Weghorstquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Aankopen 2024
Er is geen geld voor grote transfersommen
Babadi - tranfervrij
Sandler - 4 miljoen
Wijndal (terug van verhuur bij gebrek aan beter)
Eriksen (proberen te halen)
Weghorst (supersub als Akpom vertrekt)
Babadi?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Aankopen 2024
Er is geen geld voor grote transfersommen
Babadi - tranfervrij
Sandler - 4 miljoen
Wijndal (terug van verhuur bij gebrek aan beter)
Eriksen (proberen te halen)
Weghorst (supersub als Akpom vertrekt)
Uiteraard, jaarlijkse traditie om een PSV speler te willen moet wel in stand blijven natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard, jaarlijkse traditie om een PSV speler te willen moet wel in stand blijven natuurlijk.
Dus Rijkhoff is voor de tribune gehaald?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Er is geen geld om even een topspits aan te trekken. Is ook bedoeld als breekijzer
Rijkhoff is gehaald met het oog op de toekomst. Laat die alsjeblieft nog rijpen in Jong.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus Rijkhoff is voor de tribune gehaald?
Daar denkt hij zelf anders over.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rijkhoff is gehaald met het oog op de toekomst. Laat die alsjeblieft nog rijpen in Jong.
Hangt ook een beetje van donderdag af, kom je daar vandaan met een aardig resultaat staan ze er wel anders in dan als uitgeschakeld in de kutcup.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
Verbaast me wel enigszins dat iedereen hier denkt volledig afgedroogd te worden door AZ, wat intens slecht de winter uit is gekomen.
Geloof dat die op 6 uit 6 staan, met ook nog 2 hele moeizame overwinningen tegen amateurs (en vervolgens uitschakeling) in de beker.
Lijkt me de lamme tegen de blinde, kan alle kanten op.
Neuh. Ajax is enorm matig, maar hoeft echt niet afgedroogd te worden door AZ. Dat zegt wel wat over de Eredivisie ook...jaquote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
Verbaast me wel enigszins dat iedereen hier denkt volledig afgedroogd te worden door AZ, wat intens slecht de winter uit is gekomen.
Geloof dat die op 6 uit 6 staan, met ook nog 2 hele moeizame overwinningen tegen amateurs (en vervolgens uitschakeling) in de beker.
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg dat als in pakweg minuut 86 een voorsprong hebt je het over de streep moet trekken.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is gewoon pech dat aantal punten
Nou het is vooral de combinatie die je alweer van ver aan ziet komen; AZ slechte reeks, wedstrijd van het jaar voor hen, ze spelen thuis met een volle bak publiek, dus die gaan onder leiding van Clasie en de Wit gewoon volle bak opportunistisch spelen, en Ajax kan daar zeker dit seizoen totaal niet mee omgaan. Dan krijg je gewoon een herhaling van Heerenveen uit, waarbij je met een beetje pech 2 of 3 goals tegen krijgt in een uurtje, met dan nu geen Berghuis of Bergwijn om de aanvoer naar Brobbey te verzorgen.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajaxquote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou het is vooral de combinatie die je alweer van ver aan ziet komen; AZ slechte reeks, wedstrijd van het jaar voor hen,.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajax
GENOT
haat jij ajaxquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajax
GENOT
Dat is ook net de positie waar je een speler hebt die voldoet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weghorst bij Ajax. Dat is wel echt een ondenkbare combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |