Wel vreemd, het waait hier amper in de regio.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
[x]https://twitter.com/112_Drachten/status/1760758791333683594[/x]
Nee dit valt uiteindelijk wel mee, die stormdepressie die nu pas begint te krullen gaat in rap tempo naar het noorden, ontwikkeling is dus allemaal iets later begonnen, toch blijf ik erbij dat het noorden nog wel kan gaan spoken begin de nacht, 9bft stoten tot 110km/hquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Veel meer is het niet nee
Komt met de trein.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jamaar wanneer komt de storm hier dan? Het waait nog niet
Ontspoorde trein zeker?quote:
Dan weten we nu waar die storm is blijven hangenquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, bij Gaanderen is er één tegen een boom gebotst. Die gaat niet meer.
Ik woon niet zo ver van Drachten maar merk hier nog niet zoveel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:41 schreef Dr88 het volgende:
Poeh gaat behoorlijk los hier in Drachten nu.
Wind is hier duidelijk hoorbaar. Suist om het huis heen. Zelfs de binnendeuren klapperen wat door luchtdruk verschillen. Maar goed ik dan ook aan de rand van Drachten aan de A7.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik woon niet zo ver van Drachten maar merk hier nog niet zoveel.
Zelfs m'n tuinstoelen bewegen nog niet.
stond op voor de sloop, dus een bedrijf loopt geld misquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:45 schreef Momo het volgende:
[x]https://twitter.com/BNDeStem/status/1760782660144861193[/x]
Dit land staat op instortenquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er stort wel veel in.
We hebben natuurlijk ook aardig wat stormen gehad dus dit is dan "het laatste zetje" voor alles wat nog overeind stond
Nogmaals, zulke stormsystemen kunnen uitgroeien tot monsters en moet je zeker niet onderschatten. Het is omdat de weermodellen op en neer gingen met de windstoten dus daar was geen peil op te trekken, en ja ze moeten toch een keer met een code komen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:13 schreef Rnie het volgende:
Storm in een glas water voor het grootste gedeelte van het land. Tikkeltje overdreven allemaal.
Wat een kleurcode al niet kan doen he?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Hier was het absoluut code oranje waardig.
Den dolderquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jij woont in Bilthoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |