Er komt nog een apart onderzoek naar de aangiftes die van beide kanten lagen en of politie enz daar steken heeft laten vallen.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:02 schreef Modus het volgende:
Ik ben toch ook wel heel benieuwd wat er in de loop van de tijd allemaal gebeurd is tussen R en dat gezin, wat uiteindelijk tot deze escalatie geleid heeft.
Nee, dit soort bedenksels en onzin is helemaal niet waarvoor advocaten bedoeld zijn. Advocaten zijn bedoeld er om in het belang van hun cliënt de juridische kanten van de rechtszaak te controleren en waar die juridische kant niet klopt dat aanstippen. Bijvoorbeeld bij fouten in de bewijsvorming, een geëiste strafmaat die niet conform eerdere jurisprudentie is etc.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
OMG. Een advocaat die zijn werk doet. Moet niet gekker worden in dit land.
Op zich wel mee eens, maar het is uiteindelijk aan de rechter of vergezocht is of niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:38 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee, dit soort bedenksels en onzin is helemaal niet waarvoor advocaten bedoeld zijn. Advocaten zijn bedoeld er om in het belang van hun cliënt de juridische kanten van de rechtszaak te controleren en waar die juridische kant niet klopt dat aanstippen. Bijvoorbeeld bij fouten in de bewijsvorming, een geëiste strafmaat die niet conform eerdere jurisprudentie is etc.
Maar pleiten voor heel vergezochte verbanden is niet waar een advocaat eigenlijk voor bedoeld is.
Hmmm zou het niet adviseren als ik zijn advocaat was.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens, maar het is uiteindelijk aan de rechter of vergezocht is of niet.
Ingrid zal moeite krijgen de rekeningen te betalen.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:19 schreef hole1988 het volgende:
WTF.
"De auto van Richard K. wordt aangeboden op Domeinen"
https://www.autoblog.nl/n(...)-op-domeinen-6875248
Als domeinen hem verkoopt denk ik niet dat Ingrid de beschikking krijgt over de opbrengst.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ingrid zal moeite krijgen de rekeningen te betalen.
Wat is domeinen?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als domeinen hem verkoopt denk ik niet dat Ingrid de beschikking krijgt over de opbrengst.
https://www.rechtspraak.nl/Bekende-rechtszaken/Weiteveenquote:dinsdag 9 juli 2024, 09.00 uur
Pro-formazitting, rechtbank in Assen
Belangstellenden kunnen hierbij aanwezig zijn. Men hoeft zich niet aan te melden. Daarvoor is een extra zaal met videoverbinding gereserveerd (zie onderaan deze pagina de persinformatie).
Als dat kwabje wel een rol speelt, wil je hem ook niet meer in de maatschappij loslaten.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
2 x moord met voorbedachte rade teniet doen door een kwabje, lijkt me tamelijk optimistisch. Die komt nooit meer vrij en terecht.
Breivik heeft vast ook familie, ook alleen maar verliezers, schandalig dat die nog vast zit.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee zeker niet, het is echt treurig voor alle partijen.
Nope, opbrengst gaat in depot tot er een uitspraak is van de rechtbank (en partijen niet in beroep gaan of ook alle beroepszaken zijn afgerond).quote:Op woensdag 17 april 2024 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als domeinen hem verkoopt denk ik niet dat Ingrid de beschikking krijgt over de opbrengst.
Dat een dader familie heeft en de hele zaak ook bijzonder triest is voor hen is gewoon waarheid. Dat maakt het echter niet schandalig dat iemand die gruwelijke daden gepleegd heeft lang vast moet zitten. Het één heeft geen directe invloed op het ander. Het is voor directe familie van een dader ook echt wel een behoorlijk psychische klap wanneer je vader/broer/zoon of moeder/zus/dochter een gruwelijke misdadiger blijkt te zijn. Daar komt ook nog een loyaliteitsdilemma bij kijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Breivik heeft vast ook familie, ook alleen maar verliezers, schandalig dat die nog vast zit.
Het was dan ook een sarcastische reactie op een user die vond dat ie daarom vrij gelaten moest worden. Na zo'n gruwelijke moord is dat natuurlijk uit den boze.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:03 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat een dader familie heeft en de hele zaak ook bijzonder triest is voor hen is gewoon waarheid. Dat maakt het echter niet schandalig dat iemand die gruwelijke daden gepleegd heeft lang vast moet zitten. Het één heeft geen directe invloed op het ander. Het is voor directe familie van een dader ook echt wel een behoorlijk psychische klap wanneer je vader/broer/zoon of moeder/zus/dochter een gruwelijke misdadiger blijkt te zijn. Daar komt ook nog een loyaliteitsdilemma bij kijken.
Het is ook aan de advocaat om de verdediging te voeren. Dat is wel meer dan alleen de juridische gang van zaken controlerenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:38 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee, dit soort bedenksels en onzin is helemaal niet waarvoor advocaten bedoeld zijn. Advocaten zijn bedoeld er om in het belang van hun cliënt de juridische kanten van de rechtszaak te controleren en waar die juridische kant niet klopt dat aanstippen. Bijvoorbeeld bij fouten in de bewijsvorming, een geëiste strafmaat die niet conform eerdere jurisprudentie is etc.
Maar pleiten voor heel vergezochte verbanden is niet waar een advocaat eigenlijk voor bedoeld is.
Die Ingrid ook.. die had haar man zien vertrekken maar maakte liever een filmpje dan dat ze de politie belde.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De makelaar komt er wat mij betreft wel erg makkelijk vanaf
Gelijk heb je, in een stad komt dit soort dingen niet voor. Daar is alles volledig transparant en als er rottigheid uitgehaald wordt is het voor de politie en justitie een makkie om door te dringen tot de incrowd van daders.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ziek en walgelijk die dorpsbewoners die nog steeds achter hem staan ergste is ook wel van die ons kent ons dorpjes heb je nog veel meer van in Nederland.
meer dat mensen in de stad hun eigen buren niet eens kennen, gaan ze die ook niet steunen.quote:Op donderdag 18 april 2024 00:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
Gelijk heb je, in een stad komt dit soort dingen niet voor. Daar is alles volledig transparant en als er rottigheid uitgehaald wordt is het voor de politie en justitie een makkie om door te dringen tot de incrowd van daders.
Maar goed dat daar weinig Turken wonen dan. Richard was anders massa moordenaar geworden.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
OMG. Ik lees in de liveblog van Saskia Belleman dat de advocaat van hem het wil gooien op dat hij door zijn hersenschade overprikkeld werd toen Ineke naar hem toeterde in haar auto.
Mijn bloed gaat echt koken van dit soort achterbaks juridisch gelul.quote:Vanwege een tia die Richard K. eerder trof en een kopstoot die slachtoffer Sam hem twee dagen eerder gaf, zou volgens zijn advocaat Justus Reisinger de frontale hersenkwab zijn beschadigd waardoor hij zijn impulsen minder goed kan controleren. Dat Richard K. zich had bewapend klopt, zei Reisinger eerder in de zittingszaal. „Dat deed hij omdat hij vreesde dat zijn gezin iets zou overkomen. Er zou zijn gedreigd met verkrachting van de dochter van Richard K., en het vermoorden van zijn moeder.”
quote:WEITEVEEN - De politie heeft een man opgepakt voor het leveren van de wapens waarmee de 50-jarige Richard K. in Weiteveen in januari twee mensen vermoordde. Het gaat om een wapenhandelaar uit Emmen. Hij wordt verdacht van het illegaal leveren van de wapens.
Dat melden bronnen rond het onderzoek aan De Telegraaf. De politie Noord-Nederland heeft de aanhouding bevestigd. De verdachte werd maandagochtend aangehouden. Het gaat om eem 35-jarige man uit Emmen. De politie zegt meerdere aanhoudingen niet uit te sluiten.
Het Openbaar Ministerie maakte eerder al bekend dat uit onderzoek bleek dat Sam (38) en zijn vrouw Ineke (44) op 16 januari met illegale wapens om het leven had gebracht. De wapenhandelaar zou de wapens aan K. hebben geleverd zonder dat hij over de benodigde vergunningen hiervoor beschikte. Dat is een strafbaar feit. Richard K. beschikte ook over legale wapens waarvoor hij dus wél een vergunning had. K. was lid van een schietvereniging.
Uitvoerig onderzoek
Er is uitvoerig onderzoek gedaan door politie en justitie naar de controle van deze wapenvergunning. Bij een eerdere zitting in Assen liet het OM weten dat er ook nog onderzoek wordt gedaan naar de periode voorafgaand aan het drama dat aan twee mensen het leven kostte. Zowel vanuit het gezin K. als dat van de slachtoffers werden meldingen en aangiften gedaan. Het OM wil niet dat dat feitenrelaas de strafzaak in de weg zit.
Er woedde al een jaar lang een strijd tussen K. en de vermoorde Sam en zijn vrouw. De twee hadden de woning van K. gekocht en beklaagden zich over vermeende gebreken. Op de ochtend van 16 januari barstte de bom. K. ging met meerdere wapens naar het huis van Sam en Ineke, waar hij eerst buiten de vrouw klemreed en haar met schoten in de nek en haar hoofd doodde. Daarna vermoordde hij haar partner in de woning met een vuurwapen en een mes. De 12-jarige zoon van het stel was getuige van de slachtpartij.
De officier van justitie sprak van ’een planmatige aanpak’. K. bleek een half uur voor het doden van het paar een mail te hebben gestuurd naar zijn vrouw met de kop ’Als er ooit wat gebeurt’. K. zei dat het hem speet. ’Nooit had het zover mogen komen. Toch is het gebeurd’. Hij wees erop dat twee gezinnen een enorm verlies hebben geleden.
Impulsen
Vanwege een tia die Richard K. eerder trof en een kopstoot die slachtoffer Sam hem twee dagen eerder gaf, zou volgens zijn advocaat Justus Reisinger de frontale hersenkwab zijn beschadigd waardoor hij zijn impulsen minder goed kan controleren. Dat Richard K. zich had bewapend klopt, zei Reisinger eerder in de zittingszaal. „Dat deed hij omdat hij vreesde dat zijn gezin iets zou overkomen. Er zou zijn gedreigd met verkrachting van de dochter van Richard K., en het vermoorden van zijn moeder.”
https://www.telegraaf.nl/(...)hard-k-uit-weiteveen
Bij elk feit dat naar buiten komt ga je je toch nog meer schamen om de reactie van onderbuikroepend Nederland op basis van een paar feesboekfilmpjes. Chanant.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Dus die wapens heeft hij ook twee dagen vantevoren gekocht?
Komt me nogal over als een lul verhaal, hij kon de moorden toch goed plannen.
Is inderdaad ook vreemd ja.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:06 schreef Leandra het volgende:
Hij stuurt een half uur vantevoren een mail naar zijn vrouw en in plaats van dat ze de politie belt wacht ze rustig af tot het gebeurd is en gaat dan ook live op Facebook om te vertellen hoe vreselijk het wel niet is dat die mensen haar man gedwongen hebben om zo tekeer te gaan.
Ik hoop echt voor haar dat ze die mail niet gezien had voor het gebeurde, maar het verbaast me niets als ze precies wist wat er ging gebeuren...
Ze draaide haar verhaal wel vrij soepel af. Dus het zou mij ook niks verbazen dat ze precies wist wat haar man ging doen.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:06 schreef Leandra het volgende:
Hij stuurt een half uur vantevoren een mail naar zijn vrouw en in plaats van dat ze de politie belt wacht ze rustig af tot het gebeurd is en gaat dan ook live op Facebook om te vertellen hoe vreselijk het wel niet is dat die mensen haar man gedwongen hebben om zo tekeer te gaan.
Ik hoop echt voor haar dat ze die mail niet gezien had voor het gebeurde, maar het verbaast me niets als ze precies wist wat er ging gebeuren...
Ik herinner me wel de discussie over bewijs voor die kopstoot. Zou het medisch dossier kunnen zijn van het SEH-bezoek. Rechtszaak dus afwachten. Als dit relevant blijkt, komt het wel aan de orde.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:54 schreef SiGNe het volgende:
Dat van die kopstoot werd ook ontkend door het vrouwelijke slachtoffer.
Ze vertelde dat K. zich opeens liet vallen toen er weer een conflict was en de politie er ook bij gehaald was.
Haar man werd toen meegenomen en heeft een nachtje in de cel gezeten maar de agenten hadden zelf niks gezien.
Maar Richard heeft ook wel meer van dat soort dingen gedaan, kwam met veel beschuldigingen waar hij verder geen bewijs voor had.
Het slachtoffer zou gezegd hebben dat hij z'n dochter zou verkrachten, z'n moeder zou doden, had glas in de voerbak van de paarden gegooid, zou vuurwerk bij die paarden hebben afgestoken,etc.
Maar nergens bewijs voor.
Dat denk ik ook, het verbaast me zelfs niet als ze hun "live op Facebook" scenario's op elkaar afgestemd hebben.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze draaide haar verhaal wel vrij soepel af. Dus het zou mij ook niks verbazen dat ze precies wist wat haar man ging doen.
Dat is zelfs niet het bewijs dat Sam het gedaan heeft, het zou hoogstens kunnen bewijzen dat hij letsel had dat overeenkomsten heeft met dat van een kopstoot.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herinner me wel de discussie over bewijs voor die kopstoot. Zou het medisch dossier kunnen zijn van het SEH-bezoek. Rechtszaak dus afwachten. Als dit relevant blijkt, komt het wel aan de orde.
Het is dus iig onzinnig om, zoals SiGNe doet, te roepen dat nergens bewijs voor zou zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zelfs niet het bewijs dat Sam het gedaan heeft, het zou hoogstens kunnen bewijzen dat hij letsel had dat overeenkomsten heeft met dat van een kopstoot.
Ik hoop dat de camera's van Sam en Ineke daar wel duidelijkheid over geven.
Lijkt me vrij relevant.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is dus iig onzinnig om, zoals SiGNe doet, te roepen dat nergens bewijs voor zou zijn.
Je snapt toch wel dat de rechtszaak de plek is waar het zal gaan over bewijzen?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lijkt me vrij relevant.
Dat van dat vuurwerk bij de paarden bijv., dat hadden buurtkinderen gedaan, daar was wel bewijs voor, hebben buren ook later bevestigd.
En dit is het topic waar we kunnen speculeren en discusieren..quote:Op maandag 24 juni 2024 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat de rechtszaak de plek is waar het zal gaan over bewijzen?
En dan kun je het er ook over hebben dat een uitspraak als ‘nergens bewijs voor’ ongefundeerd is.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dit is het topic waar we kunnen speculeren en discusieren..
Alleen was er wel bewijs voor dat vuurwerk, dat kan een advocaat gebruiken om de rechter op te wijzen dat Richard K. paranoia is of hoe dan ook Sam wilde beschuldigen, in een zwart licht wilde zetten.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan kun je het er ook over hebben dat een uitspraak als ‘nergens bewijs voor’ ongefundeerd is.
Verdachte Richard K. van dubbele moord in Weiteveen kocht voor 3250 euro wapens zonder vergunningquote:De burenruzie in het Drentse Weiteveen die in januari van dit jaar leidde tot een dubbele moord, liep zo uit de hand dat beide families zich bewapenden. Dat blijkt uit een reconstructie van het AD.
De 51-jarige Richard K. zou op 16 januari de 44-jarige Ineke en haar 38-jarige man Sam hebben vermoord na een langdurig conflict over een woning die hij aan het stel had verkocht.
Na de moorden ging K. live op Facebook, waar hij geëmotioneerd vertelde dat er "iets heel ergs is gebeurd" en dat hij en zijn gezin al een jaar lang werden gepest, getreiterd en geïntimideerd. Kort daarna werd hij opgepakt door de politie.
Luchtdrukwapen
Eerder werd al bekend dat verdachte Richard K. een half jaar lang met drie illegale wapens rondliep. Nu blijkt uit de reconstructie van het AD, op basis van niet eerder gepubliceerde dossierstukken, dat ook Sam bewapend was. In een zelfgemaakt filmpje, dat op zijn telefoon werd gevonden, vertelt Sam dat hij een luchtdrukwapen had gekocht en liet opvoeren.
De ruzie liep zo erg uit de hand dat er tientallen meldingen en aangiften zijn gedaan van overlast, vernieling, smaad en laster. K. verloor het vertrouwen in de rechtsstaat toen Sam werd vrijgelaten na een kopstoot die hij aan Richard had uitgedeeld. Twee dagen later schoot K. het echtpaar dood. Wanneer de zaak inhoudelijk behandeld wordt, is nog niet bekend.
https://www.hartvannederl(...)eveen-waren-bewapend
'Buren fatale ruzie Weiteveen waren beiden bewapend'quote:De verdachte van de dubbele moord in Weiteveen droeg vanaf juli 2023 een revolver in zijn jaszak, een klein pistool in zijn broekzak en legde een vuurbuks voor in zijn auto. Richard K. kocht de wapens waarvoor hij geen vergunning had voor 3250 euro via kennissen.
Dat schrijft het Algemeen Dagblad in een reconstructie op basis van dossierstukken.
Op 16 januari 2024 schoot Richard K. Sam en Ineke, de bewoners van zijn ouderlijk huis, dood. Er ging bijna een jaar aan steeds hoger oplopende ruzies aan vooraf, met als aanleiding een conflict over verborgen gebreken bij de koop van het huis. Beide partijen beschuldigden elkaar over en weer van treiterijen, filmden alles en namen tientallen keren contact op met de politie.
Politie maakt zich zorgen over jachtvergunning
Uit het verhaal van het AD blijkt dat de politie in Weiteveen zich zorgen maakt over de jachtvergunning van Richard K. Hij mag legaal vijf wapens bezitten, maar in het geval van een conflictsituatie moeten die ingeleverd worden. Deze krant schreef eerder al dat de politie in 2023 op de risico’s van het wapenbezit van Richard K. was gewezen.
Op 19 juli doen agenten een melding bij de afdeling korpscheftaken in Assen die verantwoordelijk is voor het toezicht op wapenvergunningen. Wat er met deze melding is gebeurd, is onduidelijk. Volgens een woordvoerder kan politie daar nu niets over zeggen omdat er nog aan een interne evaluatie wordt gewerkt.
Sam koopt een luchtbuks
Het AD schrijft dat ook Sam een wapen koopt. Uit de dossierstukken blijkt dat Sam op 3 januari met een nachtkijker de vlakbij zijn huis gelegen schuur filmt die nog in eigendom is van Richard. In deze video spreekt hij Pools en zegt dat hij een luchtbuks heeft gekocht. Volgens zijn schoonvader had hij die legaal in zijn bezit.
Op 9 oktober is de volgende procedurele zitting bij de rechtbank in de zaak tegen Richard K. De rechtbank hoopt dat de strafzaak in februari inhoudelijk kan worden behandeld.
https://dvhn.nl/drenthe/e(...)unning-29229884.html
Nieuwe details over dubbele moord Weiteveen in podcast Het Misdaadbureau: ‘Van a tot z gefilmd’quote:De Weiteveense burenruzie die begin dit jaar leidde tot de dood van het echtpaar Sam en Ineke liep zo uit de hand, dat beide families zichzelf hadden bewapend. Verdachte Richard K. liep al een half jaar met drie illegale wapens rond, maar ook slachtoffer Sam zegt vlak voor de moord in een zelfgemaakt filmpje een luchtdrukwapen te hebben gekocht, dat hij liet opvoeren.
Dat blijkt uit een reconstructie van het drama door het AD op basis van niet eerder gepubliceerde dossierstukken.
De ruzie begon vorig jaar nadat Sam en Ineke het huis van Richard K. kochten en hem aansprakelijk stelden voor verborgen gebreken. In de maanden erna werden bij de politie over en weer tientallen meldingen en aangiften gedaan van overlast, vernieling, smaad en laster.
Ruzie loopt uit de hand
Uit de reconstructie van de krant blijkt dat niemand in staat is de hoogoplopende ruzie te sussen en dat beide families het geloof in de rechtsstaat verliezen. Kopers Sam en Ineke verwijten agenten dat zij op de hand zijn van verkoper Richard K. en dat hun meldingen daarom niet serieus worden genomen.
K. raakt gefrustreerd omdat de kopers van zijn huis niet worden aangepakt, helemaal nadat hij van Sam een kopstoot krijgt en zijn buurman na een paar uur alweer wordt vrijgelaten. Twee dagen later schiet K. het echtpaar dood.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)aren-beiden-bewapend
AD premium:quote:Nieuwe details over dubbele moord Weiteveen in podcast Het Misdaadbureau: ‘Van a tot z gefilmd’
De moorden in het Drentse Weiteveen zijn van a tot z gefilmd. Dat blijkt uit een nieuwe reconstructie van het AD. Hoe kon een ruzie over een pas gekocht huis zo uit de hand lopen? Presentator Maaike Timmerman gaat in een speciale podcastuitzending van Het Misdaadbureau in gesprek met AD-journalist Victor Schildkamp en onderzoeksjournalist Alissa Hippe.
Heel Nederland was in shock na de dubbele moord in het normaal zo rustige Drentse plaatsje Weiteveen. Verdachte Richard K. schoot op 16 januari de 44-jarige Ineke en de 38-jarige Sam dood na een langslepend conflict over de woning van de slachtoffers. ”De moorden zijn van a tot z gefilmd”, vertelt Schildkamp.
De beelden zijn onthutsend, aldus de journalist. ”Je ziet hoe Ineke wordt gedood in haar auto. Ze filmt de laatste seconden van haar leven. Je ziet hoe Richard met getrokken pistool op haar af komt lopen. Er zitten foto’s tot en met de seconde in het dossier.”
Ook de dood van Sam is vastgelegd, nota bene door de camera’s die het slachtoffer zelf had opgehangen. ”Ze raken in gevecht, Sam belandt in de sloot, Richard slaat nog op hem in en dan sla ik nog wat gruwelijkheden over.
https://wnl.tv/2024/09/27(...)van-a-tot-z-gefilmd/
Een luchtbuks, toch.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
zIeT Oe NOuWel, DiE AnDeR Had Ok ‘n WoAp’n. RicHArD GrOetTe AlTiEd gEwOn VrIeNdELIjK ZiEn nOaBeRS!!!!11
Heel veel, die vond het ook belangrijker om een filmpje online te zetten dan om de politie te bellen dat haar (ex)man zwaar overstuur naar die Polen ging.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Voor 3000 euro aan wapens kopen? Wat een debiel.
En zijn vrouw liet het allemaal gebeuren? Hoeveel planken had die voor haar kop?
*Poolquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heel veel, die vond het ook belangrijker om een filmpje online te zetten dan om de politie te bellen dat haar (ex)man zwaar overstuur naar die Polen ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |