Nu PSVCL er nog bij.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:43 schreef De_Kraam het volgende:
Klaas tegen Tong.
Dit wordt lachen jongons.
Hoeft niet, jij telt voor 3.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:43 schreef De_Kraam het volgende:
Klaas tegen Tong.
Dit wordt lachen jongons.
Internetplaatjequote:
Nou, echt niks mis mee verderquote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volendam heeft één momentje gehad verder zijn ze heer en meester. Spelen oprecht goed.
Vitesse heeft ook gewoon betere spelers dan Volendam toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volendam heeft één momentje gehad verder zijn ze heer en meester. Spelen oprecht goed.
Doodsverwensing, ban.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:50 schreef Zipportal het volgende:
Kan die megafoonmongool niet gewoon in de mist stikken? #dtv
Jij loopt vrij rond terwijl dat ook niet mag.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij gebruikt een woord wat niet mag
@:netsplitter
Ik vind het beide niet zo bijzonder maar ze spelen nu daadwerkelijk zelf goed. Dat heb ik nog nooit gezien van Vitesse dit seizoen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vitesse heeft ook gewoon betere spelers dan Volendam toch?
jij kan beter je goudvis gaan analiserenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het beide niet zo bijzonder maar ze spelen nu daadwerkelijk zelf goed. Dat heb ik nog nooit gezien van Vitesse dit seizoen.
@Coco is het in ieder geval niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is hier dan toch een moderator aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |