Bijzonder dat ze dat nog niet hebben ingevoerd, het zou zo veel problemen oplossen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een verbod op illegaliteit.
En wat moet je met die mensen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt hier flink gemodereerd, maar dit soort geintjes levert PVV gewoon weer zetelwinst op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is treurig dat we onze mening zo moeten verbloemen! Ik weet wat je bedoelt en met het helemaal met je eens
Dit volk is hier niet illegaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat nog niet hebben ingevoerd, het zou zo veel problemen oplossen.
Als je nu ingrijpt als politie en het wordt wat te ruw sta je sneller in het beklaagdenbankje dan de relschoppers.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend dat de politie niet ingrijpt waardoor de schade veel groter dan noodzakelijk is. Ik hoop wel dat de verzekering de schade van de slachtoffers vergoedt.
Het is een zalencentrum. Opera's zijn te zien in Amare, en soms de Koninklijke Schouwburg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Opera? Concertgebouw ofzo? Dat zal flink kosten dan als dat affikt?
Denk dat statushouders net zo hard met elkaar knokken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk land in Afrika?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verscheep dit tuig maar gewoon naar Afrika, heeft hier niks te zoeken. Waarschijnlijk ook nog op valse gronden asiel aangevraagd.
Ik probeer sarcastisch over te komenquote:
Je meent het.quote:
Jullie mogen veel zeggen, maar doodverwensingen of racisme haal ik weg. Ik snap de woede, het is gewoon tuig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er wordt hier flink gemodereerd, maar dit soort geintjes levert PVV gewoon weer zetelwinst op.
En dan gaat de rest van de Klaverkliek weer helemaal geschokt zijn enzo.
telkens als scootmobielmeneer over een paddestoel heen rijd, krijgt hij een extra levenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
Scootmobiel meneer zijn accu zal straks wel leeg zijn
is het echt een scootmobiel. Dacht al wat een raar mandje maar leek me dat hij te snel reedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
Scootmobiel meneer zijn accu zal straks wel leeg zijn
Ik heb geen idee maar het lijkt er het lijkt er wel heel veel op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het echt een scootmobiel. Dacht al wat een raar mandje maar leek me dat hij te snel reed
Je hebt je twitteraar wel gevonden, zodra Kees te ver gaat in zijn tweetd haal ik die ook weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer autos in de fik![]()
[ twitter ]
Ja om te deëscaleren..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt de politie uberhaupt nog wel eens in actie in Nederland?
Nou zo "quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer autos in de fik![]()
[ twitter ]
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Is dat eigenlijk wel verzekerd. Als je auto affikt?
nee, rellen, rampen en oorlog zijn uitgeslotenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Ligt aan je verzekering.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Het falen van de politie moet natuurlijk niet op video vastgelegd kunnen worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
Oh, de omstanders moeten weg anders worden ze gearresteerd.
De prioriteiten zijn weer lekker op orde.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat je prive eigendom zo gesloopt wordt.quote:
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Zijn dit nou asielzoekers/statushouders ?
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Zijn dit nou asielzoekers/statushouders ?
9 van de 10 keer niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Alleen als je auto all-risk is verzekerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Ja het wordt tijd dat ik hier de toko ook aan een halve verwilderde ga slijten vrees ik. De randstad is opgegeven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een boerenlul op het het platteland ben, zou gek worden daar
Heb jij wel eens van een politieperskaart gehoord? De journalisten hoeven niet weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het falen van de politie moet natuurlijk niet op video vastgelegd kunnen worden.
Alsof ik invloed heb hoe mensen zich op x uittenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt je twitteraar wel gevonden, zodra Kees te ver gaat in zijn tweetd haal ik die ook weg.
Hm. Op welke partij behalve deze die je hier noemt kun je dan stemmen? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
In een bus zetten en het land uit pleuren
En nee ik ben geen PVV of FVD stemmer
Hangt van je verzekering af, standaard/basisverzekering niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Sporen gewoon nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef zalkc het volgende:
Dus deze mensen zouden zijn gevlucht voor het conflict in eigen land? En dan ga je het hier dunnetjes overdoen? Dan heb je toch gewoon gelogen bij je aanvraag?
Maar filmen vaak wel van een grotere afstand waardoor je er nog steeds geen fuck van meekrijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van een politieperskaart gehoord? De journalisten hoeven niet weg.
NSCquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Hm. Op welke partij behalve deze die je hier noemt kun je dan stemmen? Serieuze vraag.
Toch al geruime tijdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd dat ik hier de toko ook aan een halve verwilderde ga slijten vrees ik. De randstad is opgegeven.
Hoe veel zullen ze er op heterdaad pakken? Ik zeg niet zo veel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan kunnen hun rechten nog ingetrokken worden toch?
Klopt, daardoor kan het enkel erger worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je nu ingrijpt als politie en het wordt wat te ruw sta je sneller in het beklaagdenbankje dan de relschoppers.
Wel in wat je hier plaatst.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof ik invloed heb hoe mensen zich op x uitten
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
De rust lijkt voorlopig teruggekeerd
[ twitter ]
Ja jezus, ik kocht dit toen we nog niet deden thuiswerken he, denk lekker dicht bij de zaak, grote tuin, garage, bos en hertenkamp om de hoek, wat wil je nog meer...quote:
Kan zijn boodschap niet aanpassen en het is niet zo dat tientallen andere opties heb, die ons van beelden voorzienquote:
En dat allemaal om een onafhankelijkheidviering... In een ander land gaan wonen en dan boos op elkaar worden om iets van aan de andere kant van de wereld. Dan heb je een zeer laag iq.quote:
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een boerenlul op het het platteland ben, zou gek worden daar
Regio 15 heeft er genoeg duidelijk in beeld:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe veel zullen ze er op heterdaad pakken? Ik zeg niet zo veel.
Lekker, zeker met zo'n waardeloze politiemacht die niet durft in te grijpen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Hangt van je verzekering af, standaard/basisverzekering niet.
Die hebben we al in/op het platteland, ik noem een Ter Apel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?
Mag met toestemming regio15.nl gebruiken op de FP met bronvermeldingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regio 15 heeft er genoeg duidelijk in beeld:
https://regio15.nl/nieuws(...)eritreeers-fruitweg/
https://regio15.nl/images(...)ent-39402/cSnQTC.JPG (hotlinken mag niet, klik er maar op)
Een hoop ophef om niets dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
De rust lijkt voorlopig teruggekeerd
[ twitter ]
Misschien, of misschien niet, ik weet het nog niet.quote:
De nabeschouwingenquote:
Ik begin te denken dat het geweld in eigen land komt door de mentaliteit van het hele volk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Wat ik me altijd af vraag, vluchten voor geweld in eigen land en het dan hier weer opzoeken
Misschien, of misschien niet, ik weet het nog niet.quote:
Gast, die knuppelen we zo het dorp uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er goede analisten
Er moet daar simpelweg betere scholing komen. Is helaas niet makkelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:49 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het geweld in eigen land komt door de mentaliteit van het hele volk.
Hond had vrij vandaagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:49 schreef BlaZ het volgende:
Waarom hebben ze die Eritreërs eigenlijk ook niet op deze manier aangepakt?
Die Omtzigt die vertrouw ik niet bepaald. Eerst leek hij mij wel ok maar hij zegt steeds het een en doet dan steeds het ander. Net als die Carloline. Ik stem al jaren niet meer inmiddels. Het is een grote farce.quote:
Ik vind hem wel standvastig eigenlijk, maar goed dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Die Omtzigt die vertrouw ik niet bepaald. Eerst leek hij mij wel ok maar hij zegt steeds het een en doet dan steeds het ander. Net als die Carloline. Ik stem al jaren niet meer inmiddels. Het is een grote farce.
Onze woke kruisvaarder Harvest zeikt liever over achterlijke Limburgersquote:
Politie is alleen voorberied op voetbalhoolies en corona demonstranten. Rest krijgt altijd vrij spelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Echt groot zijn die mannetjes niet he? Maar ja, het zijn er zoveel...
Jij bent iets op het spoor!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Politie is alleen voorberied op voetbalhoolies en corona demonstranten. Rest krijgt altijd vrij spel
Die term heb je gestolen van mij en heeft betrekking op jou.quote:
Nog steeds kwaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Vroeger deden ze nog moeite he, bouwden ze een heel paard en daar gingen ze dan in zitten met zijn allen. Maar dat zit er godverdomme niet eens bij met dit inspiratieloze infantiele uitschot
Staat in zijn post dat de rust is teruggekeerd. Daar ging ik vanuit.quote:
Het hudige Eritrea mag cultureel nog niet eens in de schaduw staan van de oude Griekenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Vroeger deden ze nog moeite he, bouwden ze een heel paard en daar gingen ze dan in zitten met zijn allen. Maar dat zit er godverdomme niet eens bij met dit inspiratieloze infantiele uitschot
Alsof jij koekjes uitdeelt man goddommequote:
"Wat rellen"...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die term heb je gestolen van mij en heeft betrekking op jou.
Wat rellen in Den Haag, en Etto is weer gulzig op zoek om "woke" aan te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |