Komt uit Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah, die heb ik eens gezien met zijn passage in de vlaamse slimste mens. Speciaal figuur wel.
Had je the tribute of the bands nog terug gekeken?quote:
Op YT die je had geplaatst,zeker erg goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je the tribute of the bands nog terug gekeken?
Ja dat was er een van.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op YT die je had geplaatst,zeker erg goed.
Nee nummer is nog niet bekend maar ik hoop iets met happy hardcorequote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan zien hoever hij het gaat schoppen. Is al bekend wat hij gaat doen?
Ah ja klopt. In Vlaanderen misschien wel bekender als bij ons.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah, die heb ik eens gezien met zijn passage in de vlaamse slimste mens. Speciaal figuur wel.
Ik hoop het voor jou mee, maar is totaal niet mijn dingquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nummer is nog niet bekend maar ik hoop iets met happy hardcore
[..]
Ah ja klopt. In Vlaanderen misschien wel bekender als bij ons.
Moi Lovy.quote:
Ben al enige tijd klaar met werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klaar met werken?(afgewerkt klinkt zo raar hè
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Goud myjong.quote:
quote:
Wat zat er allemaal in?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Net een leuk TGTG pakket opgehaald,straks maar even kokkerellen.
En met oe dan?quote:
Gaat weer iets beter, had vanmorgen beetje last van koppijn enz..quote:
Een liter jus d`orange,quote:
Betterskip winske.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat weer iets beter, had vanmorgen beetje last van koppijn enz..
Zo dat is een aardig pakket zeg..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een liter jus d`orange,
couscous,
blok kaas,
spaanse salami,
meerdere roerbak pakketten,
pompoenburgers,
een carameldrankje,
snoepgroentes,
wortelen,
rode biet.
En ben vast nog iets vergeten.