Haalt ook de halve finalequote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:57 schreef DeeBee het volgende:
Alleen Van Lieshout in de 8e finales vandaag, alle andere troep alweer op de loservlucht naar huis
Ze heb gewonnen (breaking NOS jawel!)quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:54 schreef TheArt het volgende:
Ze wint van Beauchemin-Pinard, de nummer 1 van de wereld, en staat in de finale tegen Szymanska
Wat bedoel jequote:
Nederland flopland.quote:Van 't End gediskwalificeerd op WK, ook andere Nederlandse judoka's uitgeschakeld
Noël van 't End, Margit de Voogd, Hilde Jager en Guusje Steenhuis zijn donderdag voortijdig uitgeschakeld op de WK judo in Abu Dhabi. Ze kwalificeerden zich allemaal niet voor de finalesessie later op de dag.
Van 't End won in de categorie tot 90 kilogram zijn eerste twee partijen nog wel. In de achtste finales tegen de Libanees Caramnob Sagaipov werd hij gediskwalificeerd wegens een ongeoorloofde techniek. Op dat moment stond Van 't End een waza-ari voor.
Ja, de tijd van Anton Geesink, Willem Ruska en Mark Huizinga is wel voorbij.quote:
Ik vrees dat we gisteren met Joanne het hoogtepunt voort dit WK alweer gehad hebben. Maar ik hoop wel dat ik ongelijk heb.quote:
Dit!quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:34 schreef Riofan83 het volgende:
Van 't End is altijd maar aan het zeiken dat 'ie genaaid wordt en de scheidsrechters tegen hem zijn, maar vandaag kan ik hem niet anders dan gelijk geven. Belachelijke diskwalificatie. Waarom zou je bewust een verboden actie doen als je wazari voorstaat en er niets aan de hand is.
De rest van de Nederlandse deelnemers was zoals gebruikelijk flop.
En het moet ook een beetje knokken blijven. Kom op zeg, stel je niet zo aan met die arm. Als je iemand per ongeluk bewusteloos wurgt win je ook gewoon de wedstrijd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:34 schreef Riofan83 het volgende:
Van 't End is altijd maar aan het zeiken dat 'ie genaaid wordt en de scheidsrechters tegen hem zijn, maar vandaag kan ik hem niet anders dan gelijk geven. Belachelijke diskwalificatie. Waarom zou je bewust een verboden actie doen als je wazari voorstaat en er niets aan de hand is.
De rest van de Nederlandse deelnemers was zoals gebruikelijk flop.
Parodie op een sport.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:40 schreef Aguero het volgende:
Emma Reid komt met een seconde te gaan uit de ippon en houdt vervolgens zelf voor 20 seconden Tcheumeo vast.Scorebord had het er even moeilijk mee
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Parodie op een sport.
https://nos.nl/video/2521(...)nog-nooit-meegemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |