abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212536892
quote:
Het is me gelukt toch nog een screenshot te maken :D
Maar gaat hij het dan live doen en is de bekendmaking al eerder?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_212536914
Fijn, dan ben ik dus waarschijnlijk niet thuis :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_212536930
Wat een apart moment, speciaal een show enzo in plaats van gewoon ‘s avonds. Nouja prima we gaan het zien :D
pi_212537003
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:11 schreef Em31 het volgende:
Wat een apart moment, speciaal een show enzo in plaats van gewoon ‘s avonds. Nouja prima we gaan het zien :D
Misschien herhalen ze het 's avonds op het gebruikelijke tijdstip. Anders snap ik het ook niet helemaal. We nemen een tijdstip waarop minder mensen kijken, om... ja waarom eigenlijk?

Al kijken de meeste jongeren sowieso geen tv, dus maakt het wat dat betreft ook niet zoveel uit.
  ESF Reporter donderdag 22 februari 2024 @ 14:20:22 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_212537052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Misschien herhalen ze het 's avonds op het gebruikelijke tijdstip. Anders snap ik het ook niet helemaal. We nemen een tijdstip waarop minder mensen kijken, om... ja waarom eigenlijk?

Om de Boulevards en de Shownieuwsen en andere avondshows er nog (al dan niet zure) items over te kunnen laten maken, lijkt me.
  donderdag 22 februari 2024 @ 14:30:09 #206
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212537169
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:20 schreef Cee het volgende:

[..]
Om de Boulevards en de Shownieuwsen en andere avondshows er nog (al dan niet zure) items over te kunnen laten maken, lijkt me.
Ben benieuwd of die nog moeite nemen straks om verhaal er om heen uit te leggen. Verwacht dat de commentaren daar sowieso niet zo postief gaan zijn (of het nou een goed of slecht nummer is). Veel mensen daar lijken Joost niet te snappen überhaupt. Zijn verbaasd dat Nederland zo een onbekend iemand sturen (nouja het is vooral een hele andere bubbel, buiten het BN-er wereldje, maar goed). Hopelijk komt straks in Europa de boodschap wel aan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2024 @ 14:31:28 #207
163650 Greys
pi_212537187
AFTELLENNNNNN *O* w/ *O* w/

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212537219
Zou Arjen gewoon niet stiekem mee gewerkt aan het nummer en daarom deze premiere krijgt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2024 @ 14:35:00 #209
163650 Greys
pi_212537230
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:09 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Het is me gelukt toch nog een screenshot te maken :D
Maar gaat hij het dan live doen en is de bekendmaking al eerder?
Volgens de Telegraaf wordt de clip getoond bij Lubach (dat zal dan vast weer tegelijk met de première op YouTube Eurovision zijn) en beantwoord hij vragen en vertelt over voorbereiding enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 22 februari 2024 @ 14:40:23 #210
87554 Cee
Welluk?
pi_212537290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:34 schreef linebear het volgende:
Zou Arjen gewoon niet stiekem mee gewerkt aan het nummer en daarom deze premiere krijgt?
Ik denk dat Lubach’s show onderhand de enige goedbekeken (talk)show op de publieke omroep is waar nog geen negatieve (spruitjes)lucht omheen hangt. Het is momenteel de meest logische optie lijkt me.
pi_212537611
Ik herinner me dat Douwe Bob en Og3ne ook midden op de dag hun launch hadden op tv, voor de pers. Dus dat is niet per se vreemd.
En dat voor Arjen Lubach is gekozen, kan ik ook best volgen. Joost is natuurlijk een beetje tegendraads en dat is Lubach ook, dus dat kan wel een lekkere symbiose worden. Ik kan me voorstellen dat Joost zelf die voorkeur voor Arjen heeft uitgesproken en dat er met Arjen is overlegd. Die zal er misschien niet zijn reguliere Avondshow aan op willen offeren en zijn ze waarschijnlijk bij dit alternatief uitgekomen.
Ik hoop wel dat de presentatie van het lied gebeurt met de videoclip. Meteen een live-uitvoering heeft in het verleden ook voor nogal wat kritiek gezorgd (TCL, Jeangu o.a.) dan is de videoclip een safere optie. Met misschien.... een live uitvoering in de avonduitzending? Of hopelijk snel daarna ergens... als wijze les na vorig jaar.
pi_212537688
Dat wordt dus kwartier voor sluitingstijd Lubach kijken op kantoor :P
pi_212538567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:05 schreef Aadrianus het volgende:
Ik herinner me dat Douwe Bob en Og3ne ook midden op de dag hun launch hadden op tv, voor de pers. Dus dat is niet per se vreemd.
En dat voor Arjen Lubach is gekozen, kan ik ook best volgen. Joost is natuurlijk een beetje tegendraads en dat is Lubach ook, dus dat kan wel een lekkere symbiose worden. Ik kan me voorstellen dat Joost zelf die voorkeur voor Arjen heeft uitgesproken en dat er met Arjen is overlegd. Die zal er misschien niet zijn reguliere Avondshow aan op willen offeren en zijn ze waarschijnlijk bij dit alternatief uitgekomen.
Ik hoop wel dat de presentatie van het lied gebeurt met de videoclip. Meteen een live-uitvoering heeft in het verleden ook voor nogal wat kritiek gezorgd (TCL, Jeangu o.a.) dan is de videoclip een safere optie. Met misschien.... een live uitvoering in de avonduitzending? Of hopelijk snel daarna ergens... als wijze les na vorig jaar.
Dit!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212538581
In het geval van Joost is meteen een live-uitvoering ook weer niet zo'n ramp. Live is hij veel energieker dan op plaat. En hij zingt toch niet, dus geen risico op valse noten :)
  ESF Reporter donderdag 22 februari 2024 @ 16:23:11 #215
87554 Cee
Welluk?
pi_212538610
Zou me niet verbazen als de no phones show van 14 maart gebruikt wordt voor een live registratie van het nummer. Oké we moeten er dan wel nog twee weken op wachten maar dat is dan nog altijd korter dan vorig jaar. :)
  donderdag 22 februari 2024 @ 16:51:37 #216
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_212538903
Het Songfestival-nummer van Joost Klein maakt zijn debuut in een speciale uitzending van De Avondshow met Arjen Lubach. De zanger en rapper is dan aanwezig in het programma.
Op 29 februari om 16.45 uur wordt de clip op NPO1 voor het eerst vertoond. In de eenmalige uitzending, getiteld De Middag/Avondshow met Arjen Lubach LIVE, beantwoordt Klein vragen over het nummer. Hij bespreekt ook de voorbereidingen die hij voor het Eurovisie Songfestival treft.

*O* *O*

(voel me net spuit 11 na alle voorgaande berichten)
... en huiver mee
pi_212539326
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 16:23 schreef Cee het volgende:
Zou me niet verbazen als de no phones show van 14 maart gebruikt wordt voor een live registratie van het nummer. Oké we moeten er dan wel nog twee weken op wachten maar dat is dan nog altijd korter dan vorig jaar. :)
Lijkt me best een optie. Ik denk dat een live optreden op een pop podium hem meer recht doet dan een optreden in een tv studio. En wat is nou twee weken als we ondertussen de video ontzettend veel views kunnen geven 😊
  donderdag 22 februari 2024 @ 20:31:40 #218
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212542860
pi_212543037
Wat een ontzettende hype zeg..

Overigens, bekende youtubers die muziek gaan maken.... Is dat niet een beetje makkelijk scoren?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 22 februari 2024 @ 20:49:52 #220
39237 crew  H_T
2733
pi_212543240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 20:39 schreef havanagila het volgende:

Overigens, bekende youtubers die muziek gaan maken.... Is dat niet een beetje makkelijk scoren?
Het is geen garantie dat je wint. Frankrijk stuurde een paar kaar terug een bekende Franse Youtuber (Bilal) met het vrij matige liedje Roi. Griekenland heeft er geen boodschap aan dat iemand bekend is in Frankrijk, dus als het lied niks is waarom zou je er dan op stemmen?

UK heeft het ook nog geprobeerd met de groep Blue, die toch best wat grote hits hebben gehad en bij een groot publiek bekend waren. Wonnen ook niet.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_212543347
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 20:49 schreef H_T het volgende:

[..]
Het is geen garantie dat je wint. Frankrijk stuurde een paar kaar terug een bekende Franse Youtuber (Bilal) met het vrij matige liedje Roi. Griekenland heeft er geen boodschap aan dat iemand bekend is in Frankrijk, dus als het lied niks is waarom zou je er dan op stemmen?

UK heeft het ook nog geprobeerd met de groep Blue, die toch best wat grote hits hebben gehad en bij een groot publiek bekend waren. Wonnen ook niet.
Doelde niet zo zeer op het songfestival, maar bekend worden als rapper/muzikant op youtube.

Als je al een bekende youtuber bent, en je muziek gaat maken, pleurt youtube je nummers meteen op de frontpage, en weet je van te voren dat je succes gaat boeken. De bankzitters, Famke Louise, etc

Bij het songfestival zal het weinig uitmaken ja. Kijk bijvoorbeeld die Deense tiktokker van vorig jaar.
pi_212543590
quote:

De hype valt wel mee toch? Ja, als je in het Joost Klein-topic op het Eurovisieforum kijkt gaat het uiteraard over Joost Klein... Youtuber is hij overigens allang niet meer. En in Duitsland, waar hij een nummer 1-hit heeft gehad, weten ze überhaupt niet dat hij dat ooit is geweest.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2024 @ 21:10:09 #223
163650 Greys
pi_212543799
En hij won de Popprijs. Die is volgens mij niet zo makkelijk gescoord.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212544846
quote:

Ik zou Joost überhaupt geen YouTuber noemen. Hij maakt gewoon dingen die hij tof vindt, als puber waren dat voornamelijk filmpjes op YouTube en tegenwoordig is het muziek, tussendoor ook nog een dichtbundel. Over vijf jaar is het misschien weer iets heel anders. Het heeft geen zin om zo'n iemand in een hokje proberen te proppen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_212549868
Ja gewoon een carriereswitch.

In zijn marketing merk je wel wat van zijn ervaring in de online mediawereld, maar zijn drijfveer is gewoon vette shows maken.
Solidair met het Palestijnse volk 🍉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')