Oooh wat knap... gewoon van de een op de andere dag stoppen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃
Nog 4 sigaretten en dan gaat de strijd beginnen 🫣
Leuk hoor wil ik ff streams kijken is er sl….
Ik denk er al een tijd aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh wat knap... gewoon van de een op de andere dag stoppen?
Ja zo ongeveerquote:
oh nee ze zijn net terug!!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja zo ongeveerkan nu niet verder tellen, ben ff de deur uit
Ja die paar dagen maakt dan ook niet uit... nou dan is het wel goed dat je stopt...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik denk er al een tijd aan.
Vorig jaar 2 keer longontsteking en ik heb het best benauwd dus moet gewoon.
Mijn man is maandag gestopt maar ik zei ik rook de rest nog ff op hoor anders is het zonde van het geld 😁
Je hebt er zin inquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:36 schreef Frummelie het volgende:
Oooh wat is het toch fijn om een cosser op fok te zijn... la la la la la...
Had wat te doen vanmorgen en kon gelijk gaan vegen toen ik Fok opendequote:
Je werd ook gemist..quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wat te doen vanmorgen en kon gelijk gaan vegen toen ik Fok opende
Jammer hè. Tis net het BB-huis zelf met groepjes. X (het voormalige twitter, ik blijf het zeggen, de pot op E.Muskquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik beken schuld..quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Ja zo jammer en kan er weinig aan doen mensen mogen anders denken en het anders zien en het anders benoemen. Het is een disicussie forum Maar persoonlijk worden is weer wat anders.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer hè. Tis net het BB-huis zelf met groepjes. X (het voormalige twitter, ik blijf het zeggen, de pot op E.Musk) is er niks bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |