guardiola heeft ook wel eens gezegd dat hij ajax een mooie club vindtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de ligt is altijd een goede optie, alleen onhaalbaar.
niks aan gelogenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
guardiola heeft ook wel eens gezegd dat hij ajax een mooie club vindt
Dat was toch wel redelijk vlot duidelijk toen hij de ene na de andere kutspeler haalde voor twee keer de prijsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja dat is achter af natuurlijk makkelijk praten. Maar toch niet zo gek dat je hem even de tijd moet geven.
Pepgodquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
guardiola heeft ook wel eens gezegd dat hij ajax een mooie club vindt
Ja en anders verzin je ze zelf he chefquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en anders verzin je ze zelf he chef
die is demonstreren tegen coronamaatregelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is Weghorst al gepolst? Kanjer is het
Bel hem op, spreek met hem af en ga op je knietjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is Weghorst al gepolst? Kanjer is het
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roger.
Had de tijd van de post niet gezien excuus.
Misschien dat dit overschatte jeugdproduct dan wel een keer van wanten weet.quote:
Dat is vriendschappelijk maar wel grappig. Die Ozbilliz was ook niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee.
Toch weer nummer 14 bij Ajax
https://www.ad.nl/nederla(...)4-bij-ajax~a7896c6c/
De echte vraag is of je van Ryan Babel bij Adolf Hitler kan komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moest voor deze vrij hard werken
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:24 schreef Wotte het volgende:
Ik leef nog steeds in de waan dat Ajax op papier best een prima selectie heeft. Niettemin zal ik aanstaande donderdag wel weer teleurgesteld worden door de heren.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.
Bedankt makker.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht ik kop 'm even voor je in vriend. Je hebt het ook wel zwaar hier de laatste tijd.
Ryan Babel speelde ooit bij Liverpool. Weet je wie daar nu de trainer is?quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
De echte vraag is of je van Ryan Babel bij Adolf Hitler kan komen.
En weet je wie er ook geen belasting betaalde? Juist ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ryan Babel speelde ooit bij Liverpool. Weet je wie daar nu de trainer is?
Heden.quote:
Willem Alexanderquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En weet je wie er ook geen belasting betaalde? Juist ja.
Maar ook dat is toch gewoon makkelijk praten achter af? Of was jij de 1en persoon die al wist dat van de 11 spelers er maar 1tje oke is tot nu toequote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch wel redelijk vlot duidelijk toen hij de ene na de andere kutspeler haalde voor twee keer de prijs
Volgens mij riep iedereen dat wel vooraf op de LET SVEN COOK types na. Je haalt een jeugdspeler die nooit tegen volwassenen heeft gespeeld en een speler aan het eind van zijn loopbaan die overal is geflopt voor per stuk een miljoen of 15. Dat is op zijn minst wel een beetje gek te noemen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar ook dat is toch gewoon makkelijk praten achter af? Of was jij de 1en persoon die al wist dat van de 11 spelers er maar 1tje oke is tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |