lolquote:
Wat een totaal absurde situatie. Laten we hopen dat de verantwoordelijken snel opgepakt worden.quote:
quote:
Begrijp die agenten ook wel dat ze dit laten gebeuren. Voor je het weet word je vervolgdquote:
die lange lat heeft ie vast netjes bij de Praxis op lengte laten zagenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een totaal absurde situatie. Laten we hopen dat de verantwoordelijken snel opgepakt uitgezet worden.
quote:17-02-2024 Prio 1 P 1 BDH-03 (Zeer gr. BR) BR gebouw Opera-Alians Zalen Fruitweg 's-Gravenhage 156730 156760 156780 159682 159583 159586 159020 159590 159596 155666 155680
Adres: Fruitweg, Den Haag
daar mag je het niet over hebben, want ies cultuurquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Wat is daar aan de hand dan? Zo uit het niets rellen?
Die was eerst, die ander later. Ook inmiddels gewone auto's in de fik. Pand in de fik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een poltieauto in de fik
[ twitter ]
Wel een goede voorstelling vanavondquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Bron: https://regio15.nl/nieuws(...)eritreeers-fruitweg/quote:Tijdens/na een bijeenkomst van een groep Eritreeërs in een zalencentrum aan de Fruitweg zijn ongeregeldheden ontstaan.
Bijeenkomsten van Eritreeërs ontaarden nogal eens in ongeregeldheden. Dat zijn dan groepen die trouw zijn aan de huidige regering, en tegenstanders daarvan. Een deel van name Noord-Eritrea wil zich afscheiden.
Eritreeërs die vechten met andere Eritreeërs van een bepaalde politieke aanhang gebeurt vaker, en ook in andere landen..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Opera was uitverkocht.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Ooit zal er iemand voor deze ellende op moeten draaienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die was eerst, die ander later. Ook inmiddels gewone auto's in de fik. Pand in de fik.
Rekening sturen naar de organisatoren graag
Dit zorgt wel voor saamhorigheid tussen beide groepen. Dat is wel fijn!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:56 schreef Rodgrod het volgende:
Maar als je het zo leest lijkt de woede zich vooral te keren tegen de politie/gebouwen,
Jij zou toch moeten weten dat bepaalde uitspraken hier niet zijn toegestaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:57 schreef Haags het volgende:
Waarom zijn mijn reacties weg?
Beetje overdreven.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ooit zal er iemand voor deze ellende op moeten draaien
dat is de inheemse bevolking. Zo gaat het altijd bij kolonisatiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ooit zal er iemand voor deze ellende op moeten draaien
Ik had het netjes verwoord, en de politie mag schieten, dus zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat bepaalde uitspraken hier niet zijn toegestaan.
Ik wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik had het netjes verwoord, en de politie mag schieten, dus zie het probleem niet zo.
quote:Volgens ooggetuigen ligt de omgeving van de Parallelweg bezaaid met bakstenen, die vermoedelijk door relschoppers zijn gegooid. Een buurman vertelt dat er al sinds 16.00 uur in de middag een gespannen sfeer hing, maar dat de politie met veel te weinig man aanwezig was om de groepen relschoppers te stoppen. ,,Ik heb rellen van ADO meegemaakt hier, dan stonden ze met twintig ME-busjes. De eerste anderhalf uur zag je er nu maar twee", zegt een bewoner van de Energiestraat. Hij spreekt van een urenlang kat-en-muisspel.
quote:Omwonenden staan ondertussen gespannen met elkaar in contact via WhatsApp. Een van hen vertelt dat hij met onder meer een honkbalknuppel achter zijn voordeur staat. ,,Ze moeten hier niet aan onze auto's komen. Ik denk dat veel mensen echt bang zijn.”
Dit gaat alleen maar erger worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een totaal absurde situatie. Laten we hopen dat de verantwoordelijken snel opgepakt worden.
Nope-Je mag dat koeterwaals niet als taal neerzetten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
daar mag je het niet over hebben, want ies cultuur
Lijkt wel West Europaquote:
@Haags kan wel even gaan kijken toch?quote:
Heldquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)764225/?locale=nl_NL
Ik was je reactie aan het lezen en halverwege verdween je post ineensquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dit gaat alleen maar erger worden.
Niet alleen bij hun maar dadelijk ook bij de rest waar een scheet dwars zit .
Aangezien ik een nieuwe golf oorlog zie aankomen.
Het is treurig dat we onze mening zo moeten verbloemen! Ik weet wat je bedoelt en met het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb hier een zeer pittige mening over.
Voor je het weet zitten ze op Den Haag centraal te janken om een staakt het vuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is treurig dat we onze mening zo moeten verbloemen! Ik weet wat je bedoelt en met het helemaal met je eens
Het is vooral vervelend dat de politie niet ingrijpt waardoor de schade veel groter dan noodzakelijk is. Ik hoop wel dat de verzekering de schade van de slachtoffers vergoedt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:04 schreef Tekaschi het volgende:
Dacht een klein groepje, zal wel meevallen. Maar blijken er honderden, rits auto's in de fik en lees net op het AD dat er ook een brand woed bij het zalencentrum waar het "andere kamp" zit.
Je moet er maar wonen.
[..]
[..]
Verpak het op zo'n manier dat je geen problemen krijg met team blauwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb hier een zeer pittige mening over.
Dit is makkelijk roepen vanaf een bureaustoel. Een grote groep sturen is niet zo makkelijk als het lijkt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend dat de politie niet ingrijpt waardoor de schade veel groter dan noodzakelijk is. Ik hoop wel dat de verzekering de schade van de slachtoffers vergoedt.
Cease fire now!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor je het weet zitten ze op Den Haag centraal te janken om een staakt het vuren.
Hier kan ik mij niet netjes over uitlaten, dus laat ik het maar voor wat het is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Verpak het op zo'n manier dat je geen problemen krijg met team blauw
Ik ben namelijk reuze benieuwd
Misschien kunnen ze dat tankstation daar ook in de fik zetten, dat kan mooie beelden opleveren.quote:
Opera? Concertgebouw ofzo? Dat zal flink kosten dan als dat affikt?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:03 schreef myShizzle het volgende:
Minder of Meeritreërs?
Opera staat in de fik, GRIP2
Prima, kan het namelijk ook zelf ook wel invullenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier kan ik mij niet netjes over uitlaten, dus laat ik het maar voor wat het is.
Blijft toch eng. "je moeder...mijn moeder"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:18 schreef JeMoeder het volgende:
Knuppel die paupers aub het land uit.
“Nu kunnen we de overlast over meer plekken spreiden”quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Gelukkig hebben we de spreidings dwangwet erdoor gekregen mensen
Zin in
Bijzonder dat ze dat nog niet hebben ingevoerd, het zou zo veel problemen oplossen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een verbod op illegaliteit.
En wat moet je met die mensen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt hier flink gemodereerd, maar dit soort geintjes levert PVV gewoon weer zetelwinst op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is treurig dat we onze mening zo moeten verbloemen! Ik weet wat je bedoelt en met het helemaal met je eens
Dit volk is hier niet illegaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat nog niet hebben ingevoerd, het zou zo veel problemen oplossen.
Als je nu ingrijpt als politie en het wordt wat te ruw sta je sneller in het beklaagdenbankje dan de relschoppers.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend dat de politie niet ingrijpt waardoor de schade veel groter dan noodzakelijk is. Ik hoop wel dat de verzekering de schade van de slachtoffers vergoedt.
Het is een zalencentrum. Opera's zijn te zien in Amare, en soms de Koninklijke Schouwburg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Opera? Concertgebouw ofzo? Dat zal flink kosten dan als dat affikt?
Denk dat statushouders net zo hard met elkaar knokken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk land in Afrika?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verscheep dit tuig maar gewoon naar Afrika, heeft hier niks te zoeken. Waarschijnlijk ook nog op valse gronden asiel aangevraagd.
Ik probeer sarcastisch over te komenquote:
Je meent het.quote:
Jullie mogen veel zeggen, maar doodverwensingen of racisme haal ik weg. Ik snap de woede, het is gewoon tuig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er wordt hier flink gemodereerd, maar dit soort geintjes levert PVV gewoon weer zetelwinst op.
En dan gaat de rest van de Klaverkliek weer helemaal geschokt zijn enzo.
telkens als scootmobielmeneer over een paddestoel heen rijd, krijgt hij een extra levenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
Scootmobiel meneer zijn accu zal straks wel leeg zijn
is het echt een scootmobiel. Dacht al wat een raar mandje maar leek me dat hij te snel reedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
Scootmobiel meneer zijn accu zal straks wel leeg zijn
Ik heb geen idee maar het lijkt er het lijkt er wel heel veel op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het echt een scootmobiel. Dacht al wat een raar mandje maar leek me dat hij te snel reed
Je hebt je twitteraar wel gevonden, zodra Kees te ver gaat in zijn tweetd haal ik die ook weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer autos in de fik![]()
[ twitter ]
Ja om te deëscaleren..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt de politie uberhaupt nog wel eens in actie in Nederland?
Nou zo "quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer autos in de fik![]()
[ twitter ]
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Is dat eigenlijk wel verzekerd. Als je auto affikt?
nee, rellen, rampen en oorlog zijn uitgeslotenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Ligt aan je verzekering.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Het falen van de politie moet natuurlijk niet op video vastgelegd kunnen worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
Oh, de omstanders moeten weg anders worden ze gearresteerd.
De prioriteiten zijn weer lekker op orde.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat je prive eigendom zo gesloopt wordt.quote:
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Zijn dit nou asielzoekers/statushouders ?
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Zijn dit nou asielzoekers/statushouders ?
9 van de 10 keer niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Alleen als je auto all-risk is verzekerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Ja het wordt tijd dat ik hier de toko ook aan een halve verwilderde ga slijten vrees ik. De randstad is opgegeven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een boerenlul op het het platteland ben, zou gek worden daar
Heb jij wel eens van een politieperskaart gehoord? De journalisten hoeven niet weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het falen van de politie moet natuurlijk niet op video vastgelegd kunnen worden.
Alsof ik invloed heb hoe mensen zich op x uittenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt je twitteraar wel gevonden, zodra Kees te ver gaat in zijn tweetd haal ik die ook weg.
Hm. Op welke partij behalve deze die je hier noemt kun je dan stemmen? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
In een bus zetten en het land uit pleuren
En nee ik ben geen PVV of FVD stemmer
Hangt van je verzekering af, standaard/basisverzekering niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Sporen gewoon nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef zalkc het volgende:
Dus deze mensen zouden zijn gevlucht voor het conflict in eigen land? En dan ga je het hier dunnetjes overdoen? Dan heb je toch gewoon gelogen bij je aanvraag?
Maar filmen vaak wel van een grotere afstand waardoor je er nog steeds geen fuck van meekrijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van een politieperskaart gehoord? De journalisten hoeven niet weg.
NSCquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Hm. Op welke partij behalve deze die je hier noemt kun je dan stemmen? Serieuze vraag.
Toch al geruime tijdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd dat ik hier de toko ook aan een halve verwilderde ga slijten vrees ik. De randstad is opgegeven.
Hoe veel zullen ze er op heterdaad pakken? Ik zeg niet zo veel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan kunnen hun rechten nog ingetrokken worden toch?
Klopt, daardoor kan het enkel erger worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je nu ingrijpt als politie en het wordt wat te ruw sta je sneller in het beklaagdenbankje dan de relschoppers.
Wel in wat je hier plaatst.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof ik invloed heb hoe mensen zich op x uitten
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
De rust lijkt voorlopig teruggekeerd
[ twitter ]
Ja jezus, ik kocht dit toen we nog niet deden thuiswerken he, denk lekker dicht bij de zaak, grote tuin, garage, bos en hertenkamp om de hoek, wat wil je nog meer...quote:
Kan zijn boodschap niet aanpassen en het is niet zo dat tientallen andere opties heb, die ons van beelden voorzienquote:
En dat allemaal om een onafhankelijkheidviering... In een ander land gaan wonen en dan boos op elkaar worden om iets van aan de andere kant van de wereld. Dan heb je een zeer laag iq.quote:
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een boerenlul op het het platteland ben, zou gek worden daar
Regio 15 heeft er genoeg duidelijk in beeld:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe veel zullen ze er op heterdaad pakken? Ik zeg niet zo veel.
Lekker, zeker met zo'n waardeloze politiemacht die niet durft in te grijpen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Hangt van je verzekering af, standaard/basisverzekering niet.
Die hebben we al in/op het platteland, ik noem een Ter Apel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?
Mag met toestemming regio15.nl gebruiken op de FP met bronvermeldingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regio 15 heeft er genoeg duidelijk in beeld:
https://regio15.nl/nieuws(...)eritreeers-fruitweg/
https://regio15.nl/images(...)ent-39402/cSnQTC.JPG (hotlinken mag niet, klik er maar op)
Een hoop ophef om niets dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
De rust lijkt voorlopig teruggekeerd
[ twitter ]
Misschien, of misschien niet, ik weet het nog niet.quote:
De nabeschouwingenquote:
Ik begin te denken dat het geweld in eigen land komt door de mentaliteit van het hele volk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Wat ik me altijd af vraag, vluchten voor geweld in eigen land en het dan hier weer opzoeken
Misschien, of misschien niet, ik weet het nog niet.quote:
Gast, die knuppelen we zo het dorp uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er goede analisten
Er moet daar simpelweg betere scholing komen. Is helaas niet makkelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:49 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het geweld in eigen land komt door de mentaliteit van het hele volk.
Hond had vrij vandaagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:49 schreef BlaZ het volgende:
Waarom hebben ze die Eritreërs eigenlijk ook niet op deze manier aangepakt?
Die Omtzigt die vertrouw ik niet bepaald. Eerst leek hij mij wel ok maar hij zegt steeds het een en doet dan steeds het ander. Net als die Carloline. Ik stem al jaren niet meer inmiddels. Het is een grote farce.quote:
Ik vind hem wel standvastig eigenlijk, maar goed dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Die Omtzigt die vertrouw ik niet bepaald. Eerst leek hij mij wel ok maar hij zegt steeds het een en doet dan steeds het ander. Net als die Carloline. Ik stem al jaren niet meer inmiddels. Het is een grote farce.
Onze woke kruisvaarder Harvest zeikt liever over achterlijke Limburgersquote:
Politie is alleen voorberied op voetbalhoolies en corona demonstranten. Rest krijgt altijd vrij spelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Echt groot zijn die mannetjes niet he? Maar ja, het zijn er zoveel...
Jij bent iets op het spoor!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Politie is alleen voorberied op voetbalhoolies en corona demonstranten. Rest krijgt altijd vrij spel
Die term heb je gestolen van mij en heeft betrekking op jou.quote:
Nog steeds kwaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Vroeger deden ze nog moeite he, bouwden ze een heel paard en daar gingen ze dan in zitten met zijn allen. Maar dat zit er godverdomme niet eens bij met dit inspiratieloze infantiele uitschot
Staat in zijn post dat de rust is teruggekeerd. Daar ging ik vanuit.quote:
Het hudige Eritrea mag cultureel nog niet eens in de schaduw staan van de oude Griekenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Vroeger deden ze nog moeite he, bouwden ze een heel paard en daar gingen ze dan in zitten met zijn allen. Maar dat zit er godverdomme niet eens bij met dit inspiratieloze infantiele uitschot
Alsof jij koekjes uitdeelt man goddommequote:
"Wat rellen"...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die term heb je gestolen van mij en heeft betrekking op jou.
Wat rellen in Den Haag, en Etto is weer gulzig op zoek om "woke" aan te vallen.
Dat waren Grieken. En is waarschijnlijk helemaal niet gebeurd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Nee das dan ook weer zo maar ik wilde een diepzinnige parallel trekken. Jezus zeg....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het hudige Eritrea mag cultureel nog niet eens in de schaduw staan van de oude Grieken
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Is dat een Golfje? Niets aan verloren dus.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsof jij koekjes uitdeelt man goddomme
Tijdens het moddenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsof jij koekjes uitdeelt man goddomme
Een gemeentewoordvoerder meldt dat het gaat om een confrontatie tussen voor- en tegenstanders van de Eritrese regering. De eerste groep was organisator van de bijeenkomst. De gemoederen tussen de twee groepen liepen in het verleden al vaker op. Zo ging in 2022 een feest van de regeringsgezinde Eritreeërs in Beverwijk niet door, vanwege vrees voor verstoring van de openbare orde. Tegenstanders verweten de organisatie destijds een „lange arm van het dictatoriale bewind in Eritrea” te zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:20 schreef sturmpie het volgende:
van die jonge schoffies
auto's in de fik
stenen gooien naar politie
waar is de hond ?
Dit zijn geen rellen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Wat rellen"...
Ondertussen is moedertje Ingrid die haar kind een mijter opzet een 'racist'.
Je bent woke ten voeten uit en wat mooi dat je dat steeds met elke post bevestigt.
Ach, zolang je maar deugt voor je nieuwe vrindjes van het aksieclubhuis, niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit zijn geen rellen?
Een mijter? Nee hoor.
Ik weet niet eens wat dat is man.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar deugt voor je nieuwe vrindjes van het aksieclubhuis, niet.
Ja, daar deal ik ook mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is man.
Ik zet hier mijn persoonlijke mening neer. Deal with it.
Het leuke is dat NL een van de paar landen in de wereld die Eritrea als "onveilig" en dus asiel-ontvangig aanmerktquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:51 schreef Hyperdude het volgende:
En maandag lekker twee weken vakantie in het altijd gevaarlijke Eritrea.
Voor ons niks, voor hun heel veel. Daarom komen ze ook hierheen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
lol
Kan iemand mij uitleggen welke toegevoegde waarde het heeft om mensen uit dit landen hier naartoe te halen?
Jij bent een prachtig exemplaar van iemand die tegen windmolens aan het vechten is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar deal ik ook mee.
Prachtige exemplaren van woke in het wild.
Aldi troep. @Haagsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet op de hoogte van actuele gebeurtenissen of nieuwsupdates omdat mijn informatie beperkt is tot wat er bekend was ten tijde van mijn creatie. Daarom kan ik je geen nauwkeurige informatie geven over mogelijke rellen in Den Haag op dit moment.
Als er zich echter onrustige situaties voordoen, raad ik altijd aan om officiële bronnen te volgen zoals lokale nieuwswebsites of sociale media-accounts van betrouwbare instanties voor real-time updates en juiste informatie.
Is er iets anders waarover we kunnen praten?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef sp3c het volgende:
Knokken in de opera ... dat waren nog eens tijden
Allen waren er toen mooie veel te jonge meisjes met dikke billen
En stoppen met commentaar op users svp.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar deal ik ook mee.
-Nope-
On topic blijvenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij bent een prachtig exemplaar van iemand die tegen windmolens aan het vechten is.
plzquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
En stoppen met commentaar op users svp.
Dat is letterlijk een soort Noord Korea in Afrika.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef Alov het volgende:
[..]
Het leuke is dat NL een van de paar landen in de wereld die Eritrea als "onveilig" en dus asiel-ontvangig aanmerkt
Hoho denk aan de rechtstaat!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:33 schreef BeriBeri het volgende:
Voortaan dus gewoon die bijeenkomsten verbieden, die houden ze maar lekker in Eritrea
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef praadje het volgende:
Tegenstanders en voorstanders van de huidige Eritrese regering met elkaar op de vuist.
Wat ik me dan afvraag, wat doen die voorstanders van die regering hier in Nederland?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat is gewoon hun manier van feestvieren. Laat ze lekker
Wat triest zeg.quote:
De ironie van dat briefje op de deur "wilt u hier geen vuil achterlaten" en dan al dat glas op de grond.quote:
Wat ik heb begrepen is dat velen ook hier zijn omdat ze niet in dienst willen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef praadje het volgende:
Tegenstanders en voorstanders van de huidige Eritrese regering met elkaar op de vuist.
Wat ik me dan afvraag, wat doen die voorstanders van die regering hier in Nederland?
Ben je wel echt op de hoogte als je weet dat er iets gaat gebeuren, maar niet op welke schaal?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:45 schreef Jippie het volgende:
Politie was al op de hoogte vlgs Nieuwsuur, maar het waren er meer dan gedacht
En mensen in zelfde zalencentrum opgesloten voor hun veiligheid terwijl ze met een bruiloft bezig waren.. Wat een kutdag voor hunquote:
Aha, dank voor de opheldering.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat velen ook hier zijn omdat ze niet in dienst willen.
Die dienstplicht daar duurt 10 jaar.
....en gratis geld, huis, zorg enz. Je kan ook naar het buurland gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alleen in Nederland.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog geen jaar geleden inc stukje achtergrondinformatie
https://www.omroepwest.nl(...)jk-meerdere-gewonden
En in 2017 ging het ook nog mis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog geen jaar geleden inc stukje achtergrondinformatie
https://www.omroepwest.nl(...)jk-meerdere-gewonden
Nee,dat is cultuur.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Duitsland maakt deze bevolkingsgroep er ook regelmatig een puinhoop van.
Geen wonder dat hun thuisland een shithole is.
PVV: de eerstvolgende Eritrëer die in NL aanklopt voor asiel krijgt het volgende bericht:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef Alov het volgende:
[..]
Het leuke is dat NL een van de paar landen in de wereld die Eritrea als "onveilig" en dus asiel-ontvangig aanmerkt
dat dacht ik ook, rellen van Feyenoord en Ajax zijn er niks bijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Tjeeezus, zie net op het AD het bericht en de foto's pas... Dat lijkt wel oorlogsgebied.
Hier levenslang in de uitkering. Doen ze toch handig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, die boeken heb ik al gelezen. Zelfs het Warren Report, iets wat de zgn.'sceptici' nooit zullen doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:01 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
[..]
Alsof je boeken hierover gaat lezen als een Wikipedia sectie al te veel gevraagd is, terwijl het ook bronnen geeft voor wat daar staat. Maar ja, het probleem is dat het daar wat genuanceerder staat en dat vind je niet leuk.
De dienstplicht (mannen en vrouwen) is onder de streep zolang de president dat wil. En ze hebben geen geopolitieke vrienden daar, dus oorlog met o.a. Etiopië ligt altijd op de loer, iedere volwassene zou daar standaard een kalashnikov thuis hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet niet wij die Meijering is maar het zijn de laatste jaren nogal vaak mensen die 'onacceptabel' in de mond nemen terwijl zij het juist zijn die het accepteren.quote:
Ik hoor 'm nog steedsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:04 schreef Irri-tante het volgende:
Ik hoor eindelijk de helicopter niet meer. Die kwam de hele avond overvliegen.
Deze:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet niet wij die Meijering is maar het zijn de laatste jaren nogal vaak mensen die 'onacceptabel' in de mond nemen terwijl zij het juist zijn die het accepteren.
Ik vind (ook hier) de stoere bewoordingen achteraf niet stroken met het zachte politieoptreden.quote:bestuurslid Ramon Meijerink van politievakbond ACP
Verander dan maar de Wikipedia pagina hierover als je het zoveel beter weet. Go nuts.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die boeken heb ik al gelezen. Zelfs het Warren Report, iets wat de zgn.'sceptici' nooit zullen doen.
Maar heb je getagd in dat andere topic. Go nuts.
We zagen en hoorden m om 17.30 al maar had nog niet gelezen wat er aan de hand was.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:04 schreef Irri-tante het volgende:
Ik hoor eindelijk de helicopter niet meer. Die kwam de hele avond overvliegen.
Ja dat is dus een beetje waarom wikipedia een povere bron is... iedereen kan daarin prutsen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:09 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Verander dan maar de Wikipedia pagina hierover als je het zoveel beter weet. Go nuts.
Ja zoveel agressieve malloten bijeen is geen goed idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
We zagen en hoorden m om 17.30 al maar had nog niet gelezen wat er aan de hand was.
Event Plaza is al gesloten door dit gedoe. Opera zal wel gaan volgen.
Event Plaza is al een paar keer het toneel van rellen geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zoveel agressieve malloten bijeen is geen goed idee.
Ja ik weet het, woon er niet zo heel ver vandaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Event Plaza is al een paar keer het toneel van rellen geweest.
Idemquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, woon er niet zo heel ver vandaan.
zijn wij burenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helicopter is er nog steeds hoor.. vliegt nog rondjes, hoir 'm nog steeds.
Wat een verrassende reactie zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:13 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik dacht al zou Geert Wilders niks gezegd hebben? Maar toch wel.
[ twitter ]
Ja toch, al lijk ik de heli wel minder vaak te horen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helicopter is er nog steeds hoor.. vliegt nog rondjes, hoir 'm nog steeds.
Ik had ook niet verwacht dat er zou staan "geef die mensen een ontspannende massage."quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat een verrassende reactie zeg.
Die caps vind ik wel altijd wat overdreven bij hem. Alsof hij ligt te schuimbekken tijdens het typen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:16 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat er zou staan "geef die mensen een ontspannende massage."
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:20 schreef ReplaR het volgende:
Iedereen met een broccoli-kapsel het land uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |