Eh... bij mn ouders navragen? Ben jij gek?!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet eigenlijk. Voordeel als je mensen van je eigen leeftijd zoekt, is dat die vaak ook een soortgelijke manier van communiceren hebben
Gewoon via DM en bij je ouders informeren of ze je een keertje mee uit mogen nemen
Stuck in the middle with you!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha, ik geloof dat mn liedje niet heel moeilijk is deze keer
Hihi - ik had her en der een hint opgepiktquote:
Oh, ik dacht aan zoals dat vroeger ging, dat ze je vader om je hand moesten verzoekenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... bij mn ouders navragen? Ben jij gek?!![]()
Hoe oud denk je dat ik ben...Ik heb geen verantwoording af te leggen hoor
![]()
![]()
quote:
Nu ja, zó ouderwets is het niet meer hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan zoals dat vroeger ging, dat ze je vader om je hand moesten verzoeken
Wat, doe jij nog aan seks?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, zó ouderwets is het niet meer hooriig niet meer bij ons thuis
![]()
Mn moeder was laatst nog wel even verbaasd dat ik blijkbaar nog aan seks deed![]()
Ehm. Wat dacht jij dan.
Whahahhahaa - nou, zoiets jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat, doe jij nog aan seks?
Bahbah
Zou dat betekenen dat je moeder op jouw leeftijd al niet meer aan seks deed? Dat is wel een beetje sneuquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Whahahhahaa - nou, zoiets ja![]()
![]()
Ik moest zó mn lachen inhouden![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat je moeder op jouw leeftijd al niet meer aan seks deed? Dat is wel een beetje sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]Ach ja de zelfbediening is iig wel zoals je het zelf wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, liefde is meer dan alleen seks
En met deze zoete gedachte ga ik slapen, dat zullen mooie dromen worden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Trustenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach ja de zelfbediening is iig wel zoals je het zelf wil
Maar goed, liefde is meer dan alleen seks
En met deze zoete gedachte ga ik slapen, dat zullen mooie dromen worden
Kuukskequote:
Ja dat liep even andersquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Oooh helemaal vergeten, @:Spockjuh_ zou vanavond nog wat shibari mannen foto's posten
Vanavond weer een kans?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ja dat liep even andersEn inderdaad, ook niet meer aan gedacht. Maar wat in het vat zit verzuurt meestal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |