In de categorie “wat een lieve baby”.quote:
Gave materialen en toffe details. En een gespleten mudguard qua kleur. Vind ik altijd tof.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb deze nu![]()
Air Max 1 x Kasina Won-Ang Orange
[ afbeelding ]
Ik zou het zelf niet aantrekken neequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de categorie “wat een lieve baby”.
Ik vind ze niet meer tokkie dan het beeld wat altijd een beetje aan de Maxies kleeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:13 schreef Mubassie het volgende:
Iemand die morgen voor de AM1 'Museum Masterpiece' gaat?
Het heeft wel iets, maar iets in me zegt dat het naar tokkie neigt![]()
Ligt een beetje aan de cw of ik het tokkie vind of nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet meer tokkie dan het beeld wat altijd een beetje aan de Maxies kleeft.
Vind ze mooi.
Nee zeker geen 'tokkie', daarvoor is ie te uniek.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:13 schreef Mubassie het volgende:
Kan me werkelijkwaar geen AM1 heugen die tokkie ademt. AM90 daarintegenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:13 schreef Mubassie het volgende:
Ja eens met AM90quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan me werkelijkwaar geen AM1 heugen die tokkie ademt. AM90 daarintegen
Verwacht je een snelle "uitverkocht"?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee zeker geen 'tokkie', daarvoor is ie te uniek.
Ik haak af door de Big Bubble.
Als ik iets mooi vind dan koop ik het.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet meer tokkie dan het beeld wat altijd een beetje aan de Maxies kleeft.
Vind ze mooi.
3 Paar AM90 hier, en 1 paar AM95quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan me werkelijkwaar geen AM1 heugen die tokkie ademt. AM90 daarintegen
Niks mis met een Stafford.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
3 Paar AM90 hier, en 1 paar AM95
*gaat boerenfoxje omruilen voor een Stafford
Die heb ik ook, nu de grijze nog!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb deze nu![]()
Air Max 1 x Kasina Won-Ang Orange
[ afbeelding ]
Tokkie!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
3 Paar AM90 hier, en 1 paar AM95
*gaat boerenfoxje omruilen voor een Stafford
Nouja deze vind ik dan weer wel heel dikquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Tokkie!![]()
Draag ze zelf ook hoor
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat het lipje aan de voorkant al na 2 maanden losliet door die ICE zool
Dat zijn die Terrascape AM90's toch? Met andere materialen oid.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Tokkie!![]()
Draag ze zelf ook hoor
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat het lipje aan de voorkant al na 2 maanden losliet door die ICE zool
Nee, de Terrascapes zijn weer anders.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zijn die Terrascape AM90's toch? Met andere materialen oid.
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Scream Greens hebben jeans stof erin verwerkt, erg mooi.
En die Elemental Golds zijn deels suède.
Bij SNKRS misschien wel. maar er zijn genoeg andere winkels die ze hebben. Dus misgrijpen is lastig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ja eens met AM90
[..]
Verwacht je een snelle "uitverkocht"?
Ben toch overstag gegaan en zojuist binnengehengeldquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:00 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij SNKRS misschien wel. maar er zijn genoeg andere winkels die ze hebben. Dus misgrijpen is lastig.
Hoe bevallen ze?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:20 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ben toch overstag gegaan en zojuist binnengehengeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |