Geen gouden koppel. Matig, slecht.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:19 schreef heywoodu het volgende:
We zijn live vanuit Tokyo op de PLAYER, met Sifan![]()
De gare live timing is hier te vinden, op een enkeling na staan de namen ook allemaal in het Japans!
https://leaderboard.runnet.jp/?tri=20207_20240303_01
Ivo zal het te druk hebben met het langlaufen, maar de Boet heeft wat uit te leggenquote:
Vijfde in de heats tellen we dus niet mee. Gevallen in Budapest bij de 4×400 tellen we ook niet mee. Oké.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:40 schreef Idisrom het volgende:
"Bol is forgotten how to lose" Volgens mij was dat op de BBC.
Ik vraag me ook weleens af wanneer Bol voor het laatst echt tegenvallend liep, kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:40 schreef Idisrom het volgende:
"Bol is forgotten how to lose" Volgens mij was dat op de BBC.
Dit is dan weer niet het WK-topic. Maar dat terzijde.quote:
Prrrrrrrr, frustrerend. Plekkie 4 voor Hassan. Kan en mag niet gebeurenquote:Op zondag 3 maart 2024 02:12 schreef heywoodu het volgende:
1:00.20 voor Kiplagat, Kipruto en Ngetich halverwege, Kipchoge al op bijna twintig seconden en kan de gangmaker voor hem ook niet bijhouden.
ONZE Sifan zit gewoon nog voorin.
Verwarrend wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet het WK-topic. Maar dat terzijde.
Mee eens, maar ik vrees dat we daarvoor terecht moeten bij de mensen in Tokyo, die beslissen om een regulier atletiekevenement te houden tijdens een eigentopictoernooiquote:
Sydney schijnt eraan te komen tochquote:Op zondag 3 maart 2024 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Volgens Leon Haan zijn er zeven marathon Majors, ben benieuwd welke dan allemaal.
quote:Drie jaar geleden lukte het in Tokio ook niet. Pijn dwong Deelstra meermaals te stoppen of te wandelen. Ze eindigde met pijn en moeite als 44ste, maar op haar eigen klokje zag ze hoe goed ze had kunnen lopen.
"Zoals hardlopers dat vaak doen zette ik mijn klokje stil als ik stil stond of wandelde. Als ik door had kunnen lopen, was ik ruimschoots binnen de top tien geėindigd."
quote:"Met een uitgerust lijf en in de beste vorm ooit. Ik dacht echt dat ik geen last van mijn blessures zou krijgen. Maar na zes kilometer, bij de eerste rotonde, voelde ik het al." Het parcours liep linksom de rotonde, precies wat haar lichaam niet kon hebben.
"Als ik zelf mijn 'parkoertje' uit mag zetten, had ik kneiterhard gelopen. In trainingen meed ik rotondes. Lekker rechtsom, rechtdoor. Geen schuine wegen."
De Speld?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rotonde zat marathonloopster Deelstra dwars: 'Had in Parijs willen stoppen'
[..]
[..]
Boston, Chicago, New Yorkquote:Op zondag 3 maart 2024 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Volgens Leon Haan zijn er zeven marathon Majors, ben benieuwd welke dan allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |