Nee andersom! Mensen die bij over dramatisch doen als ze iemand anders afwijzen. Als in “Wat verschrikkelijk voor jou!”quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bedoelt dramatisch doen als je iemand afwijst? Zoals een heel verhaal over hoe leuk het was en dan toch nee zeggen?
Liever geghost worden dan een dramatische afwijzing?
Als je er morgen maar bent!quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ik duik zo mijn nest in, ben moe, morgen weer een dag
ik ga het zelf al vooruit kijken zo, ik ben nu net thuis dus ik ga het morgen niet redden ben ik bangquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Durf je morgen wel te kijken of heb je al vooruit gekeken?
O wacht, wel wat jij zei, leesvaardigheidquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nee andersom! Mensen die bij over dramatisch doen als ze iemand anders afwijzen. Als in “Wat verschrikkelijk voor jou!”
Ik hou niet zo van de term downdatenquote:
Ze is wel aanwezigquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ga het zelf al vooruit kijken zo, ik ben nu net thuis dus ik ga het morgen niet redden ben ik bang
dat was ze zeker jaquote:
Ja je moet er van houden, sommige mannen hebben het denk ik ook wel iets nodig, maar ik snap dat je het wat te vond.quote:
leuk om te horenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja je moet er van houden, sommige mannen hebben het denk ik ook wel iets nodig, maar ik snap dat je het wat te vond.
Heb jij ook al vooruit gekeken?quote:
Is de dame aan het updaten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de term downdaten
Nee, tis er toch live op?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook al vooruit gekeken?
Dat klinkt al positiever!quote:
https://www.bing.com/imag(...)jaxhist=0&ajaxserp=0quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Hoe zou ze er uitzien zonder al dat gedoe?
Beter denk ik, dit doet meer slecht dan goed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Hoe zou ze er uitzien zonder al dat gedoe?
Huh, ik dacht dat je het over cherrys date had, die is morgen pas.quote:
Nee toch? Ik dacht vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je het over cherrys date had, die is morgen pas.
Haha dacht jij dat hij de plantenwetenschapper was?quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dacht jij dat hij de plantenwetenschapper was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |