kook niequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, allemaal Love Island, ik ken helemaal niemand ...
Ik gelukkig ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kletsen wel gezellig over alles en nog wat, met de deur nu open.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:09 schreef -river- het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee stream 2 gaat naar de heksenkring![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn allemaal speculaties. Unaniem gaat lastig worden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ze weten niet dat ze unaniem moeten zijn
Ze weten niet dat het unaniem gaat zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef -river- het volgende:
[..]
No way dat Ashley en Alice Do en Ra vrijstellen, ze zijn niet vergeten wie hun op de bank hebben gezet.
Enkel als ze Danny en Glenn vrijspreken, de andere gaan hem niet worden. Oh 2 weer terug naar roze kamerquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:10 schreef marky het volgende:
[..]
Het zijn allemaal speculaties. Unaniem gaat lastig worden.
Ja, zij heeft een persoonlijk gesprek gehad met BB...was leuk BB wist dat zij de enige was die buiten geweest wasquote:
Heb al 'n tr gedaan, beetje te veel Kquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Welkom in de COS, fijne binnenkomer ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |