Oh, mijn KPN werkt gewoon gelukkig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:11 schreef Alaianaya het volgende:
Kut KPN storing, nu heb ik het gemist.
Ja lekker op tijd net alsof ik ajax zit te kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zeiden dat je op sbs 9 kon kijken. 5 min voor de aftrap
Nee ik ook niet. Maar schakel altijd 10 minuten voor tijd in....quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja lekker op tijd net alsof ik ajax zit te kijken.
Ik zat nog te denken om er aan toe te voegen: of dit wordt dé wederopstanding van Santi…quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:58 schreef De_Pel het volgende:
Kweenie jongons, ik vrees toch een nieuw hoofdstuk van de Vloek van Rome
Hartmanquote:
Zou slim zijn maar zo slim zijn nederlandse teams nooitquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:11 schreef ashardalan het volgende:
Zou wel "leuk" zijn als wij ook zo enorm kut gaan spelen en bij elk contact gaan liggen...
Ergens ben ik daar wel blij mee. Ik heb een grafhekel aan dat type "spel"quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou slim zijn maar zo slim zijn nederlandse teams nooit
Ik zie ze vooralsnog nu al steeds grijpen naar janken en dramatisch op de grond rollen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben bang dat ze ons helemaal scheel gaan tikken straks
Dit gaat een enorm acteer-drama wordenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie ze vooralsnog nu al steeds grijpen naar janken en dramatisch op de grond rollen.
Dit wordt echt geen leuke wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |