Oh wilde alleen die tweede postenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/VisionaryVoid/status/1760599431714685258[/x]
Lolquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/VisionaryVoid/status/1760599431714685258[/x]
Bord voor d'r kopquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
Vanavond weer storm! Hopelijk houdt Louis het een beetje netjes
[ afbeelding ]
Een goeie storm geeft schuimkoppenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
Dan neem ik vanavond (tijdens Ajax) maar een biertje ipv een glas water. Win - win (en verlies ajax)
Dat ziet er smakelijk uit, tnx. Ik sluit mijn laptop af na een dagje thuiswerkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een goeie storm geeft schuimkoppen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat ziet er smakelijk uit, tnx. Ik sluit mijn laptop af na een dagje thuiswerken
Dan lekker een biertje pakkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu heb ik ook zin in een biertje
Oh dammit.. morgen maar bierhalen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Keek tegen beter weten in in de koelkast... helaas
Goed planquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dammit.. morgen maar bierhalen?
Ik heb hier nog 0.0quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gisteren naar Ikea geweest, nichtje vroeg of greepjes mee wilde nemen en voor een vriendin van die plakborstels, zelf had ik nog een knoflookpers nodig, dus er lag al van alles in mijn karretje toen ik bij het Gladelig vak aankwam, bleek er geen bord meer te krijgen, alles uitverkocht. Ik heb de voorraad in andere filialen nog gecheckt, maar alleen verkrijgbaar in Amersfoort en blijkbaar bezorgen ze geen servies.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dammit.. morgen maar bierhalen?
Slecht inkoopbeleidquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"greepjes" , "plakborstels", "Gladelig"quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren naar Ikea geweest, nichtje vroeg of greepjes mee wilde nemen en voor een vriendin van die plakborstels, zelf had ik nog een knoflookpers nodig, dus er lag al van alles in mijn karretje toen ik bij het Gladelig vak aankwam, bleek er geen bord meer te krijgen, alles uitverkocht. Ik heb de voorraad in andere filialen nog gecheckt, maar alleen verkrijgbaar in Amersfoort en blijkbaar bezorgen ze geen servies.
Lees het relaas 2 posts boven u.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
@:Deisyy ben je nog naar de Ikea geweest?
Jemig lees ik daar gewoon over heen haha, ga het even lezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees het relaas 2 posts boven u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |