Dat die stream eruit klapt als het afgelopen is slaat ook echt nergens op. Als je met vertraging kijkt moet je de afloop er maar bij bedenken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heet service
Nee dus
Als stream bezig is kan je wel naar eerder moment ja maar na afloop niet meer.
Trainingsschema’s zijn meegenomen naar Vismarkt-LAB.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:53 schreef franklop het volgende:
Jumbo piekt perfect een week na het WK
Weet niet of het aan de app of aan mij ligt, maar heb sowieso met de app op telefoon moeite te streamen naar tv, omdat het streamicoontje welgeteld 0,35 seconde in beeld isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat die stream eruit klapt als het afgelopen is slaat ook echt nergens op. Als je met vertraging kijkt moet je de afloop er maar bij bedenken.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet of het aan de app of aan mij ligt, maar heb sowieso met de app op telefoon moeite te streamen naar tv, omdat het streamicoontje welgeteld 0,35 seconde in beeld is
Snel genoeg reageren is wel nodig, ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet of het aan de app of aan mij ligt, maar heb sowieso met de app op telefoon moeite te streamen naar tv, omdat het streamicoontje welgeteld 0,35 seconde in beeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |