hij meer basic is in communicatie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 03:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik echt voor chiara
Dit jaar volgens jou theorie zou ik nu dus ook voor rohani moeten zijn, maar die vind ik dus net weer te ver gaan
Ben ook geen fan van ashley maar in jou theorie teld dat dus niet mee
Nee valt meequote:Op donderdag 22 februari 2024 07:16 schreef rinardo het volgende:
lees ff de laatste post, gaat de hele nacht cos over offtopic? dan hoef ik niet terug te lezen ?
Nee ze liegt ook over tomquote:Op donderdag 22 februari 2024 06:54 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara was op sommige punten echt wel heftig. Zeker wat Charlotte betreft. Ik was het wel vaak met Chiara eens. Ronahi en Tom is gewoon totale onbegrip wederzijds. Waar zij wilde dat hij de leiding neemt twijfelt hij waar zij wilde een meer maak je niet druk houding ging hij overboord. Ty is in dat opzicht voor haar veel beter ook omdat hij meer basic is in communicatie.
Ik vind praten over de lichaamsgeur of hoe tandenborstels eruit zien en daarop je afgunst bepalen veel kwalijker eigenlijk.
Vorig jaar was ik echt voor chiaraquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:24 schreef Mercedes. het volgende:
Dit jaar Rohani.
Heb de kruiden net gezienquote:Op donderdag 22 februari 2024 07:49 schreef humpty het volgende:
Nieuwe dingen in the wall?
ik zie ongebrande cashewnoten gembershot matcha poeder dadels en nog veel meer
Ashley had van de week wel een goed idee om een potje maken
en dat iedereen daar dan 1 coin in deed om kruiden te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |