Heel veel minder dan in Calgary zijn de omstandigheden daar niet, wel heeft Inzell krappe bochtenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beune had hier wellicht ook PB's kunnen rijden. Ik weet niet of Inzell zich daar wel voor leent.
Er wordt dit weekend in Inzell gereden en er sneuvelen lekker veel PRs dus de omstandigheden lijken primaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beune had hier wellicht ook PB's kunnen rijden. Ik weet niet of Inzell zich daar wel voor leent.
Om dan wel 2x het WK te missenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Antwanet zou makkelijk 2x podium kunnen rijden
Halve seconde is toch wel redelijk dichtbij?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Dul een straatlengte achter: "Dit maakt het nog een beetje spannend".
Ik denk het, gezien zijn vorm dit jaar.quote:
Dat is al best lang toch? Een soort misthoorn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben nu dus ook een PR-tune.
Ik denk telkens dat ze het Amerikaans volkslied starten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben nu dus ook een PR-tune.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |