Datquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Nationale Rutte
Internationale Rutte
Ja helaas, ik snap ook niet waarom. Verder was deze strijd een enorme overwinning voor Oekraine.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, dat is precies het punt van vele analisten; als men een week eerder had teruggetrokken dan had dat vele doden gescheeld. Het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Ben er inmiddels van overtuigd dat Medvedev bewust zulke extreme dingen moet zeggen zodat Poetin gematigd en rationeel lijkt in contrast. Met de nadruk op lijkt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:51 schreef Ulx het volgende:
[x]https://twitter.com/nexta_tv/status/1760571805234761785[/x]
Zeg meneer de generaal, heb je er misschien al eens over nagedacht om naar Oekraïne af te reizen om ze aldaar te vertellen hoe het allemaal wel moet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja helaas, ik snap ook niet waarom. Verder was deze strijd een enorme overwinning voor Oekraine.
Naast dan de onbegrijpelijke fout dat Oekraine het maar niet lijkt te leren om zich enorm in te graven en als gekken meerdere lagen diepe loopgraven te maken en dat ook deels de defensie opbrak.
Dit zijn natuurlijk voornamelijk klachten van veel binnen het Oekraiense leger zelf en een algemeen terugkerend probleem wat zelf door ze wordt gezegd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeg meneer de generaal, heb je er misschien al eens over nagedacht om naar Oekraïne af te reizen om ze aldaar te vertellen hoe het allemaal wel moet?
Zouden we goed geld mee kunnen verdienen. Doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:10 schreef BEFEM het volgende:
Ik hoorde gisteren Ollongren op de radio zeggen dat ze gaan kijken of ze Nedcar kunnen omvormen om voor defensie te produceren.
Hopelijk gaat dat verder dan het aan de markt overlaten en stapt de overheid zelf ook in, via een of andere constructie.
"If not now, then after some time".quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:51 schreef Ulx het volgende:
[x]https://twitter.com/nexta_tv/status/1760571805234761785[/x]
Dat zou een goede zaak zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:10 schreef BEFEM het volgende:
Ik hoorde gisteren Ollongren op de radio zeggen dat ze gaan kijken of ze Nedcar kunnen omvormen om voor defensie te produceren.
Hopelijk gaat dat verder dan het aan de markt overlaten en stapt de overheid zelf ook in, via een of andere constructie.
Hou dan maar op met hier reageren; wat een dooddoener zeg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeg meneer de generaal, heb je er misschien al eens over nagedacht om naar Oekraïne af te reizen om ze aldaar te vertellen hoe het allemaal wel moet?
Dat was natuurlijk al wel heel lang duidelijk dus alleen maar mooi dat het nu nog maar even benadrukt wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
"If not now, then after some time".
Duidelijker kun je het niet hebben. Een wapenstilstand zal er alleen maar voor zorgen dat het Kremlin later een nieuwe poging zal doen.
Grotendeels afhankelijk van of die idioot wel of niet in het Witte Huis terecht komt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:25 schreef Frutsel het volgende:
2024-2025 wordt een heel belangrijk jaar voor de wereld - mark my words
Dat kan best.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben er inmiddels van overtuigd dat Medvedev bewust zulke extreme dingen moet zeggen zodat Poetin gematigd en rationeel lijkt in contrast. Met de nadruk op lijkt.
Die komt d'r ... daar ben ik toch wel langzamerhand van overtuigd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grotendeels afhankelijk van of die idioot wel of niet in het Witte Huis terecht komt.
Er komt sowieso een idioot in het witte huis ja. Niks aan gelogenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die komt d'r ... daar ben ik toch wel langzamerhand van overtuigd.
Hij zelf-diskwalificeerd zich voor opvolging van putin.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben er inmiddels van overtuigd dat Medvedev bewust zulke extreme dingen moet zeggen zodat Poetin gematigd en rationeel lijkt in contrast. Met de nadruk op lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |