Hier ging het eigenlijk echt heel snel!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik had dat ook. Eerst dacht ik een gimmick maar later begon ik er meer.in te geloven. Sowieso in hem als persoonlijkheid en als artiest.
Beetje zoals jij dus beschrijft en zoals ik t idee heb als hoe ik je heb zien posten over hem.
Vandaar dus mn reactie. Ik heb een beetje diezelfde tijdlijn.
Dat is eigenlijk toch bij elke inzending, zelfs bij de inzending van Mustii heb je van die Belgen die dan gaan zeggen denk niet dat we doorgaan naar de finale, terwijl het nummer heel hoog binnenkomt bij de bookies.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:39 schreef Em31 het volgende:
Mijn hemel die reacties op Instagramfucking vermoeiend ook allemaal.
Verder snel alzin in
Ja, het is weer echt een avalanche aan positiviteit, zoals we inmiddels gewend zijn van de Eurofansquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:39 schreef Em31 het volgende:
Mijn hemel die reacties op Instagramfucking vermoeiend ook allemaal.
Verder snel alzin in
naja dat dus. En nu denk van shit: hoop maar dat nr dus zo leuk is als wat ik hoop.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ging het eigenlijk echt heel snel!
Vooraf toen het nog niet bekend was dacht ik wel 'oh god als het maar niet die en die enzo worden' maar ik was eigenlijk een dag of twee nadat het bekend werd al wel soortvan om, ook omdat hij een grote gunfactor bij me heeft als mens en ik het eigenlijk wel heel erg grappig vond dat het dus wáár bleek te zijn dat Donnie toen op z'n insta postte 'Beste nummer voor Songfestival geschreven met m'n maat, lieve mensies' waarvan we destijds hier bijna allemaal riepen OH GOD NEE TOCH WE WORDEN IN DE MALING GENOMEN
En nu dat waar bleek te zijn vond ik het eigenlijk wel om te gieren en leuk en kan niet wachten zo benieuwd naar het lied.
Elke keer hoop ik toch weer dat het weer zo gezellig was als ‘vroeger’, maar nee dat is wel voorbij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk toch bij elke inzending, zelfs bij de inzending van Mustii heb je van die Belgen die dan gaan zeggen denk niet dat we doorgaan naar de finale, terwijl het nummer heel hoog binnenkomt bij de bookies.
Mensen vinden het leuk om vooral te zeiken.
Ik heb er ook een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:45 schreef marsan het volgende:
[..]
naja dat dus. En nu denk van shit: hoop maar dat nr dus zo leuk is als wat ik hoop.
En tbh denk ik dus echt dat t n killer is.
Dat is nou ook niet een echt geweldig nummer ofzo. Het is allemaal geen Cha Cha Cha, zeg maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Laat dit in ieder geval het liedje zijn dat de andere feestnummers uit de weg knalt, al zal ie een taaie klant aan met name Kroatie krijgen als die voor Baby Lasagna gaan.
Wij van WC-eend.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:38 schreef GeorgeM het volgende:
Over het lied:
- heel goed
- een hit
- een Joost Klein liedje: dat wordt feest
Dat zijn ze net zo onder de inzendingen die het hoogst staan bij de bookies dus ach. Giftige zeikstralen gonna zeikstraal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:48 schreef Paul het volgende:
de reacties zijn flink negatief op insta
Yes, laten we dat hopen. Heb dat nummer van BL nog niet gehoord, maar lees veel goede commentaren en uitingen als Televote winnerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Laat dit in ieder geval het liedje zijn dat de andere feestnummers uit de weg knalt, al zal ie een taaie klant aan met name Kroatie krijgen als die voor Baby Lasagna gaan.
dat je met dat zeiken je pleziertjes haaltquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn ze net zo onder de inzendingen die het hoogst staan bij de bookies dus ach. Giftige zeikstralen gonna zeikstraal.
Maar Belgen zijn altijd zo voorzichtig ( even gechargeerd). Die geloven er pas in als het de dag erna in de kranten staat dat ze hebben gewonnenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk toch bij elke inzending, zelfs bij de inzending van Mustii heb je van die Belgen die dan gaan zeggen denk niet dat we doorgaan naar de finale, terwijl het nummer heel hoog binnenkomt bij de bookies.
Mensen vinden het leuk om vooral te zeiken.
Dat vond ik ook geen geweldig nr noch een geweldige uitvoering. Was imo meer de hype.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is nou ook niet een echt geweldig nummer ofzo. Het is allemaal geen Cha Cha Cha, zeg maar.
Vond ik wel, meteen toen ik hem luisterde voor de Finse voorronde. IJzersterke inzending. En ook heel overtuigend gebracht.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geen geweldig nr noch een geweldige uitvoering. Was imo meer de hype.
Dat zijn van die mensen die genoegen halen in alles en iedereen keihard afzeiken die niet in hun specifieke straatje past en ook nooit later toe zullen geven dat iets bv toch wel leuk is. Anderen kleineren om jezelf iets groter te voelen. Ze hebben het allemaal nodig kennelijk. Je moet er eigenlijk ook maar medelijden mee hebben want wat zal je een kutleven hebben als je zo bent.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat je met dat zeiken je pleziertjes haaltinternethelden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |