abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2024 @ 14:18:43 #76
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_212510918
Boa's die actief zijn in het gebied kennen vaak ook de route die het ruiterpad volgt, wat geen erg lang traject hoeft te zijn. Via de verharde paden kennen zij de weg en staan dan al snel paraat om de hardloper(s) alsnog te beboeten nadat ze hen eventueel te snel af waren.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_212510920
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 13:50 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
succes met je fiets op het mulle zand van het ruiterpad _O-
edit: gvd ninja edit _O_

Maar de lijntjes van de boa's zijn kort, als je er uitnaait ben je ineens een prio1 voor de echte politie
Ik denk dat een wegvluchtende hardloper die wegrent voor een boete voor het lopen op een ruiterpad ook niet bepaald voorrang krijgt bij de politie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 14:50:04 #78
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212511235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 13:27 schreef Nober het volgende:
Ik loop ook door bosgebied en loop dan ook over allerlei (on)verharde paden.

Onlangs ook door hoogwater natte voeten gekregen. Was geen ontkomen aan.

Dat de gemeente die verharde paden maar eens vrij maakt van al dat hoge water! Maar nee, het probleem aanpakken stel je voor zeg.
Ja, hier net zo. Compleet onbegaanbare paden in het enorme bosgebied hier dichtbij, zelfs de bermen met prikkeltakken helemaal verzadigd. Maar wij krijgen ook geen boetes, denk ik. Ik denk dat het verschil in duin en heide zit. Op de heide zijn ze minder streng. duinen zijn kwetsbaarder.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 13:42 schreef superniger het volgende:
En we hebben beeld:
[ afbeelding ]
Aww.. Jeugdsentiment. Ze liepen De Duin te checken O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 20 februari 2024 @ 14:56:41 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212511323
Gewoon op de voor jou bestemde paden blijven. Zo moeilijk is dat toch niet? Hardlopers zijn de wielrenners onder de wandelaars. Ze denken dat de regels niet voor hun gelden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 20 februari 2024 @ 14:57:30 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212511333
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 14:56 schreef Starhopper het volgende:
Gewoon op de voor jou bestemde paden blijven. Zo moeilijk is dat toch niet? Hardlopers zijn de wielrenners onder de wandelaars. Ze denken dat de regels niet voor hun gelden.
Ja sorry, heb geen zin in zeiknatte schoenen en sokken net nadat ik ze al heb gedroogd :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 20 februari 2024 @ 14:58:19 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212511344
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 14:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja sorry, heb geen zin in zeiknatte schoenen en sokken net nadat ik ze al heb gedroogd :P
Dan moet je maar lekker thuisblijven :6
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212511346
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 14:56 schreef Starhopper het volgende:
Ah hier heb je er zo eentje van regels zijn regels!!!!!

Was natuurlijk ook wel weer te voorspellen dat jij dat zou zijn

:') :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 20 februari 2024 @ 14:59:32 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212511358
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 14:58 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Tja. Regels zijn regels inderdaad. Als je besluit die te overtreden, dan loop je het risico een bon te krijgen ^O^ Deze keer hebben ze pech gehad.
pi_212511363
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 14:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tja. Regels zijn regels inderdaad. Als je besluit die te overtreden, dan loop je het risico een bon te krijgen ^O^ Deze keer hebben ze pech gehad.
Ja leuk haha je doet het er gewoon om
  dinsdag 20 februari 2024 @ 15:01:09 #85
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_212511368
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 14:59 schreef Starhopper het volgende:
dan loop je het risico
Hardlopen hè :{w
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_212511516
Beter delen ze 100 euro boete uit aan automobilisten die regenplassen niet mijden.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_212511559
Deze boswachters:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212511560
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 14:58 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Totdat je op een ruiterpad loopt en een kledder krijgt van een voorbij komend paard omdat die schrikt van je paraplu ofzo.

Sommige regels hebben goede redenen.
pi_212511579
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Totdat je op een ruiterpad loopt en een kledder krijgt van een voorbij komend paard omdat die schrikt van je paraplu ofzo.

Jahooooooooor!

0,00000001% kans op een hypothese.
Verbiedt het! Verbiedt het met de doodstraf!!! Executie!!!!!!
1947-2016
pi_212511581
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Ja en als je er met een trompet loopt te toeteren schrikt zo'n paard ook

Je snapt toch ook wel dat het een totaaaaaal overtrokken reactie was van de boswachters
pi_212511622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jahooooooooor!

0,00000001% kans op een hypothese.
Verbiedt het! Verbiedt het met de doodstraf!!! Executie!!!!!!
Die kans is groter dan je denkt.
Paarden schrikken nogal snel namelijk.
pi_212511625
Dat sommige mensen die boswachters nog gelijk geven ook.
Je moet wel erg zolderkamer zijn wil je daar iets positiefs over zeggen.
1947-2016
pi_212511659
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:20 schreef Red_85 het volgende:
Dat sommige mensen die boswachters nog gelijk geven ook.
Je moet wel erg zolderkamer zijn wil je daar iets positiefs over zeggen.
[ afbeelding ]
Vind vooral degene die het onzin vinden nogal zolderkamerig. Die komen blijkbaar niet zoveel buiten waardoor ze weten wat voor zooitje het wordt als iedereen maar gewoon voor andere dingen bestemde paden neemt.
pi_212511676
Beetje overtrokken ja. Alsof er überhaupt zoveel ruiters op pad zullen gaan als het zo’n kutweer is.
pi_212511726
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:24 schreef Smart_ass het volgende:
Beetje overtrokken ja. Alsof er überhaupt zoveel ruiters op pad zullen gaan als het zo’n kutweer is.
Net zoals die hardlopers zullen ook veel ruiters even gebruik maken van een paar droge uurtjes. Ondanks de plassen.

Misschien zelfs nog wel sneller omdat de ruiter geen natte voeten krijgt van de plassen die er nog liggen.
  Spellchecker dinsdag 20 februari 2024 @ 15:29:55 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212511733
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:24 schreef Smart_ass het volgende:
Nee.
Wel andere mensen die de ruiterpaden gebruiken. *)
pi_212511739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:23 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Vind vooral degene die het onzin vinden nogal zolderkamerig. Die komen blijkbaar niet zoveel buiten waardoor ze weten wat voor zooitje het wordt als iedereen maar gewoon voor andere dingen bestemde paden neemt.
Klein verschil is echter dat ze in dit geval daar maar heel eventjes een stukje ruiterpad gebruikten om niet door die halve rivier heen te hoeven lopen.
Puur uit overmacht.

Het is niet zo dat ze al kilometers over dat pad liepen en tig ruiters liepen te hinderen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212511756
Ze zijn echt zoekende naar meer excuses om geld te regelen. Dat mensen droge voeten willen houden is logisch, sterker nog, dieren willen dat ook en lopen ook om.

Dus weer een verkapte maatregel om niet zelf te zorgen voor droge paden en de burger extra kosten te berekenen..

:r
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_212511782
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Klein verschil is echter dat ze in dit geval daar maar heel eventjes een stukje ruiterpad gebruikten om niet door die halve rivier heen te hoeven lopen.
Puur uit overmacht.

Het is niet zo dat ze al kilometers over dat pad liepen en tig ruiters liepen te hinderen.
Er staat nergens dat het maar heel even was, ze kozen voor een verhard pad. Hoe lang ze dat wilde doen is niet geheel duidelijk.

Maar het gaat erom dat iedereen wel zo'n reden kan verzinnen.
En dan wordt het een enorm zooitje met zelfs mogelijke ongelukken.
Die verschillende paden zijn er om dat te voorkomen.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 15:34:21 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212511790
Liep ooit in een natuurgebied, niet op het pad. Kreeg een boete want ik zou daar het wild verstoren. Toen ik vroeg of dat wild niet verstoort werd door de oefende militairen die 200 meter verderop met pantserwagens reden en met losse flodders schoten (waar ik opnames van maakte op verzoek van de commandant van die eenheid). Regels zijn regels, zei de boswachter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')