Iets voor bipolaire depressieve meisjes met zelfmoordneigingen en eventueel anorexia.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ukelele is ook wel een hype blijkbaar
Ze wil zich niet vastleggen?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Wil queer zeggen dat ze er een beetje tussenin zit qua waar ze op valt?
Oke, dankjewel, ben ik weer bij.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Queer is een overkoepelend begrip voor onder andere homoseksuele, biseksuele, panseksuele, transgender, intersekse en non-binaire/genderqueer mensen. De term wordt meestal gebruikt om uit te leggen dat iemand zich niet thuisvoelt binnen de hetero- en gendernormen en zogeheten 'hokjes' in twijfel trekt. Queer kan daarnaast verwijzen naar een politieke beweging die racisme, seksisme, heteronormativiteit en kapitalisme bestrijdt.
Uitleg voor de mensen.
Ik heb het over de ukelele meisjes in het algemeen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heeft deze sowieso niet. Maar houd wel van een beetje chubby.
Hij vond het een hok met mooie ogen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Voor mij mist er toch iets.. een piemel misschien?!
Hij zag in ieder geval iets moois, laten we het daar op houdenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij vond het een hok met mooie ogen.
Adem in adem uit Sapmans, komt allemaal goedquote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook net 38 geworden, komt wel erg dichtbij.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook net 38 geworden, komt wel erg dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |