En hoe scoren kaasjes? Laten we eens kijken naar de arbeidsparticipatie in Nederland: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)beidsmarkt/werkendenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klik eens op het woordje "kwart", linkt naar het artikel.
Zo werkt dat op internet
Hier, omdat je dat klikken op een woord schijnbaar niet snapt:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-hebben-betaald-werk
Voornaamste bron van inkomen, statushouders, 2014 en 7 jaar later:
Na 2 jaar trekt 80+ procent een uitkering.
Na 7 jaar nog 25%.
2,5 jaar na ontvangen van de vergunning werkt 5,9%!
Hoeveel van die jonge gasten op TV denk jij dat er werken![]()
Of ze zijn met pensioen, maar dat zal gezien de leeftijd weinig van toepassing zijn![]()
Opnemen niet verplicht maar wel de mogelijkheid geven om een asielverzoek in te dienen. Niet de mogelijkheid hebben om mensen terug te sturen als hun leven mogelijk gevaar loopt. Niet de mogelijkheid hebben om mensen puur op basis van illegaliteit vast te zetten. Alles werkt eigenlijk samen met als uitkomst eenmaal binnen, nooit meer naar buiten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah een 2 klasse maatschappij de opstap naar een Animal Farm.![]()
De mensenrechten, kun je ons het artikel qouten waarin we als Europa verplicht worden om al deze asielzoekers op te nemen?
Dat is dus een "ja".quote:Kapital wil niet vertellen of hij er zaterdag bij was,
Je leegt je onderbuik, blijkbaar ontbreekt het artikel dat je daarom maar nog wat meer poep gaat praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Opnemen niet verplicht maar wel de mogelijkheid geven om een asielverzoek in te dienen. Niet de mogelijkheid hebben om mensen terug te sturen als hun leven mogelijk gevaar loopt. Niet de mogelijkheid hebben om mensen puur op basis van illegaliteit vast te zetten. Alles werkt eigenlijk samen met als uitkomst eenmaal binnen, nooit meer naar buiten.
Matige troll.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:22 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom is er nog niemand gedeporteerd, Geert is toch de grootste??
Nu wordt die helemaal mooi.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee hoor, specifiek voor asielzoekers, en vastzetten in het asielzoekers centrum.
Ik ben ook eigenlijk wel voor een soort twee-klassen maatschappij, (EU)burgers en niet burgers. De huidige algemene mensenrechten vind ik persoonlijk onhoudbaar en ongewenst eigenlijk voor niet burgers.
Wow..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee hoor, specifiek voor asielzoekers, en vastzetten in het asielzoekers centrum.
Ik ben ook eigenlijk wel voor een soort twee-klassen maatschappij, (EU)burgers en niet burgers. De huidige algemene mensenrechten vind ik persoonlijk onhoudbaar en ongewenst eigenlijk voor niet burgers.
Als voornaamste bron hč, dus tel daar nog maar wat bij op die aangevuld moet worden. Waar is de resterende 20% overigens, teert die inmiddels op vermogen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef matthijst het volgende:
Voornaamste bron van inkomen, statushouders, 2014 en 7 jaar later:
Na 2 jaar trekt 80+ procent een uitkering.
Na 7 jaar nog 25%.
Welke 20% precies?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Als voornaamste bron hč, dus tel daar nog maar wat bij op die aangevuld moet worden. Waar is de resterende 20% overigens, teert die inmiddels op vermogen?
quote:Van alle statushouders hebben Eritreeėrs het vaakst betaald werk.
Die als voornaamste bron van inkomsten noch uitkering, noch werk hebben.quote:
Dat na 7 jaar een uitkeringsafhankelijkheid van 25% als beste jongetje van de klas classificeert is natuurlijk niet echt iets om positief te beoordelen.quote:Maar ooit gehoord van het concept "werken"?
Huisvrouwen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Die als voornaamste bron van inkomsten noch uitkering, noch werk hebben.
[..]
Dat na 7 jaar een uitkeringsafhankelijkheid van 25% als beste jongetje van de klas classificeert is natuurlijk niet echt iets om positief te beoordelen.
Ja dus?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe scoren kaasjes? Laten we eens kijken naar de arbeidsparticipatie in Nederland: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)beidsmarkt/werkenden
Geen tweederangs burgers, maar wel tweederangs inwoners ja. En zeker voordat er een besluit over een eventuele verblijfsvergunning is genomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nu wordt die helemaal mooi.
Een groep mensen worden letterlijk tweederangsburgers. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow..
Zoals Niet-Joden en Joden?
Zoals blanken en niet-blanken?
Heb je enig idee van wat je hier voorstelt?!
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geen tweederangs burgers, maar wel tweederangs inwoners ja. En zeker voordat er een besluit over een eventuele verblijfsvergunning is genomen.
Ik zie het zo, die mensen komen hier uit eigen beweging naartoe, als we als land duidelijk zijn in wat er te verwachten valt, dan kunnen die mensen hun keuzes daarop aanpassen.
Waarom dan toch niet voor Europese arbeidsmigranten, die komen hier toch ook uit eigen beweging naar toe.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geen tweederangs burgers, maar wel tweederangs inwoners ja. En zeker voordat er een besluit over een eventuele verblijfsvergunning is genomen.
Ik zie het zo, die mensen komen hier uit eigen beweging naartoe, als we als land duidelijk zijn in wat er te verwachten valt, dan kunnen die mensen hun keuzes daarop aanpassen.
Ik weet wel dat het niet gaat gebeuren hoor, maar de invulling zou natuurlijk zorgvuldig gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
En hoe zou je het concreet "tweederangs inwoner" zijn concreet invullen?
Appels en peren much?quote:
Dat lijkt me toch wel vrij raar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Appels en peren much?
Hij bedoelt gewoon asielzoekers pas onder de Nederlandse wetten te laten vallen als hun asielaanvraag is behandeld (en goedgekeurd) en tot die tijd een status aparte te geven. Is niks raars aan, behalve dat users als jij onmiddellijk in de Godwin-spagaat vallen.
Gewoon? Je kiepert de Grondwet daarmee overboord. Het fundament onder onze rechtsstaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Appels en peren much?
Hij bedoelt gewoon asielzoekers pas onder de Nederlandse wetten te laten vallen als hun asielaanvraag is behandeld (en goedgekeurd) en tot die tijd een status aparte te geven. Is niks raars aan, behalve dat users als jij onmiddellijk in de Godwin-spagaat vallen.
Dank voor je antwoord!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet gaat gebeuren hoor, maar de invulling zou natuurlijk zorgvuldig gedaan moeten worden.
Ik pleit er niet voor om die mensen compleet vogelvrij te verklaren, maar bijv sneller opsluiten en langer opgesloten laten.Illegaliteit a sich strafbaar. Kleine misdrijven al laten meetellen voor verblijfsvergunning etc. Minder toegang tot hoger beroep voor asiel zaak. Geen gezinshereniging, geen zelfstandige woonruimte met voorrang.
Maar dit gaat een beetje te ver van het topic misdragende eritreers af vind ik, dus ik hou er nu maar weer mee op.
Mij niet, en ik denk dat beide nodig zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel vrij raar.
Beter ga je gewoon een veel strengere eisenlijst hanteren voor het toekennen van een status en moeten afgewezenen veel eerder vertrekken.
Wiens rechtstaat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon? Je kiepert de Grondwet daarmee overboord. Het fundament onder onze rechtsstaat.
Waarom lees even wat je nodig heb om hier in Nederland langer dan 90 dagen te blijven als je van buiten de EU komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon? Je kiepert de Grondwet daarmee overboord. Het fundament onder onze rechtsstaat.
De Nederlandse.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wiens rechtstaat?
Oh, en:
[ afbeelding ]
Sneller opsluiten en langer? Hoe zie je dat voor je, de gevangenissen puilen al uit en er is te weinig personeel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet gaat gebeuren hoor, maar de invulling zou natuurlijk zorgvuldig gedaan moeten worden.
Ik pleit er niet voor om die mensen compleet vogelvrij te verklaren, maar bijv sneller opsluiten en langer opgesloten laten.Illegaliteit a sich strafbaar. Kleine misdrijven al laten meetellen voor verblijfsvergunning etc. Minder toegang tot hoger beroep voor asiel zaak. Geen gezinshereniging, geen zelfstandige woonruimte met voorrang.
Maar dit gaat een beetje te ver van het topic misdragende eritreers af vind ik, dus ik hou er nu maar weer mee op.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Waarom lees even wat je nodig heb om hier in Nederland langer dan 90 dagen te blijven als je van buiten de EU komt.
Waarom kan dat met deze mensen niet , de regels voor hun zijn ook duidelijk.
EERSTE VRIJE LAND Daar vraag je asiel aan.
En waarom kunnen de regels niet strenger.
-3 keer strike out ( dan ben je snel van overlast gevers af.)
-5 jaar lang geen recht op staats gelden krijgen ( Zelf redzaam zijn)
- In het openbaar verplicht stellen de taal van het land te spreken.
( binnen 1 jaar na aankomst verplicht worden de taal goed te kunnen spreken.)
- vakanties naar land van herkomst , is blijven als vluchteling.
- Personen die geen paspoort tonen of de boel belazeren, direct terug.
- Hele zware straffen bij hulp aan mensen handel ..... LEES JE EVEN MEE COA en Denhaag
Want indirect houden hun de handel wel inleven.
- Geen gezinshereniging ( of dit pas na 5 jaar met de normen die er nu al zijn en de eisen.
Minimale inkomen hebben met bewijs dat je nog een contract heb voor een jaar
Dit is voor iemand die zijn partner hier heen wil halen ook de eis.
Waarom voor hun dan niet ?
Dit past allemaal binnen de Nederlandse grondwet.
Daar hoef je niets aan te veranderen.
Dat er aan de grondwet gezeten moet worden om dit een halt toe te roepen is de grootste onzin.
Want waarom moeten we als Nederlander wel voeldoen aan extreem hoge eisen , terwijl we wel hier geboren zijn.
En mensen die hier even binnenkommen , totaal geen regels meer gelden die voor de normale burger wel geld.
- verplicht op de woning wacht lijst.
- Betalen voor eten, drinken , bed , bad , en huis , zorg.
Waarom krijgen dat soort volk alles gratis waar voor wij als nederlandse staatsburger bijna alleen maar moeten werken om deze kosten te betalen?
Ze willen toch hier een Nederlandse status krijgen , dan ook de Nederlandse lasten.
Kom op zeg een mens heeft RECHT op B B B .....
Waarom moet ik dan voor alles me blauw geel en groen betalen en me dood werken.
Als het een recht is , geef de Nederlanders dan ook volgens die regels een gratis huis , zorg en eten en drinken.
Of mag discriminatie dan in 1 keer wel .........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |