De momenten dat ik wakker lig van uitspraken van moderator @Coco zijn niet echt talrijk te noemen makker.quote:
Wat leuk, wéér dezelfde column die je al 7 keer had gepost.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:02 schreef tong80 het volgende:
GC / Mijn column, paar geleden, bij het afscheid van Mart Smeets........
Tusten.
Daar gaat het helemaal niet om. Leer eens begrijpend lezen. Daar leer je misschien iets van. Kijk ook even in de FB van SC. Verder is het 8 keer. Zet er een 0 achter en dan is het 80. Misschien een idee voor een Feijenoorder om morgen een mooi verjaardagstopic te open voor van Hanegem. Of moet deze Ajacied het vuile werk weer opknappen ? Ik loop er graag krom voor.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk, wéér dezelfde column die je al 7 keer had gepost.
Welterusten
Ik mis wel in dat topic het eeuwige stukje uit het Bommelse sufferdje opdat de culomnist (Johannes van Dam draait zich om in zijn graf) even aan iedereen wordt voorgesteld.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welterusten
wéérquote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welterusten
De feedback van slowchat?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Leer eens begrijpend lezen. Daar leer je misschien iets van. Kijk ook even in de FB van SC. Verder is het 8 keer. Zet er een 0 achter en dan is het 80. Misschien een idee voor een Feijenoorder om morgen een mooi verjaardagstopic te open voor van Hanegem. Of moet deze Ajacied het vuile werk weer opknappen ? Ik loop er graag krom voor.
tong80
Ik Kip Kerrie met rijst en verse sperziebonen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:23 schreef GGMM het volgende:
hoe dan ook, ik ga vanavond zuurkool eten(niet tegen drizzt vertellen aub)
Niet mijn foto's hoop ikquote:Op maandag 19 februari 2024 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Uit duurzaamheidsoverwegingen en mijn aandacht voor het klimaat ga ik mijn oude mails verwijderen
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, ik liep gewoon extreem zielig te doen.
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, ik liep gewoon extreem zielig te doen.
Ja maar check die vermoeiende lap tekst van die ventquote:
We moeten de spirit van BlueDisplay bewarenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:33 schreef GGMM het volgende:
Toch een leuke bijdrage geleverd aan het topic
Bedankt dat je me vriendelijk houdt @:oriente
Een FA die geilt op lekker modden.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:46 schreef GGMM het volgende:
Ook even gemod in dat topic
Ik ben écht lekker bezig
Spuit 11.quote:
échtquote:Op maandag 19 februari 2024 14:46 schreef GGMM het volgende:
Ook even gemod in dat topic
Ik ben écht lekker bezig
Niet mijn schuld, hier werkt het gewoon.quote:
Denken dat mijn autisme om kan gaan met veranderingquote:Op maandag 19 februari 2024 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, hier werkt het gewoon.
Dat jij op verouderde software zit is niet mijn probleem.
é á ó
Gecondoleerd maatquote:Op maandag 19 februari 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik heb er écht geen zin meer in vandaag
En ik heb zo nog een uitvaart ook
Dramaandag @:coco
Je kan ook niet gaan. Denk niet dat hij of zij er notie van heeft.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik heb er écht geen zin meer in vandaag
En ik heb zo nog een uitvaart ook
Dramaandag @:coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om de vader van een vriend dus het is meer ter ondersteuning van (ik kende de beste man nauwelijks)quote:
Persoonlijk had ik de condoleance dan wel voldoende gevonden.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat om de vader van een vriend dus het is meer ter ondersteuning van (ik kende de beste man nauwelijks)
Je bent een goed mens.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat om de vader van een vriend dus het is meer ter ondersteuning van (ik kende de beste man nauwelijks)
je gaat naar begrafenissen voor de levenden, die dode merkt er niet zoveel van in de regel.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik de condoleance dan wel voldoende gevonden.
Je bent een goed mens
Siu Yuk oftewel knapperige varkens buikspek, nog over van het weekend.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pics?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee wraps met zalm gemaakt.
Maak er nog twee dan en dan maak je er dan een pic van.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb ze al verorberd.
Ik doe niet aan voedselverspilling. Bovendien is de zalm nu op.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maak er nog twee dan en dan maak je er dan een pic van.
Ok.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voedselverspilling. Bovendien is de zalm nu op.
Ik had macaroni zonder plakjes kaasquote:Op maandag 19 februari 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
a-a-a-africaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
#travle #433 (9/14)
✅✅✅✅✅✅✅🟧✅
https://travle.earth
Prima
-doe normaal-quote:
1 layout voor alle devices geloof ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:07 schreef fetX het volgende:
Is die nieuwe layout ook voor mobiel? Of alleen voor de webversie?
En moet ik iets doen om dat aan te passen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 layout voor alle devices geloof ik.
Het is er nog niet geloof ik. Binnenkort voor abo houders, nu al voor crew.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
En moet ik iets doen om dat aan te passen?
Ik heb dit volledig gemist
Jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:07 schreef fetX het volgende:
Is die nieuwe layout ook voor mobiel? Of alleen voor de webversie?
Binnenkort.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is er nog niet geloof ik. Binnenkort voor abo houders, nu al voor crew.
Je kan niet altijd 6 gooien maat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
Andreas Brehme is dood.
Wéér geen punten. @:onlogisch
Mensen aanspreken op een taalfoutje. Zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je reactie in het La Liga topic laat lang op zich wachten maat Brother.
Waarom hoofdletters?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:45 schreef Oriente het volgende:
Tevens vanavond Biceps, Triceps, Schouders @:onlogisch
hoeveel oefeningen per spiergroep?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Namen van spiergroepen, vind ik dus mooier met hoofdletters.
Ik vind het dus echt niet mooi.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Namen van spiergroepen, vind ik dus mooier met hoofdletters.
Ik wel ja, sliptong niet want dat is me wat teveel graat, maar tong is prijzig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eet jij graag (slip)tong?
Biceps 8, Triceps 8, Side Delts 5, Rear Delts 2-3, Front Delts meer op gevoel omdat ik die al flink meepak met benchen op andere trainingsdagen. Keer een setje of 2-3 OHP of zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel oefeningen per spiergroep?
Alles om forum admin @GGMM te vriend te houden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga ‘m aanpassen. Dankjewel makker.
Stoker.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles om forum admin @:GGMM te vriend te houden.
Op Twitter of hier?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:56 schreef GGMM het volgende:
Vandaag een like gekregen van @:lange_lans
Wat een topdag
Ik lek niet, maar stel dat ik niet degene was die dit gedaan had zou ik hier heel boos over worden.quote:
Akkoord. Dat lijkt me een zeer geldige reden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
Net even fresh kapsel bij het kappertje en een uurtje gesport. Daarom lunch ik vandaag even wat later. @:ggmm
Perfect.quote:
Ronald Waterreus is een minderwaardig mens.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ronald Waterrreus is één van de weinigen die mijn mening over Arend Martijn deelt en nu twijfel ik aan mezelf.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ronald Waterreus is een minderwaardig mens.
Dat was het voor mij voor het vertrek van tagliano ook alquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch blijft het sinds het vertrek van @:tagliano mijn favoriete FA.
Sorryquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lek niet, maar stel dat ik niet degene was die dit gedaan had zou ik hier heel boos over worden.
Ik ben heel boos
Dat was voor mijn tijd. Maar ik heb dat ooit wel eens gelezen ja, dan snap je bijzonder weinig van livetopics.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:13 schreef Scrummie het volgende:
@:Tagliano ging ooit tomatensoepjes verbieden in het Eredivisie live topic. Dat was leuk.
Houd je een beetje in met de kritiek op Neymar aub. Dank.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:13 schreef Scrummie het volgende:
@:Tagliano ging ooit tomatensoepjes verbieden in het Eredivisie live topic. Dat was leuk.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Houd je een beetje in met de kritiek op Neymar aub. Dank.
Ik zou daar niet te zwaar aan tillen maat, hij heeft dit keer ook wel een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ronald Waterrreus is één van de weinigen die mijn mening over Arend Martijn deelt en nu twijfel ik aan mezelf.
Dat ben ik niet met je eens maar hij zelf zeker niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:00 schreef Tjacka het volgende:
Arend Martijn is ook een hele matige trainer
In mijn beleving komt @Scrummie inhoudelijk niet veel verder dan 'ohhhh Arne'.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:59 schreef onlogisch het volgende:
Arend Martijn begint een beetje vermoeiend te worden ja. Maar zeg dat vooral niet tegen @:Caland of @:Scrummie
In jouw beleving komt het voorstellingsvermogen ook niet vaak verder dan 2 woordenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn beleving komt @:scrummie inhoudelijk niet veel verder dan 'ohhhh Arne'.
iet met blinde in een land en eenoogquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens maar hij zelf zeker niet.
Goeie zin heb je getyptquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In jouw beleving komt het voorstellingsvermogen ook niet vaak verder dan 2 woorden
Dat vind ik voor @Scrummie begrippen al een vrij keurige poging tot communiceren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn beleving komt @:scrummie inhoudelijk niet veel verder dan 'ohhhh Arne'.
Wie heeft een bezoekje gebracht aan God?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:17 schreef RamboDirk het volgende:
zojuist een triest overlijdensbericht ontvangen van user @:wereldgozer
Weer een telg uit de Carter familie. Kagney Linn dit keer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie heeft een bezoekje gebracht aan God?
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[x]https://twitter.com/Eurosport_NL/status/1759896371350458566[/x]
Nee, nee, nee. Dit kan niet.
Iemand van Eurosport schreef ; kan iemand wielrenner x nog bedrijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.
Erg jammer.
Ik was gelukkig wel op tijdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.
Erg jammer.
De hotlink hier op FOK! werkte nog wel. Screenshot gemaakt en ze alsnog door de mangel gehaald maat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand van Europsport schreef ; kan iemand wielrenner x nog bedrijgen
Bedrijgen Onlogisch. BEDRIJGEN
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wie dat is en ik ben vast niet de enige.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weer een telg uit de Carter familie. Kagney Linn dit keer.
Ik durf niet te googelen (zit op m'n werk)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wie dat is en ik ben vast niet de enige.
Jammer, toch een paar talenten erop zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef KingRoland het volgende:
Ah zag het voorbij komen op Twitter
[x]https://twitter.com/DailyLoud/status/1759691196325113982?s=20[/x]
Het lijkt wel alsof er in de adult film industrie veel meer zelfmoord voorkomt dan bij andere beroepen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef KingRoland het volgende:
Dan is de carriere ook wel zo'n beetje voorbij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef KingRoland het volgende:
Heb je daar een verklaring voor?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er in de adult film industrie veel meer zelfmoord voorkomt dan bij andere beroepen.
Je weet het niet, misschien werkt het wel hetzelfde als bij matige muzikantenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is de carriere ook wel zo'n beetje voorbij.
Dat soort laste vraagstukken laat ik aan @KingRoland overquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je daar een verklaring voor?
Ik ben eigenlijk zelf benieuwd naar correlaties eigenlijk. Ik gok op drugs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je daar een verklaring voor?
Maar het was zelfmoordquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zelf benieuwd naar correlaties eigenlijk. Ik gok op drugs.
Ik vraag het maar; Was ze gevaccineerd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef KingRoland het volgende:
Ja ze heeft meerdere shots gehadquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het maar; Was ze gevaccineerd?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zelf benieuwd naar correlaties eigenlijk. Ik gok op drugs.
Hoe is het bij de big4?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan toch dat ze door drugs het leven niet meer zag zitten
Knus familiebedrijf waar de directeur de medewerkers nog bij de voornaam kent.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deloitte is gewoon hartstikke gezellig.
Anne-Fleur, Valentijn of Reinier.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Knus familiebedrijf waar de directeur de medewerkers nog bij de voornaam kent.
Met bijnamen als de rocky balboa van de zuid-as.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Anne-Fleur, Valentijn of Reinier.
Kan niet missen.
Als ik moet gokken.... Floplandquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met bijnamen als de rocky balboa van de zuid-as.
Wat zou de bijnaam van @:kingroland zijn?
Het matras van de Zuidas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met bijnamen als de rocky balboa van de zuid-as.
Wat zou de bijnaam van @:kingroland zijn?
meeste werken thuis vandaagquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stipt 17:00 uur.
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van je eerste beoordelingsgesprek.
Je bent een hele grote viezerikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Juist vandaag kan je dan laten zien hoeveel hart je hebt voor je werk!quote:
Wat een walgelijk vette zeug ben je toch.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dik zwijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk vette zeug ben je toch.
Schaam je ogen uit je kop!
Ik heb een pastaatje met pittige kip besteld.
Maar net zei je geen volkorenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
???
Gewoon volkorenpasta met de nodige eiwitten maat. Soit, het kan niet aan KBR tippen.
Klasse!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel met heel veel volkoren en eiwitten
wtf? walgelijk zwijn dat je bent. ga je schamenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Patatjes in de airfryer gedaan.
oh, sorry. helemaal topquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel met heel veel volkoren en eiwitten
Lekker gezond bezigquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu even een schaaltje kwark met verse aardbeitjes.
Signature dish - 3 weken cyclus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moest een beetje binnensmonds kotsen toen ze me Dombohetolifantje1 noemde tbhquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vond je van het compliment van Nova?
Blij dat je het binnen gehouden hebtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moest een beetje binnensmonds kotsen toen ze me Dombohetolifantje1 noemde tbh
Die vind ik ook wel nice, net als turkish applequote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:19 schreef KingRoland het volgende:
ik wilde pickwick caramalised pear halen, maar was uitverkocht.. @:Frozen-assassin dan maar autumn storm
Gewoon weer doorgeslikt als een echte ventquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blij dat je het binnen gehouden hebt
Die heb ik gelukkig wel!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel nice, net als turkish apple
Autumn storm.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:50 schreef KingRoland het volgende:
Autumn storm of Caramalised pear bedoel je? @:drizzt_dourden
Waarom ga je niet gewoon naar de gymquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens ben ik me aan het inlezen over boksen, wil minder #viesdik zijn, en het kost ook niet al te veel om zo'n bokszak en handschoenen aan te schaffen, zie ik. Beetje filmpjes kiekn over hoe ik het beste kan beginnen, en aangezien de boys hier rete-actief zijn met schijven door het dak om maar eens wat te noemen hoop ik hier ook wat tips te lezen
Zou dat gewoon in groepsverband doen, dat doen genoeg mensen met de motoriek en fitheid van een aardappel en sparren hoeft helemaal niet. Hou je het ook makkelijker vol en je komt nog eens de deur uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens ben ik me aan het inlezen over boksen, wil minder #viesdik zijn, en het kost ook niet al te veel om zo'n bokszak en handschoenen aan te schaffen, zie ik. Beetje filmpjes kiekn over hoe ik het beste kan beginnen, en aangezien de boys hier rete-actief zijn met schijven door het dak om maar eens wat te noemen hoop ik hier ook wat tips te lezen
Heel goed maatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed bezig maat. Maar ik zou beginnen met dat walgelijke plakje kaas te laten over je spaghetti.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ken je budget niet, maar voor boksen is het wel fijn om ook wat les te krijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je het zo doet ontkomt je er bijna niet aan om ook te moeten socializenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou dat gewoon in groepsverband doen, dat doen genoeg mensen met de motoriek en fitheid van een aardappel en sparren hoeft helemaal niet. Hou je het ook makkelijker vol en je komt nog eens de deur uit.
Bijna bij elke boksschool kan je wel een lesje meedraaien vrijblijvend
ontkomt jequote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het zo doet ontkomt je er bijna niet aan om ook te moeten socializen
@Oriente krijgt een sneerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat
Als je maar niet binnenkort van dat soort "Ik doe 2x bench press en overhead press en biceps curl"-praat neer gaat kwakken hier.
Dit is niet grappig.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
Eens met dat je een bokszak thuis al snel niet meer gaat gebruiken. Je buren zitten daar ook niet op te wachten. Beter naar de gym en een routine zien te vinden en behouden. Val je ook meer van af, thuis wat klappen doen is leuk om even stoom af te blazen of een techniek te oefenen maar niet om echt vet te verbranden @:Drizzt_DoUrden
Bedankt maar ik ben niet thuis tenzij je daarmee dit topic bedoelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey maat, welkom thuis!
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bedankt maar ik ben niet thuis tenzij je daarmee dit topic warm bad bedoelt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de gym
Zou wel willen boys, maar heel gevoelige oren en erg snel overprikkeld, anders had ik niet de hele tijd thuis gezeten hequote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou dat gewoon in groepsverband doen, dat doen genoeg mensen met de motoriek en fitheid van een aardappel en sparren hoeft helemaal niet. Hou je het ook makkelijker vol en je komt nog eens de deur uit.
Bijna bij elke boksschool kan je wel een lesje meedraaien vrijblijvend
Ja lastig. Veel fietsen of voor mijn part wandelen wel eens gedaan? Lijkt me een redelijk goedkope en vrijblijvende manier om iets fitter te worden, helemaal als je daarbij een soort progressie en routes gaat bijhouden. Al is boksen ook niet verkeerd hoor, heb alleen niet echt een idee of dat een beetje leuk te maken valt door het jezelf aan te leren en ook alleen te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zou wel willen boys, maar heel gevoelige oren en erg snel overprikkeld, anders had ik niet de hele tijd thuis gezeten he
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja lastig. Veel fietsen of voor mijn part wandelen wel eens gedaan? Lijkt me een redelijk goedkope en vrijblijvende manier om iets fitter te worden, helemaal als je daarbij een soort progressie en routes gaat bijhouden. Al is boksen ook niet verkeerd hoor, heb alleen niet echt een idee of dat een beetje leuk te maken valt door het jezelf aan te leren en ook alleen te doen
quote:
quote:
Z'n EPO is opquote:
ik zou beginnen met elke dag wandelenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zou wel willen boys, maar heel gevoelige oren en erg snel overprikkeld, anders had ik niet de hele tijd thuis gezeten he
Yes, fietsen wel redeljik gedaan, maar toen kwam er dus ander gezeik bijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja lastig. Veel fietsen of voor mijn part wandelen wel eens gedaan? Lijkt me een redelijk goedkope en vrijblijvende manier om iets fitter te worden, helemaal als je daarbij een soort progressie en routes gaat bijhouden. Al is boksen ook niet verkeerd hoor, heb alleen niet echt een idee of dat een beetje leuk te maken valt door het jezelf aan te leren en ook alleen te doen
Wandelen doe ik zowat dagelijks, heb hier ook nog een hometrainer staan, beetje boksen erbij ditdat. Kijken of ik een (heel) rustig moment in de boksschool kan vinden en anders een paar privé lesen, weet ik het.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou beginnen met elke dag wandelen
headset op, om het geluid te dempen of om iets op te zetten dat je wel kunt hebben
daar bovenop zijn er heel veel makkelijke oefeningen die je thuis (binnen of buiten) kunt doen
zou vooral klein beginnen, boksen is al snel heel vermoeiend en kan ontmoedigend werken als je geen motivator naast je hebt
In het weekend hequote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef Bezsen het volgende:
@:drizzt_dourden geen flesjes rum meer maat
Tik je ieder weekend een flesje weg?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yes, fietsen wel redeljik gedaan, maar toen kwam er dus ander gezeik bijZie post van 3rr0r.
[..]
Wandelen doe ik zowat dagelijks, heb hier ook nog een hometrainer staan, beetje boksen erbij ditdat. Kijken of ik een (heel) rustig moment in de boksschool kan vinden en anders een paar privé lesen, weet ik het.
[..]
In het weekend he
Warum niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tik je ieder weekend een flesje weg?
Niet zo hard schreeuwen, hij heeft gevoelige oortjes las ik net.quote:
Jij bepaalt in dit topic helemaal niks.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Niet zo hard schreeuwen, hij heeft gevoelige oortjes las ik net.
Halfje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tik je ieder weekend een flesje weg?
Oriented!quote:
Ah fijn manquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Oriented!
Kadgod is weer thuis na een nacht opname en vochtinfuus. Gaat iets beter.
Je hebt ook van die prive gyms. Train je met een pt zonder dat er aanwezig zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yes, fietsen wel redeljik gedaan, maar toen kwam er dus ander gezeik bijZie post van 3rr0r.
[..]
Wandelen doe ik zowat dagelijks, heb hier ook nog een hometrainer staan, beetje boksen erbij ditdat. Kijken of ik een (heel) rustig moment in de boksschool kan vinden en anders een paar privé lesen, weet ik het.
[..]
In het weekend he
Ik heb gedoneerd aan die link die je posttequote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
yvonne in MED / Schouderklopjes meldtopic.
Al bijna een jaar geen schouderklopjes uitgedeeld aan de crew. Stukje waardering. Stukje slavernij.
@:zipportal BLIJVEN DONEREN!!!
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gedoneerd aan die link die je postte
Jouw acties hebben een verschil gemaakt en je mag trots zijn op jezelf
welterusten makker.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je weer lekker verder slapen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:01 schreef KingRoland het volgende:
Jammer geen woordle gezien
Wat een begin van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |