Jaaquote:
Ik dacht dat je Dotje bedoelde met haar Kippensoep...quote:
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dotje bedoelde met haar Kippensoep...
Gelijk terug in de tijd ! Van hier tot bestemming in Italië wilde de kids niks anders horen …..later van die dvd schermpjes gekocht ze bleven het veel te lang achter elkaar leuk vinden 🙉 😂quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dotje bedoelde met haar Kippensoep...
Ik snap je niet helemaal hoe zo de laatste 2 uur was om?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hahaha
Ik liep naar de afzuigkap om te roken maar de laatste was om 2 uur ……ben beteuterd weer weggelopen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hahaha
Ik liep naar de afzuigkap om te roken maar de laatste was om 2 uur ……ben beteuterd weer weggelopen
Mijn laatste sigaret was 2 uur vanmiddag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal hoe zo de laatste 2 uur was om?
O je gaat stoppen met rokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn laatste sigaret was 2 uur vanmiddag.
Ik heb geen sigaretten meer dus moet ff afkicken van een gewoonte
Knap hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb al 0,86¤ cent bespaard 😂
Ik loop binnen !!!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gelijk terug in de tijd ! Van hier tot bestemming in Italië wilde de kids niks anders horen …..later van die dvd schermpjes gekocht ze bleven het veel te lang achter elkaar leuk vinden 🙉 😂
Heel veel succes!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb al 0,86¤ cent bespaard 😂
Ik loop binnen !!!
Je wordt toch gelijk weer vrolijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:57 schreef engine het volgende:
[..]dus jij kunt ze ook meezingen
![]()
Leuke herinnering
Valt me nog mee,was het vorig jaar niet korter?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
13 april de finale, gaat de tijd toch snel
Volgens mij wel maar weet het niet meer zekerquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me nog mee,was het vorig jaar niet korter?
Kan je nagaan hoe we op de automatische piloot staan...quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hahaha
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad toen ik stopte met rokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe we op de automatische piloot staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |