Mijn smaak is het niet, ik moest slechts lachen om de zin.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:15 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Iemand talentloos noemen is niet een kwestie van smaak. Dat is een oordeel. En in haar/dit geval heel onterecht,
Ze heeft wel een paar aardige producers om zich heen verzameld. Maar het is echt geen geweldige zangeres.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:15 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Iemand talentloos noemen is niet een kwestie van smaak. Dat is een oordeel. En in haar/dit geval heel onterecht,
Leuk, verheug me!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:47 schreef Momo het volgende:
[x]https://twitter.com/songfestivalNL/status/1760297896589619602[/x]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:19 schreef Em31 het volgende:
Hebben we al een reactie van Bart Arens die Europapa een ‘prima liedje’ noemt?
Ik vind haar juist een heel mooi eigen geluid en sound hebben. 😊 Maar we mogen het er nu niet verder over hebben (sorry Momo), dat doen we wel als ze zich ooit aanmeldt voor het ESF. Nu alle aandacht voor Joost. Ik ben zo benieuwd naar Europapa.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar aardige producers om zich heen verzameld. Maar het is echt geen geweldige zangeres.
Ik heb het even gemist, hebben we daar al meer aanwijzingen voor dan alleen dat er een middagshow van Lubach is die dag?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:03 schreef Zigsky het volgende:
Het lijkt er op dat de release echt bij Arjen Lubach gaat zijn. Wat leuk en anders.
Oeh dat lijkt anders wel heel toevallig!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
Gaat Arjen Lubach een show er rond maken misschien?
https://tickets.voordemensen.nl/deavondshow/event/193
Er is een speciale MiddagAvondShow opname om 15:15-17:15
Ik kan nergens een bevestiging vinden maar Jan-Willem en Jeroen hadden het er vanochtend ook over.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:03 schreef Zigsky het volgende:
Het lijkt er op dat de release echt bij Arjen Lubach gaat zijn. Wat leuk en anders.
Ze zeiden het bij Boulevard en dat was nav het onderzoek van Bart Arends (? Weet ik veel hoe ze heten allemaal). Op de radio zei hij het ook. Maar AvroTros wil nog niet reageren. Helemaal uitverkocht ook de show van Lubach.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, hebben we daar al meer aanwijzingen voor dan alleen dat er een middagshow van Lubach is die dag?
Het kan heel goed hoor!
Maar dat kan ook iets anders zijn en dat ze de videoclip gewoon laten premièren bij Eurovision youtube.
Zou wel leuk zijn bij Lubach!
Meestal alleen de 'grotere' pers.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Kan onze FOK-ploeg daar nog bij zijn?
Dankjewel! Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:13 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ze zeiden het bij Boulevard en dat was nav het onderzoek van Bart Arends (? Weet ik veel hoe ze heten allemaal). Op de radio zei hij het ook. Maar AvroTros wil nog niet reageren. Helemaal uitverkocht ook de show van Lubach.
Waar komt dat “tussen 16:20 en 17:00 uur” dan vandaan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan nergens een bevestiging vinden maar Jan-Willem en Jeroen hadden het er vanochtend ook over.
Dan zou het tussen 16:20 en 17:00 uur zijn.
Ik ga even terugkijken. Maar het ging inderdaad over radio 2 dj's (quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan nergens een bevestiging vinden maar Jan-Willem en Jeroen hadden het er vanochtend ook over.
Dan zou het tussen 16:20 en 17:00 uur zijn.
Ze hadden het over een middaguitzending. Maar dat kan ook de herhaling zijn van de avond ervoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar komt dat “tussen 16:20 en 17:00 uur” dan vandaan?
Nee, Arjen komt live in de middag op die dag.Vanaf kwart voor vijf had Aran het over.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hadden het over een middaguitzending. Maar dat kan ook de herhaling zijn van de avond ervoor.
Vanaf 2uur52 ongeveer.
https://www.nporadio2.nl/(...)-jan-willem-start-op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |