Zat er langer aan te komen toch? Het lijkt mij niet dat dit komt omdat ze van Beune heeft verloren.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
No way. Dat is een slechte verliezer zeg
Die is over 6 weken zwanger.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:04 schreef Idisrom het volgende:
Irene Scouten verlangt diep in haar hart naar andere dingen, hoor ik haar zojuist zeggen.
Oh hij dacht het ook al.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die is voor het einde van het jaar zwanger.
It was a joke.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zat er langer aan te komen toch? Het lijkt mij niet dat dit komt omdat ze van Beune heeft verloren.
Het is wel een heel slechte verliezer, maar dat maakt haar wel een goede topsporter en lijkt me geen reden om te stoppen (al kan ik me indenken dat het allemaal nog wat heftiger is als je het niet kan relativeren)quote:Op maandag 19 februari 2024 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
No way. Dat is een slechte verliezer zeg
Ik herinner me van verhalen van Barbara de Loor dat topsport niet per se goed is voor je vruchtbaarheidscyclus, dus wellicht heeft dat toch wat meer tijd nodig.quote:
Moet ze wel een goede partner hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Meer kans voor Groenewoud op de massastart
Ze heeft een nieuw huis gebouwd, geen boerderijquote:Op maandag 19 februari 2024 16:09 schreef Nober het volgende:
Ja begin 30, zelf al tante. De boerderij wacht.
Benieuwd wie nu de massastart gaat doen met Groenewoud.
Ik hoop niet dat we nu andere Anema-types gepushed gaan krijgen. Maar als het over 2 jaar Pruisscher, Kerkhoff, Dul of Verweij is - you read it here first.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:09 schreef Nober het volgende:
Ja begin 30, zelf al tante. De boerderij wacht.
Benieuwd wie nu de massastart gaat doen met Groenewoud.
Of juist niet omdat iedereen naar haar kijktquote:Op maandag 19 februari 2024 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Meer kans voor Groenewoud op de massastart
Ik zie het.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuw huis gebouwd, geen boerderij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |