SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Nietus!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij zet sowieso onaatdige dingen tegen mij
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Snie!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
jullie zijn saai. hahaha doe ff lekker posten en puntennenzo. ik zie morgen wel weer.
Hummel nie!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:23 schreef kree het volgende:
jullie zijn saai. hahaha doe ff lekker posten en puntennenzo. ik zie morgen wel weer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[
Trust nobody![]()
Ech nie!quote:
Kaakschaatsen!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja vraag ik me ook af? het is toch vast wel leuker?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:25 schreef Speklap3000 het volgende:
Why waste time post lot smileys when three smileys do trick[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:28 schreef kree het volgende:
iedereen die nu nog smiley post krijgt ban.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[
Trust nobody![]()
ja echt boeiend dit zo,,,,?
naja niemand wat te vertellen. lol. morgen maar weer ov niet ?Do what you love, love what you do!![]()
Het is gewoon bolkuurtje. Lekker bolkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:31 schreef kree het volgende:
ja echt boeiend dit zo,,,,?
naja niemand wat te vertellen. lol. morgen maar weer ov niet ?![]()
weet ik maar mss kan iemand nog ff wat leuks vertellen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon bolkuurtje. Lekker bolken
Effe niet denk ikquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar mss kan iemand nog ff wat leuks vertellen?
Het hangt er vanaf hoe rauw je burger is. Als ze te rauw zijn, dan rennen ze weg uit je broodje en heb je een helper nodig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:13 schreef Speklap3000 het volgende:
ik heb vooral vragen over hamburger helper. Hoeveel hulp heb je daarbij nou echt nodig?
Misschien een vraag voor @:devzero![]()
ahzoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf hoe rauw je burger is. Als ze te rauw zijn, dan rennen ze weg uit je broodje en heb je een helper nodig.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar waarom posten jullie alleen maar troep in plaats van interactie met elkaar te hebben zoals in een slowchat?![]()
soms lukt het maar dit is meer een spel dan een chatquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:53 schreef pfefferkatze het volgende:
Maar waarom posten jullie alleen maar troep in plaats van interactie met elkaar te hebben zoals in een slowchat?![]()
je had twee 500 gram burgers moeten maken met extra bacon en kaasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:54 schreef Rob het volgende:
Toevallig vanavond zelf twee 300 gram burgers gemaakt..
Heb eigenlijk alweer trekUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
HAd ik leggen maar op laatste moment gewoon plain met mosterd, ketchup en uitjes op een broodje gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je had twee 500 gram burgers moeten maken met extra bacon en kaas![]()
okay fair enough.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:55 schreef Rob het volgende:
[..]
soms lukt het maar dit is meer een spel dan een chat
echter als het een spel + chat is dan is het wel win-win![]()
Laatste wat je kunt gebruiken als je punten wil pakken is een goed gesprekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:57 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
okay fair enough.
echter als het een spel + chat is dan is het wel win-win
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:57 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
okay fair enough.
echter als het een spel + chat is dan is het wel win-win![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:56 schreef Rob het volgende:
[..]
HAd ik leggen maar op laatste moment gewoon plain met mosterd, ketchup en uitjes op een broodje gedaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik ben gewoon een verloren ziel om twee uur snachts en zoek aanspraak op een of ander forum, geen virtuele punten in een niche spel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laatste wat je kunt gebruiken als je punten wil pakken is een goed gesprek
vroeger had je nachtbaggertopics. twintig topics per nacht.
slowchats tot in den eindigheid.
nu moet je twijfelen of je met een persoon of bot praat.
kan je een foto van je lul posten ter verificatie alsjeblieft?![]()
Zou ik wel willen maar ik kom niet over mijn buik heenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:59 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
ik ben gewoon een verloren ziel om twee uur snachts en zoek aanspraak op een of ander forum, geen virtuele punten in een niche spel.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:59 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
ik ben gewoon een verloren ziel om twee uur snachts en zoek aanspraak op een of ander forum, geen virtuele punten in een niche spel.
![]()
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
daar is dus zo'n selfie stick voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 02:00 schreef Rob het volgende:
[..]
Zou ik wel willen maar ik kom niet over mijn buik heen![]()
die gaat niet ver genoeg.. ik heb een drone nodigquote:Op zaterdag 17 februari 2024 02:00 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
daar is dus zo'n selfie stick voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: