Inderdaad wel heel triestquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef Scorpie het volgende:
Tahirovic Taylor Henderson is ook wel een uitermate creatief middenveld moet ik zeggen.
Basje vindt het prachtig in ieder geval.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:59 schreef -XOR- het volgende:
Ben ook wel benieuwd of naar de open NK Brobbeyrodeo. Tot nu toe staat Cestic aan kop met 20 meter maar misschien weet een andere provinciaal vandaag Het Beest langer te temmen.
433 heilig he.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom niet gewoon 5-3-2 dan kunnen de backs lekker aanvallen want verdedigen kunnen ze toch niet.
Maar hij stond daar ook ff te slapen bij die steekpassquote:Op zondag 18 februari 2024 14:39 schreef MaxC het volgende:
Banel na 6 minuten al meer rendement dan Forbes in 6 maanden
Alles wat uit de Ajax opleiding komt snapt dan echt niet meer wat ze doen moeten, die 433 zit er sinds ze er spelen in. En die 433 snappen ze nu al amperquote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom niet gewoon 5-3-2 dan kunnen de backs lekker aanvallen want verdedigen kunnen ze toch niet.
Brobbey de nieuwe Maradona. De hand van God.quote:
Oh ja ik zag het maar met een half oog hahaquote:
Ik ook, hoorde commentator alleen zeggen dat het Brobbey wasquote:
Stukje FIFA genot waarin je gewoon zomaar het systeem kan wijzigen. Zo werkt dat niet in het echte voetbal.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef TornadoDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |