Ja om te deëscaleren..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt de politie uberhaupt nog wel eens in actie in Nederland?
Nou zo "quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer autos in de fik![]()
[ twitter ]
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Is dat eigenlijk wel verzekerd. Als je auto affikt?
nee, rellen, rampen en oorlog zijn uitgeslotenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Ligt aan je verzekering.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Het falen van de politie moet natuurlijk niet op video vastgelegd kunnen worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
Oh, de omstanders moeten weg anders worden ze gearresteerd.
De prioriteiten zijn weer lekker op orde.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat je prive eigendom zo gesloopt wordt.quote:
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Zijn dit nou asielzoekers/statushouders ?
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Zijn dit nou asielzoekers/statushouders ?
9 van de 10 keer niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Alleen als je auto all-risk is verzekerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Ja het wordt tijd dat ik hier de toko ook aan een halve verwilderde ga slijten vrees ik. De randstad is opgegeven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een boerenlul op het het platteland ben, zou gek worden daar
Heb jij wel eens van een politieperskaart gehoord? De journalisten hoeven niet weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het falen van de politie moet natuurlijk niet op video vastgelegd kunnen worden.
Alsof ik invloed heb hoe mensen zich op x uittenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt je twitteraar wel gevonden, zodra Kees te ver gaat in zijn tweetd haal ik die ook weg.
Hm. Op welke partij behalve deze die je hier noemt kun je dan stemmen? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
In een bus zetten en het land uit pleuren
En nee ik ben geen PVV of FVD stemmer
Hangt van je verzekering af, standaard/basisverzekering niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Sporen gewoon nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef zalkc het volgende:
Dus deze mensen zouden zijn gevlucht voor het conflict in eigen land? En dan ga je het hier dunnetjes overdoen? Dan heb je toch gewoon gelogen bij je aanvraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |