Intro:Sorry voor de late uitslag, door werk waar het smoor druk is, en thuissituatie die niet al de best verloopt is mijn leven momenteel even beetje uit de running geworden, toch probeer ik mijn best te doen om een gaatje te vinden om de uitslag met jullie te delen. Dan nu het echte werk waar jullie voor komen!
Maart roert zijn staart, maar betreft de koude nachten hoefde we niet te verwachten, met 0,7 graden werd er zelfs geen vorst genoteerd, en die uitbijter van 18.4 graden was het lenteachtig, ondanks dit zaten best veel mensen in de buurt, (laten we de minima maar vergeten?

). Gelukkig zagen we de zon ook en iedereen sommige zaten wel heel dichtbij terwijl 1 iemand moest aanzien hoe die zonuren opliepen
Qua neerslag was normaal, 2 users zaten er letterlijk tussen terwijl een ander hoopte op meer neerslag.
De wind heeft 1 iemand aan het rechte eind! De rest zaten er ook heel dicht op, de wind is daartegen wel redelijk goed te voorspellen.
Warme dagen hebben we niet gehad, die vorstdagen is een drama en gelukkig heeft niemand voor ijsdagen gekozen

laten we deze maar snel vergeten!
Iedereen heel goed gedaan en nu maar snel naar de uitslag waar jullie al 6 dagen op moeten wachten
Podiumplek:Op de 1ste plek met 7,45 punten is geworden:
@dick_laurentOp de 2de plek met 9,35 punten is geworden:
@MissHobjeOp de 3de plek met 10,00 punten is geworden:
@Frutsel
Gefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
Gedeelde plek:Geen gedeelde plek.
Misser van de maandWe hebben wel een misser van de maand en die gaat naar:
@GarlandBriggs , vooral die neerslag heeft je echt de nek omgedraaid! Hopelijk deze maand beter
Beste prestatie:Temp max:
@SpeedyGJ met 0.1 graden verschil.
Temp min:
@Stephan5 met 0 graden verschil.
Neerslag:
@dick_laurent / @Houtenbeen met 1mm verschil.
Zon uren:
@INViCTuS met 3.4h verschil.
Gem wind:
@Houtenbeen met 0m/s verschil.
Betreft de warme dagen / vorstdagen / ijsdagen is niet veel boeiends dus die laat ik deze keer achterwegen.
Door dat ik te laat ben is de nieuwe maand inmiddels al begonnen