Alleen nog maar de vrouwen afkraken. En haais. En kale, blonde, grijze of ginger mannen, en hele dunne mannenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Moeten trouwens nu wel een beetje op onze woorden gaan passen en niet op iedereen fulmineren
cherry is gewoon de 20U datequote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen nog maar de vrouwen afkraken. En haais. En kale, blonde, grijze of ginger mannen, en hele dunne mannenja, ik denk dat we Cherry wel gaan herkennen.
Een dikke krullenbol?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen nog maar de vrouwen afkraken. En haais. En kale, blonde, grijze of ginger mannen, en hele dunne mannenja, ik denk dat we Cherry wel gaan herkennen.
Neuh, nooitquote:
Donderdagquote:Op maandag 19 februari 2024 19:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had de memo gemist dat er een van ons mee doet.
Helaas is het doek voor FD gevallen volgens mij, komt geen nieuw seizoen voor wa tik begrepen cq gehoord hebquote:Op maandag 19 februari 2024 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Cherrycoke is de eerste waar ik alleen maar positied commentaar op ga geven
Moeten vaker fokkers meedoen.
Waarschuw even voor het geval dat.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zij/haar is ditquote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
dit meisje kan beter eerst aan henzelf werken
Geen krullen dacht ik, ook niet superdik hoor, wat stevig en iets van 2 meter lang als ik het goed onthouden heb.quote:
Heeft het alle schijn van, m.a.w. ja, helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
dit meisje kan beter eerst aan henzelf werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |