Ze komen nog minder vaak dan Ajax over de middellijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Gaat niet echt best he?
Neem een voorbeeld aan Ajax
Mogen != moeten. Ik ben van mening dat het gewoon verplicht moet worden. Ben je binnen een weekend of 3 van het gezeik afquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die regel is er al
althans, de scheids mag dat gewoon doen
Het is maar goed dat ik geen scheidsrechter ben, zo'n luizenploeg als Roma zou bij mij na een kwartier al 4 rode kaarten hebben gehad.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die regel is er al
toen ik jeugdwedstrijdjes floot van mijn neefje gaf ik alleen kaarten aan ouders langs de zijlijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen scheidsrechter ben, zo'n luizenploeg als Roma zou bij mij na een kwartier al 4 rode kaarten hebben gehad.
Onbegrijpelijk dat scheidsrechters daar amper gebruik van maken. Als je dit actief aanmoedigt vanuit de voetbalbonden dan is het zo afgelopen met dat gevraag om kaarten. Santi heeft daar ook een houtje van. Heel eng, heel walgelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die regel is er al
Mag je vanuit de club ook veel meer tegen agerenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat scheidsrechters daar amper gebruik van maken. Als je dit actief aanmoedigt vanuit de voetbalbonden dan is het zo afgelopen met dat gevraag om kaarten. Santi heeft daar ook een houtje van. Heel eng, heel walgelijk.
men wil er blijkbaar niet echt vanaf hequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat scheidsrechters daar amper gebruik van maken. Als je dit actief aanmoedigt vanuit de voetbalbonden dan is het zo afgelopen met dat gevraag om kaarten. Santi heeft daar ook een houtje van. Heel eng, heel walgelijk.
Eens.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag je vanuit de club ook veel meer tegen ageren
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Probleem is dat je als Feyenoord dan niet gaat janken om kaarten en Roma dat om de 2 seconden wel doet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mwahquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:37 schreef bbuddybb het volgende:
De Romeinen worden zo wel moe.
Dit komt helemaal goed.
daaromquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Probleem is dat je als Feyenoord dan niet gaat janken om kaarten en Roma dat om de 2 seconden wel doet.
Ik schaam me kapot als ik iemand in ons shirt dat gedrag zie vertonen. Daarom zou je dat vanuit de club, vanuit je eigen waarden, moeten ontmoedigen.quote:
Lozano eergisterenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:36 schreef onlogisch het volgende:
dat gevraag om kaarten. Santi heeft daar ook een houtje van. Heel eng, heel walgelijk.
Dat lijkt mij geen probleemquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Probleem is dat je als Feyenoord dan niet gaat janken om kaarten en Roma dat om de 2 seconden wel doet.
Nee, het is onsportief en kinderachtig. Probleem is dat je als club een roepende in de woestijn bent. Daarom moeten de bonden ingrijpen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom
het is onderdeel van het spelletje
onlogisch werd mod omdat echt niemand anders die veel online is/was hier het wilde doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had moderator onlogisch ook maar dezelfde mindset in zijn gedrag op dit forum.
Nee, want dan krijg je wat @ashardalan zegt. Een ander doet het wel. En dus doen we vrolijk allemaal mee met dat spelverziekende gedrag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot als ik iemand in ons shirt dat gedrag zie vertonen. Daarom zou je dat vanuit de club, vanuit je eigen waarden, moeten ontmoedigen.
Blijkbaar heeft de club die waarden niet.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot als ik iemand in ons shirt dat gedrag zie vertonen. Daarom zou je dat vanuit de club, vanuit je eigen waarden, moeten ontmoedigen.
Blijkbaar heeft de club die waarden niet.
of je gewoon niet zo aanstellenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, het is onsportief en kinderachtig. Probleem is dat je als club een roepende in de woestijn bent. Daarom moeten de bonden ingrijpen.
Of het spel gewoon eerlijk spelen, ipv als een klein kind die niet tegen z'n verlies kanquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of je gewoon niet zo aanstellen
Ik heb niet het idee dat het janken om kaarten effect heeft, dus waarom zou je er aan meedoen omdat een ander het wel doet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je wat @:ashardalan zegt. Een ander doet het wel. En dus doen we vrolijk allemaal mee met dat spelverziekende gedrag.
Zoals altijd haakt Typisch af als er meer dan twee zinnen in een post staan, dan kan ie niet meer mee op de inhoudquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of je gewoon niet zo aanstellen
zal het doorgeven aan rome, de argentijnen en de restquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of het spel gewoon eerlijk spelen, ipv als een klein kind die niet tegen z'n verlies kan
daarom is het de populairste kijksport ter wereldquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nee het is gewoon oncollegiaal en kut voor het publiek. Heeft niks met voetbal te maken.
Is dit een quote ofzo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je ooit een Nederlandse club zo slecht zien spelen?
Ja Ajax vandaagquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je ooit een Nederlandse club zo slecht zien spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |