abonnement Unibet Coolblue
pi_212501836

quote:
Dennis Schouten is ongelukkig en wil stoppen met leven. Dat maakt de 28-jarige presentator woensdagavond bekend in een nieuwe aflevering van Roddelpraat.

„Ik merk al enkele jaren dat ik er eigenlijk niet meer zoveel plezier in heb”, legt Schouten in de uitzending uit. „Ik heb er veel aan gedaan om dat op te lossen. Ik heb voor mijzelf de conclusie getrokken dat ik niet meer op deze wijze verder wil.”

Volgens collega Jan Roos werkt Schoutens geluksstofje niet goed vanwege zijn moeilijke jeugd. Op Instagram licht Schouten toe: „Aannemelijk is dat jarenlang experimenteren met medicatie in mijn pubertijd bepaalde dingen in mijn hoofd hebben beschadigd, ik heb me er ondertussen bij neergelegd. Maar ik wil deze rit niet meer uitzitten. (...) Ik ga nog enkele jaren mee om alles en iedereen dat me lief is goed achter te laten. Daarna neem ik de regie over mijn eigen leven.”

Schouten vertelt zijn verhaal in het boek Dennis Schouten: Beschadigd, op weg naar de dood. De biografie is geschreven door Andries Jelle de Jong.

Heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met de hulp- en preventielijn Zelfmoord. Praat erover. Tel: 0800-0113 (gratis), 113 (regulier tarief) of www.113.nl.
https://www.telegraaf.nl/(...)il-stoppen-met-leven
U MAD?
  maandag 19 februari 2024 @ 20:00:59 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212501888
Twee topicdelen in NWS voor deze kleine jodeljongen gaat ook wel wat ver.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 19 februari 2024 @ 20:01:35 #4
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_212501902
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 19 februari 2024 @ 20:11:19 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212502136
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 19:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Kan iemand even een compilatie maken van fragmenten waar ze bij Roddelpraat de zelfmoord van Antonie Kamerling belachelijk maken?
Dank alvast.
Dat was inderdaad een erg foute grap, maar stiekem wel grappig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212502174
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:
Twee topicdelen in NWS voor deze kleine jodeljongen gaat ook wel wat ver.
Zo denk ik er ook over. Een heel topic (reeks) over een vlogger.
  maandag 19 februari 2024 @ 20:26:46 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
  maandag 19 februari 2024 @ 20:27:49 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212502508
En voor wie zelf twijfelt

https://www.benikaldood.nl/
Laffe huichelaar
  maandag 19 februari 2024 @ 21:08:15 #9
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212503168
't is gewoon 'n fase
ben wel benieuwd hoeveel boeken hij gaat verpatsen en wat hij daarmee verdient
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212504241
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 21:08 schreef sturmpie het volgende:
't is gewoon 'n fase
ben wel benieuwd hoeveel boeken hij gaat verpatsen en wat hij daarmee verdient
1 euro per boek, vertelde ie.

Snap de ophef niet zo eigenlijk. Genoeg mensen genieten niet van het leven en zouden liever dood zijn. Waarom zou dat voor een BN'er anders zijn?
pi_212504969
Ein Mensch ist nür umgebracht, wann er niemals mehr anruft

- Tampert
  maandag 19 februari 2024 @ 23:38:55 #12
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_212505184
quote:
9s.gif Op maandag 19 februari 2024 23:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ein Mensch ist nür umgebracht, wann er niemals mehr anruft

- Tampert
Der Mensch kommt allein, der bleibt allein und der stirbt allein. Aber selten mahle auf eine Toilette.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_212512437
quote:
Ik kon het niet laten ;) Staat iets maar zal het zsm nog even bijwerken ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door myShizzle op 20-02-2024 18:29:50 ]
  dinsdag 20 februari 2024 @ 20:35:45 #14
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212516373
Dennis Schouten is goeie peer
pi_212525367
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 17:17 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ik had ook 'n euthanasiewens, na 7 jaar oxazepam gebruikt te hebben, was ik helemaal in de war, last van prikkels uit de omgeving, geen mensen kunnen verdragen, slecht gehumeurd en een allround pijnlijk gevoel, moeilijk leven gehad, en toen ik bij de psychiater was, ten einde raad, is mij 'n antipsychoticum voorgeschreven, 1 van de 21 soorten, er zijn 21 soorten antipsychotica in Nederland verkrijgbaar, de kans dat 'n antipsychotica goed aanslaat is in mijn geval klein omdat ik er 'n vijftal heb geprobeerd en dat ging allemaal fout richting depressie en suicideneiging, maar wonder boven wonder, werkt 't antipsychoticum wat ik nu dagelijks slik wel en ik kan ik weer verder leven.

alles staat of valt bij goede medicatie, maar de zoektocht naar die geschikte medicatie kan lang zijn, je kan jarenlang allerlei medicijnen proberen maar vanwege de bijwerkingen niet direct de juiste vinden
Ik durf het niet meer. Van 2004-2022 heb ik verschillende medicatie geslikt en ik ben er alleen maar op achteruit gegaan.
Heb dit dus een eerlijke kans gegeven en er geen enkele baat bij gehad.
Sowieso vraag ik mij af of ik wel echt borderline heb, want vrijwel elke vrouwelijke autist krijgt aanvankelijk een borderline diagnose. Maar voor mijn mentale lijden maakt de diagnose weinig uit.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  woensdag 21 februari 2024 @ 15:51:15 #16
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212525411
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:47 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik durf het niet meer. Van 2004-2022 heb ik verschillende medicatie geslikt en ik ben er alleen maar op achteruit gegaan.
Sowieso vraag ik mij af of ik wel echt borderline heb, want vrijwel elke vrouwelijke autist krijgt aanvankelijk een borderline diagnose. Maar voor mijn mentale lijden maakt de diagnose weinig uit.
ik heb er ook ervaring mee, de bijwerkingen wegen niet vaak niet op tegen 't effect.
ik bedoel, je slikt psychofarma maar je gaat je er door de bijwerkingen zo depressief door voelen dat 't eigenlijk niet werkt
pi_212525827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:51 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ik heb er ook ervaring mee, de bijwerkingen wegen niet vaak niet op tegen 't effect.
ik bedoel, je slikt psychofarma maar je gaat je er door de bijwerkingen zo depressief door voelen dat 't eigenlijk niet werkt
Mss wat kort door de bocht maar hebben al die medicatie niet het doel om je gevoelens te verdoven?
pi_212526039
Waarom dit jankjong aandacht geven? Laat hem lekker met een rugzakje stenen de zee in lopen, niemand zal deze mafklapper missen. Hoop dat ie die lelijke bolle schreeuwlelijk gelijk meeneemt.
pi_212526064
quote:
Kan iemand even een compilatie maken van fragmenten waar ze bij Roddelpraat de zelfmoord van Antonie Kamerling belachelijk maken?
Dank alvast.
Bestond Roddelpraat al in 2010 en is dit echt gebeurd? :o

Nee, 2020.
En al gevonden: https://www.mediacourant.(...)r-antonie-kamerling/

Verschrikkelijk :'(
pi_212526134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:29 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Mss wat kort door de bocht maar hebben al die medicatie niet het doel om je gevoelens te verdoven?
De scherpe randjes ervanaf halen, klopt. Áls het überhaupt al werkt. Want de bijwerkingen kunnen al suicidaliteit tot gevolg hebben.
  woensdag 21 februari 2024 @ 19:31:59 #21
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212527835
quote:

[..]
ja en de bijwerkingen zoals impotentie leidt bijv. tot depressie.
ook 't gevoel in jezelf opgesloten te zitten leidt tot depressie, op den duur voel je niks meer, dat leidt ook tot depressie. als je de bijsluiter van 'n antipsychoticum leest dan lees je dat je kans maakt op allerlei problemen mbt je lichaam, tot aan hartstilstand toe. en als je dan antipsychotica slikt dan krijg je meestal wel 'n aantal van die bijwerkingen en dat leidt dan weer tot depressie maar dan heeft de psychiater natuurlijk antidepressiva voor jou en zo word je 'n wandelend laboratorium met allerlei bijwerkingen, je ligt 'n hele dag te slapen, je kan niet stoppen met zoet eten, je wordt moddervet omdat je vocht gaat vasthouden etc...
pi_212528128
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:31 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ja en de bijwerkingen zoals impotentie leidt bijv. tot depressie.
ook 't gevoel in jezelf opgesloten te zitten leidt tot depressie, op den duur voel je niks meer, dat leidt ook tot depressie. als je de bijsluiter van 'n antipsychoticum leest dan lees je dat je kans maakt op allerlei problemen mbt je lichaam, tot aan hartstilstand toe. en als je dan antipsychotica slikt dan krijg je meestal wel 'n aantal van die bijwerkingen en dat leidt dan weer tot depressie maar dan heeft de psychiater natuurlijk antidepressiva voor jou en zo word je 'n wandelend laboratorium met allerlei bijwerkingen, je ligt 'n hele dag te slapen, je kan niet stoppen met zoet eten, je wordt moddervet omdat je vocht gaat vasthouden etc...
Klopt.
In 2004 kreeg ik Ritalin voor mijn adhd, én prozac omdat ik depressief kon worden van de Ritalin (ik werd er anorectisch van) én seroquel omdat ik slaapproblemen kon krijgen. En die kreeg ik, want ik ben van alles afgekickt (met veel moeite), maar van de seroquel kom ik niet af.
Pillen voor de bijwerkingen van de pillen. Wou dat ik er nooit aan was begonnen. ;(
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:00:51 #23
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212528312
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:50 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Klopt.
In 2004 kreeg ik Ritalin voor mijn adhd, én prozac omdat ik depressief kon worden van de Ritalin (ik werd er anorectisch van) én seroquel omdat ik slaapproblemen kon krijgen. En die kreeg ik, want ik ben van alles afgekickt (met veel moeite), maar van de seroquel kom ik niet af.
Pillen voor de bijwerkingen van de pillen. Wou dat ik er nooit aan was begonnen. ;(
ik heb ook slechte ervaring met psychofarma, tot ik amisulpride kreeg voorgeschreven, dat is toevallig 'n medicijn met organische origine, 't is afkomstig van 'n hars van 'n boom, net zoals aspirine van de wilgenbast is.

ze hebben mij volgepropt met allerlei soorten antipsychotica maar ik werd daar niet beter van, nu ik dit medicijn amisulpride gebruik gaat 't goed, hoogstwaarschijnlijk door de organische origine, 't is eigenlijk 'n gesynthetiseerd natuurproduct en ik voel me er goed bij.

ik ben ook van de natuurgeneeskunde, liever praten dan pillen, jeweetwel, liever natuurlijk en gezond dan iets uit 'n laboratorium. maar daar wordt geen rekening mee gehouden, kom je in aanraking met GGZ dan moet je pillen slikken of je kan weer terug naar huis. ze gaven mij alleen onderdak als ik pillen zou slikken dus ja dan slik je die pillen maar zodat je niet naar huis moet.

pff, ik heb er geen goed woord voor over, ik had liever dat ze mij gelijk amisulpride hadden voorgeschreven dan die tal van andere middelen die niks goed deden. maar amisulpride is pas sinds '19 verkrijgbaar in Nederland.
in Nederland gebruikt men 21 soorten antipsychotica, en omdat je meestal bijwerkingen ervaart, kan je stoppen en weer 'n ander medicijn gebruiken maar zo heb je dus 21 soorten en dat kost veel tijd en lijden voordat je 't juiste middel hebt dat goed bij je past.

ik snap wel 'n beetje wat ze bij jou hebben gedaan, ritalin en voor de zekerheid prozac erbij om 'n mogelijke depressie te voorkomen maar 't zijn geen snoepjes die je slikt, ik vind dat ze veel te makkelijk zijn met 't voorschrijven van meerdere soorten psychofarma aan 1 persoon.

meestal kom je met 'n goed gesprek en aandacht van lieve mensen al heel ver als 't niet goed gaat, maar de samenleving heeft daar geen tijd voor, ze willen en kunnen je niet helpen want aandacht en liefde dat is iets bijzonders, dat past niet in 'n pilletje.
pi_212528467
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:00 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ik heb ook slechte ervaring met psychofarma, tot ik amisulpride kreeg voorgeschreven, dat is toevallig 'n medicijn met organische origine, 't is afkomstig van 'n hars van 'n boom, net zoals aspirine van de wilgenbast is.

ze hebben mij volgepropt met allerlei soorten antipsychotica maar ik werd daar niet beter van, nu ik dit medicijn amisulpride gebruik gaat 't goed, hoogstwaarschijnlijk door de organische origine, 't is eigenlijk 'n gesynthetiseerd natuurproduct en ik voel me er goed bij.

ik ben ook van de natuurgeneeskunde, liever praten dan pillen, jeweetwel, liever natuurlijk en gezond dan iets uit 'n laboratorium. maar daar wordt geen rekening mee gehouden, kom je in aanraking met GGZ dan moet je pillen slikken of je kan weer terug naar huis. ze gaven mij alleen onderdak als ik pillen zou slikken dus ja dan slik je die pillen maar zodat je niet naar huis moet.

pff, ik heb er geen goed woord voor over, ik had liever dat ze mij gelijk amisulpride hadden voorgeschreven dan die tal van andere middelen die niks goed deden. maar amisulpride is pas sinds '19 verkrijgbaar in Nederland.
in Nederland gebruikt men 21 soorten antipsychotica, en omdat je meestal bijwerkingen ervaart, kan je stoppen en weer 'n ander medicijn gebruiken maar zo heb je dus 21 soorten en dat kost veel tijd en lijden voordat je 't juiste middel hebt dat goed bij je past.

ik snap wel 'n beetje wat ze bij jou hebben gedaan, ritalin en voor de zekerheid prozac erbij om 'n mogelijke depressie te voorkomen maar 't zijn geen snoepjes die je slikt, ik vind dat ze veel te makkelijk zijn met 't voorschrijven van meerdere soorten psychofarma aan 1 persoon.

meestal kom je met 'n goed gesprek en aandacht van lieve mensen al heel ver als 't niet goed gaat, maar de samenleving heeft daar geen tijd voor, ze willen en kunnen je niet helpen want aandacht en liefde dat is iets bijzonders, dat past niet in 'n pilletje.
Het erge is dat ik enkel pillen kreeg en geen therapie.
Ik ben niet schizofreen, dus weet niet of ik veel baat ga hebben bij dat middel wat je noemt. Ben wel heel blij voor jou dat het zo goed werkt.
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:26:08 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212528752
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:50 schreef GereDathan het volgende:
Waarom dit jankjong aandacht geven? Laat hem lekker met een rugzakje stenen de zee in lopen, niemand zal deze mafklapper missen. Hoop dat ie die lelijke bolle schreeuwlelijk gelijk meeneemt.
Breng Jan Roos nou niet op ideeën.
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:27:04 #26
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212528768
quote:

[..]
Als je het mij vraagt wordt het te snel voorgeschreven. Zou alleen een optie moeten zijn als laatste redmiddel, bij gevallen die zichzelf iets willen aandoen.
  woensdag 21 februari 2024 @ 23:21:23 #27
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212531207
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als je het mij vraagt wordt het te snel voorgeschreven. Zou alleen een optie moeten zijn als laatste redmiddel, bij gevallen die zichzelf iets willen aandoen.
dat ben ik helemaal met je eens
eerst praten en later misschien als 't echt niet anders kan 'n pilletje (omdat het blijvende schade kan veroorzaken)
pi_212536913
Dennis Schouten hoeft geen hulp na uitspreken euthanasiewens

"De vorige uitzending en hoe dat allemaal werd opgepakt, was niet heel moeilijk voor mij", legde hij uit. "Omdat ik al jaren weet wat ik wil en hoe ik erin sta. Dat is oprecht geen grap. Ik heb er ondertussen al een tijdje vrede mee. Mensen die mij goed kennen wisten al langer dat het zo is, dus die schrokken er ook niet zo heel erg van."

Schouten vertelde ook dat hij veel mails met advies ontvangt. "Ik moet me bekeren tot de islam, ik moet aan de ayahuasca (een Zuid-Amerikaanse hallucinerende drank, red.), ik moet een microdosering van lsd. Ik hoef die hulp niet, het is goed zo voor mij."

https://www.nu.nl/achterk(...)-euthanasiewens.html
  zaterdag 24 februari 2024 @ 21:14:15 #29
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212571603
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:10 schreef Triggershott het volgende:

"De vorige uitzending en hoe dat allemaal werd opgepakt, was niet heel moeilijk voor mij", legde hij uit. "Omdat ik al jaren weet wat ik wil en hoe ik erin sta. Dat is oprecht geen grap. Ik heb er ondertussen al een tijdje vrede mee. Mensen die mij goed kennen wisten al langer dat het zo is, dus die schrokken er ook niet zo heel erg van."

Schouten vertelde ook dat hij veel mails met advies ontvangt. "Ik moet me bekeren tot de islam, ik moet aan de ayahuasca (een Zuid-Amerikaanse hallucinerende drank, red.), ik moet een microdosering van lsd. Ik hoef die hulp niet, het is goed zo voor mij."

dan is er sprake van 'n klinische depressie ?
je moet wel 'n goede reden hebben voor euthanasie, in zijn geval is 't zijn moeder gevalletje Munchausen by proxy.
hij voelt zich beschadigd en wil uit 't leven stappen, over 'n jaar of tien ofzo, dus 't kan alle kanten op
pi_212572008
Ik blijf het maar apart vinden dat ie zo functioneel is. Vorige aflevering ook, hij lacht, maakt grappen, etc.

Ik denk dat het eerder een gebrek aan betekenis is in de moderne wereld met alles aspecten van dien. Ik snap al die vragen heel erg goed.

Overigens, hij gaat echt geen euthanasie krijgen. Arts zal daar echt niet mee akkoord gaan. Mensen die echt zwaar psychisch lijden zijn heel anders.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212573258
BEL 115 MENSEN
U MAD?
pi_212573392
quote:
Dank alvast.
Isa Hoes heeft haar carrière aan die zelfdoding te danken.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 22:26:23 #33
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212573438
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
BEL 115 MENSEN
Ik ken niet eens 115 mensen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_212574892
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Ik blijf het maar apart vinden dat ie zo functioneel is. Vorige aflevering ook, hij lacht, maakt grappen, etc.

Ik denk dat het eerder een gebrek aan betekenis is in de moderne wereld met alles aspecten van dien. Ik snap al die vragen heel erg goed.

Overigens, hij gaat echt geen euthanasie krijgen. Arts zal daar echt niet mee akkoord gaan. Mensen die echt zwaar psychisch lijden zijn heel anders.
Dit ja. Als je nog zo vrolijk zit te grappen dan is dat niet voldoende voor euthanasie.
  zondag 25 februari 2024 @ 00:02:22 #35
78498 classpc
I don't like change
pi_212575489
quote:

[..]
Ik heb op een gegeven moment een middel gebruikt waardoor ik helemaal niks meer voelde.
In eerste instantie denk je: fijn, dan voel je je niet meer ongelukkig en verdrietig de hele tijd. Maar het nam ook alle andere gevoelens meer weg. Ik genoot nergens meer van en wilde alleen nog maar in bed liggen de hele dag. Uiteindelijk werd ik daar juist weer depressief van. Het voelde voor mij alsof ik van binnen eigenlijk al dood was, alleen mijn lichaam leefde nog.

Momenteel gebruik ik andere medicatie en dat heeft er voor gezorgd dat ik me sinds lange tijd eindelijk weer gelukkig voel (iets wat ik mij nooit meer gevoeld heb sinds mijn kinderjaren). Helaas is dat alleen met vlagen en worden die ook afgewisseld door hele diepe dalen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 25 februari 2024 @ 01:59:14 #36
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_212577017
Dennis en Jan Roos zijn geweldig, leukste programma blijft toch wel roddelpraat.
En de laatste aflevering met Tukkertje Sterre leek Dennis ook wel vrolijk en blij. :)
pi_212577267
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 23:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dit ja. Als je nog zo vrolijk zit te grappen dan is dat niet voldoende voor euthanasie.
Kan ook een masker zijn
  zondag 25 februari 2024 @ 07:56:04 #38
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212577521
nouja, misschien gaat 't in de toekomst toch de kant uit van legaal zelfmoordpilletje als Dennis euthanasie krijgt.
hij functioneert harstikke goed, als je 'n youtubechannel kan onderhouden en actief bent op zijn manier met 'n boek uitbrengen en volop in de media bewegen dat lijkt nou niet op 'n gevalletje ondraaglijk lijden.

als er sprake is van ondraaglijk lijden dan ben je door dat ondraaglijk lijden nergens meer toe in staat en dat betekent dat je zeker niet in staat zult zijn om te kunnen werken want ondraaglijk lijden zorgt ervoor dat je arbeidsongeschikt raakt.

al schiet mij nu dat gevalletje ex-hockey-international Fleur, klinische depressie en is geëuthaniseerd.

ik vind dat je wel echt moet laten zien dat het leven niks meer voor je betekent, en als je nog lekker kan roddelpraten dat is dus wel iets om voor te leven.

maar, ik kan me voorstellen, als je 'n heel goed verhaal hebt bij de psychiater dat ze meegaan in je wens, 't is ergens wel gevaarlijk want mensen zoeken altijd de grens op naar wat mogelijk is en als je euthanasie kan regelen waarom niet.

misschien is 't 'n (on)bewuste publiciteitsstunt, dat zou best stiekem ondeugend zijn, straatschoffie, belletje lellen
pi_212577533
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 07:56 schreef sturmpie het volgende:
nouja, misschien gaat 't in de toekomst toch de kant uit van legaal zelfmoordpilletje als Dennis euthanasie krijgt.
hij functioneert harstikke goed, als je 'n youtubechannel kan onderhouden en actief bent op zijn manier met 'n boek uitbrengen en volop in de media bewegen dat lijkt nou niet op 'n gevalletje ondraaglijk lijden.

als er sprake is van ondraaglijk lijden dan ben je door dat ondraaglijk lijden nergens meer toe in staat en dat betekent dat je zeker niet in staat zult zijn om te kunnen werken want ondraaglijk lijden zorgt ervoor dat je arbeidsongeschikt raakt.

al schiet mij nu dat gevalletje ex-hockey-international Fleur, klinische depressie en is geëuthaniseerd.

ik vind dat je wel echt moet laten zien dat het leven niks meer voor je betekent, en als je nog lekker kan roddelpraten dat is dus wel iets om voor te leven.

maar, ik kan me voorstellen, als je 'n heel goed verhaal hebt bij de psychiater dat ze meegaan in je wens, 't is ergens wel gevaarlijk want mensen zoeken altijd de grens op naar wat mogelijk is en als je euthanasie kan regelen waarom niet.

misschien is 't 'n (on)bewuste publiciteitsstunt, dat zou best stiekem ondeugend zijn, straatschoffie, belletje lellen
Ik geloof best dat deze jongen zich vaak ongelukkig voelt gezien zijn historie, maar dat is nog iets anders dan ondraaglijk lijden ja.

Ik denk dat 99 procent van de mensen sowieso niet weet wat dat is, gelukkig maar.
pi_212578433
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 01:59 schreef BMW1993 het volgende:
Dennis en Jan Roos zijn geweldig, leukste programma blijft toch wel roddelpraat.
En de laatste aflevering met Tukkertje Sterre leek Dennis ook wel vrolijk en blij. :)
Lorenzo moet je in bescherming nemen en niet in je uitzending willen hebben. Vandaar dat Dennis hem uitnodigt, te dom om te poepen die gast.
pi_212580404
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 07:56 schreef sturmpie het volgende:

Tsja met zo een moeder begrijpelijk hoe ie zich voelt en zn pa is ook een figuur apart
pi_212580417
En je ouders hebben natuji
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:10 schreef Triggershott het volgende:

gewoon een interventie
  zondag 25 februari 2024 @ 12:10:22 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212580494
Wat een lastig figuur, aandacht kan die schijnbaar nog wel erg van genieten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212580582
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:47 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Zou je adhd kunnen hebben, dat kan leiden tot (zware) depressies. Ken meerdere vrouwen die zijn gediagnostiseerd met borderline waar het uiteindelijk adhd bleek te zijn. Of een bipolaire stoornis.
pi_212581558
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik geloof best dat deze jongen zich vaak ongelukkig voelt gezien zijn historie, maar dat is nog iets anders dan ondraaglijk lijden ja.

Ik denk dat 99 procent van de mensen sowieso niet weet wat dat is, gelukkig maar.
Hij wil ook geen hulp.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212581676
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 12:16 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Zou je adhd kunnen hebben, dat kan leiden tot (zware) depressies. Ken meerdere vrouwen die zijn gediagnostiseerd met borderline waar het uiteindelijk adhd bleek te zijn. Of een bipolaire stoornis.
Vaak heeft het in dat stadium ook helemaal geen zin meer om dat soort stempeltjes te praten. Borderline/ADHD/bipolair zijn allemaal labels die bedacht zijn door psychologen op basis van subjectieve ervaringen en kenmerken.

Niet heel zinvol dus als iemand zo diep zit.
pi_212582779
quote:

[..]
Ik heb autisme, adhd, boulimia en borderline. Maar aan de borderline twijfel ik, want dat kan net zo goed autisme/adhd of trauma gerelateerd zijn.
Vrijwel elke vrouw met autisme krijgt eerst het label borderline.
pi_212582793
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vaak heeft het in dat stadium ook helemaal geen zin meer om dat soort stempeltjes te praten. Borderline/ADHD/bipolair zijn allemaal labels die bedacht zijn door psychologen op basis van subjectieve ervaringen en kenmerken.

Niet heel zinvol dus als iemand zo diep zit.
Klopt. Voor mijn euthanasie wens maken de labels eigenlijk niet meer uit. Het duurt al zo'n 30 jaar en is chronisch.
  zondag 25 februari 2024 @ 16:19:59 #49
78498 classpc
I don't like change
pi_212583920
quote:

[..]
Niet op wie je reageert maar ik heb dat vermoeden wel een beetje. Ik heb ook de diagnose borderline gehad.
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 15:04 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Klopt. Voor mijn euthanasie wens maken de labels eigenlijk niet meer uit. Het duurt al zo'n 30 jaar en is chronisch.
Ergens ben ik wel nieuwsgierig naar hoe het bij jou zo gekomen is. Maar ik begrijp het als je het daar niet over wilt hebben.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 25 februari 2024 @ 17:10:29 #50
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212584757
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 12:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Tsja met zo een moeder begrijpelijk hoe ie zich voelt en zn pa is ook een figuur apart
ja dat munchhausen by proxy, dan ben je verziekt, als je dat hebt meegemaakt is 'n doodswens heel normaal omdat 't moeilijk te verwerken is, je moet iets 'n plaatsje kunnen geven maar zoiets 'n plaatsje geven daar ben je de rest van je leven mee bezig, verkracht zijn is ook zoiets, sommige dingen draag je levenslang met je mee, 'n doorn in 't oog waar je iedere dag mee worstelt. moeilijk verhaal dat munchhausen by proxy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')