Tadic pakt netto meer geld in Turkije dan die Engelse Marcel Meeuwis hier. Dat wordt wat lastig.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.
Ja die Tadic heeft wel altijd voor de centen gekozen in z'n carrière.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic pakt netto meer geld in Turkije dan die Engelse Marcel Meeuwis hier. Dat wordt wat lastig.
Hmmm 33 en 35 jaar, dan lopen ze volgend seizoen echt wel op hun laatste benen. Ik zou dan toch liever spelers halen die net de 29,30 aantikken en dezelfde rol als Daley en Tadic willen vervullen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.
Daar hoort ook bij dat je het supportersgedrag tov Taylor ook volledig de kop indrukt. Je kan niet je spelers zo behandelen en bij het grofvuil zetten en dan verwachten dat zij wel loyaliteit hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar serieus, je moet toch nu al bezig zijn met iedere dag naar Girona en Istanboel bellen en steeds maar sorry zeggen. Terughalen, mee laten denken over de nabije toekomst en ze vastleggen voor na hun carrières. Twee voetballers van zo'n statuur die zoveel liefde voor je club hebben, het blijft triest dat die nu ergens anders spelen door dat gedoe van vorig seizoen/afgelopen zomer.
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.quote:
Gaat wel mooie beelden opleveren zo'n Tadic als coach... Maar denk dat manier van motiveren iets "te" is voor de huidige generatie voetballers.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.
genotquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.
als je dit seizoen nog een paar keer weer herhalen moet je nog meer van dat soort oude spelers halenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zal hij dan toch zelf aan moeten werken, dat hij nu de kop van Jut is dat is lullig en je eigen spelers uitfluiten heb ik nooit begrepen maar het is ook niet dat hij de pannen van het dak speelt.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar hoort ook bij dat je het supportersgedrag tov Taylor ook volledig de kop indrukt. Je kan niet je spelers zo behandelen en bij het grofvuil zetten en dan verwachten dat zij wel loyaliteit hebben.
dat ligt niet aan het bier maar aan het veldspel van ajaxquote:Op maandag 19 februari 2024 14:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niet wat er in de bier van de aRENa zit maar ik heb al de hele dag diarree
Taylor heeft natuurlijk niet echt de gunfactor. Dan ben je snel de kop van jut.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zal hij dan toch zelf aan moeten werken, dat hij nu de kop van Jut is dat is lullig en je eigen spelers uitfluiten heb ik nooit begrepen maar het is ook niet dat hij de pannen van het dak speelt.
Jij bent niet goed...quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar serieus, je moet toch nu al bezig zijn met iedere dag naar Girona en Istanboel bellen en steeds maar sorry zeggen. Terughalen, mee laten denken over de nabije toekomst en ze vastleggen voor na hun carrières. Twee voetballers van zo'n statuur die zoveel liefde voor je club hebben, het blijft triest dat die nu ergens anders spelen door dat gedoe van vorig seizoen/afgelopen zomer.
Zou wel een zwaktebod zijn imho. Tuurlijk zal Blind beter aan de bal zijn dan wat er nu staat, maar dat is al snel zo. Dan moet je ook echt nog een beer van een verdediger erbij hebben, want Blind mist nog steeds lengte en snelheid. (laatste periode bij Ajax was al niet goed, bij Bayern amper gespeeld en bij Girona waren de verwachtingen niet zo hoog)quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had hij wel als jeugdspeler, die hebben altijd een streepje voor maar hij is nu een beetje de verpersoonlijking van het huidige Ajax, faalt wekelijks maar wordt altijd opgesteld.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Taylor heeft natuurlijk niet echt de gunfactor. Dan ben je snel de kop van jut.
+ broekje schoon na 90 min.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had hij wel als jeugdspeler, die hebben altijd een streepje voor maar hij is nu een beetje de verpersoonlijking van het huidige Ajax, faalt wekelijks maar wordt altijd opgesteld.
hoezo dat?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
product van de cruijff revolutie
Alsof Blind er ook nog zin in heeft. Destijds verguisd door een deel van de aanhang, die heeft daar echt geen trek meer in.quote:
Als je toch alvast met iemand wilt praten over of die na zijn carriere eventueel een technische functie bij de club zou willen bekleden zou ik eigenlijk eerst denken aan Lasse Schone.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar dacht ik gisteren ook aan. Mooi ook hoe het applaus van de tribunes rolde.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je toch alvast met iemand wilt praten over of die na zijn carriere eventueel een technische functie bij de club zou willen bekleden zou ik eigenlijk eerst denken aan Lasse Schone.
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |