Ik heb werkelijk geen enkel ideequote:Op woensdag 21 februari 2024 22:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou Jimmie echt alles doorbrieven aan Dil?
Ja was volop aan verwijderen met Nizno. Melden achter alle trs afvinken wilde ik hem open gooien en dacht hoe kan dat. Zag ik momo. En die had hem ook gesloten was ze fractie eerder.quote:
Ja, deden ze dit maar vaker.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind ze in blauw ook gewoon leuk kletsen. Ze zijn meer van dezelfde leeftijd ook. Lullen over pokemon en ander domme dingen maar hebben gewoon lol en lachen elkaar uit erom. Doen de anderen ook, maar over andere dingen omdat ze wat ouder zijn. Het een is niet beter dan het ander.
tis maar waar je blij van wordtquote:
Zou hij echt zo blind/dom zijn? Dat wil ik niet gelovenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Gotta catch em all.quote:
Do moet eraf want moet Nederlandse man uit. Met Do erop kunnen ze dat haast niet maken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:55 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat BB aan het brainwashen is hoe ze Do an Randy op de bank krijgen!
Spuit 11.quote:
ja gezelligquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind ze in blauw ook gewoon leuk kletsen. Ze zijn meer van dezelfde leeftijd ook. Lullen over pokemon en ander domme dingen maar hebben gewoon lol en lachen elkaar uit erom. Doen de anderen ook, maar over andere dingen omdat ze wat ouder zijn. Het een is niet beter dan het ander.
Kan ,maar ik vind het duidelijk een groot verschil!quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit nog weer gaat gebeurenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was volop aan verwijderen met Nizno. Melden achter alle trs afvinken wilde ik hem open gooien en dacht hoe kan dat. Zag ik momo. En die had hem ook gesloten was ze fractie eerder.
Hoop het niet voor hem dan staat hij zo in de studioquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |