Heel veel minder dan in Calgary zijn de omstandigheden daar niet, wel heeft Inzell krappe bochtenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beune had hier wellicht ook PB's kunnen rijden. Ik weet niet of Inzell zich daar wel voor leent.
Er wordt dit weekend in Inzell gereden en er sneuvelen lekker veel PRs dus de omstandigheden lijken primaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beune had hier wellicht ook PB's kunnen rijden. Ik weet niet of Inzell zich daar wel voor leent.
Om dan wel 2x het WK te missenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Antwanet zou makkelijk 2x podium kunnen rijden
Halve seconde is toch wel redelijk dichtbij?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Dul een straatlengte achter: "Dit maakt het nog een beetje spannend".
Ik denk het, gezien zijn vorm dit jaar.quote:
Dat is al best lang toch? Een soort misthoorn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben nu dus ook een PR-tune.
Ik denk telkens dat ze het Amerikaans volkslied starten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben nu dus ook een PR-tune.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandsers wordt het niet, Bosker die zijn hart bloot legt over zijn psychische problemen en op de achtergrond Kleintje Pils aan het hoempapa-en.
Dat ze niet moe wordt als ze een kuttijd rijdtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
Toch wat lichtpuntjes voor Visser
Misschien kan ze het gat van Schouten gaan vullenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd naar Visser. Soms denk je het zit er nog in maar tegelijk is het ook wel klaar.
Ramvolle Instagram vanavond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:51 schreef franklop het volgende:
De altijd vrolijk kijkende Rijpma-De Jong
Teller na het WK was niet boven de 5 uitgekomen helaasquote:
Dat die stream eruit klapt als het afgelopen is slaat ook echt nergens op. Als je met vertraging kijkt moet je de afloop er maar bij bedenken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heet service
Nee dus
Als stream bezig is kan je wel naar eerder moment ja maar na afloop niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |