Ja mooi om te horenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Praat er met zoveel liefde over
Huh? Ze is niet genomineerd, toch? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nu ja dat Ashley enkel laat wakker blijft wanneer ze genomineerd is is niet vergezocht :-)
Hij weet ook niet of hij dat een kind wil aandoen, hij vindt het moeilijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy wil heel graag kindjes, dat lijkt mij ook heel erg moeilijk
Ze gaat dan ook overdreven vrolijk doen. De andere bewoners hebbem dat inmiddels ook door.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nu ja dat Ashley enkel laat wakker blijft wanneer ze genomineerd is is niet vergezocht :-)
Ook dat stukje gepest worden , dat lijkt mij wel heel erg verdrietigquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij weet ook niet of hij dat een kind wil aandoen, hij vindt het moeilijk
Tja kan me voorstellen dat sommigen wat minder goed slapen als ze genomineerd zijn of langer wakker blijven om nog even te genieten met elkaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Huh? Ze is niet genomineerd, toch? Of mis ik iets?
Nee en juist daarom ligt ze in bed. De paar dagen dat ze genomineerd stond bleef ze toevallig heel laat wakker.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Samen met herriequote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy wil heel graag kindjes, dat lijkt mij ook heel erg moeilijk
Nee maar er zijn een hoop mensen die dingen in haar zien wat meer een fantasie verhaal isquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef s1lverz het volgende:
[..]
heissa of zoietsquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:24 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Samen met herrie(of wat is z'n alter ego?)
Denk dat iedereen er anders mee omgaat idd, daarom niet teveel achter zoeken denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja kan me voorstellen dat sommigen wat minder goed slapen als ze genomineerd zijn of langer wakker blijven om nog even te genieten met elkaar
Niet alle herrie is ongewenstquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit dus
maar je vond het herrie @:s1lverz
Tom zijn baas heeft cruiseschepen vertelde hij, allemaal met korting meequote:Op donderdag 22 februari 2024 00:29 schreef Kissingbird het volgende:
Ze fantaseren dat tom een boottocht gaat maken met zijn kind
Tom dan mee gaat voor entertainment
karan gaat knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |