Ziek iddquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef luxerobots het volgende:
Deze domme reactie van ExTec wil ik toch even gequote hebben. Zelden lees ik van hem zo'n dom bericht.
[..]
Dit is absoluut niet waar. Navalny wilde dat politieke gevangenen in Rusland vrijgelaten werden. En wilde dat iedereen vrij mee kon doen aan de verkiezingen (behalve Poetje en zijn partij natuurlijk).
[..]
Navalny was waarschijnlijk burgemeester van Moskou geworden als hij niet van de kieslijst gehaald was. Daarbij kreeg zijn organisatie demonstranten in heel Rusland op de been (wat vrij bijzonder is, meestal komen demonstraties niet verder dan Moskou en Sint Petersburg).
[..]
En daarom zat Navalny natuurlijk gevangen in Rusland, omdat het leven in London zo duur is.
Ik zag het al ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als je Wilders bedoelt: die heeft al wel gereageerd.
Navalny was een extreemrechtse engnek. Dapper was hij wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef luxerobots het volgende:
Deze domme reactie van ExTec wil ik toch even gequote hebben. Zelden lees ik van hem zo'n dom bericht.
[..]
Dit is absoluut niet waar. Navalny wilde dat politieke gevangenen in Rusland vrijgelaten werden. En wilde dat iedereen vrij mee kon doen aan de verkiezingen (behalve Poetje en zijn partij natuurlijk).
[..]
Navalny was waarschijnlijk burgemeester van Moskou geworden als hij niet van de kieslijst gehaald was. Daarbij kreeg zijn organisatie demonstranten in heel Rusland op de been (wat vrij bijzonder is, meestal komen demonstraties niet verder dan Moskou en Sint Petersburg).
[..]
En daarom zat Navalny natuurlijk gevangen in Rusland, omdat het leven in London zo duur is.
Het is de zoveelste tegenstander die hij heeft laten vermoorden in binnen- en buitenland.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Walgelijk, ik hoop dat Putin nog heel lang mag branden.
Zelfs in Rusland ben je onschuldig tot je schuld is bewezen. Dus titel is correct.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:16 schreef grrrrg het volgende:
Navalny is vermoord! Wat zijn dit voor walgelijke titels?
Putin wilde hem dood hebben, daarom is hij vermoord.
Nee, in Rusland ben je juist niet onschuldig als je tegen Putin bent. Dan wordt je vermoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zelfs in Rusland ben je onschuldig tot je schuld is bewezen. Dus titel is correct.
Hoe kinderlijk naïef wil je zijn zegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zelfs in Rusland ben je onschuldig tot je schuld is bewezen. Dus titel is correct.
Inderdaad, Rusland is totaal wetteloos en corrupt, een maffia-staat met als leider een extreem-rechtse radicale gek.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk naïef wil je zijn zeg
Hij is gewoon een troll itt een paar anderenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk naïef wil je zijn zeg
Goede vent verder, maar het wordt wel een erg oud bokje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:40 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Heb je dat op Fox of op Breitbart gelezen?
Hij is ook te oud, maar zelfs een opgewarmd lijk is beter dan Donald Trump.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Goede vent verder, maar het wordt wel een erg oud bokje.
vcolgens mij is was het een extremist volgens het kremlin, en wilde hij vooral intern in rusland de boel democratiseren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Navalny was een extreemrechtse engnek. Dapper was hij wel.
Dat Navalny uit de extreemrechtse scene komt is wel algemeen bekend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Korenfok het volgende:
[..]
vcolgens mij is was het een extremist volgens het kremlin, en wilde hij vooral intern in rusland de boel democratiseren.
Het extreem rechtse, waar blijkt dit uit (als je de kremlin bronnen negeert!)?
quote:Navalny’s political fame rests primarily on his success as an anti-corruption activist — but he’s also made waves with his strident xenophobia. In one notorious 2007 video, he equates Muslim militants with “cockroaches” that can only be dealt with by exterminating them. In another from 2011, he depicts himself as an unapologetic nationalist who will deport non-White immigrants from Central Asia and the Caucasus by ruthlessly deporting them. There are other examples.bron
quote:Controversially, Navalny has participated in the annual Russian March, a parade uniting Russian nationalist groups of all stripes. He has also endorsed a nationalist-led campaign called Stop Feeding the Caucasus that has called for ending federal subsidies to the "corrupt" and "ineffective" governments of Chechnya and other North Caucasus republics. bron
Dat kun je vergeten. Het meest kansrijke zou nog zijn dat een geheime dienst hem weet om te leggen. Poetin is ook pro-Hamas dus misschien kan de Mossad nuttig maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:39 schreef capricia het volgende:
Ik ben er gewoon onpasselijk van.
Navalny was niet mijn held, maar dat doet er niet toe. Dit is echt afschuwelijk.
Ik hoop zo dat Poetin in Den Haag eindigt. Wat heeft die man een bloed aan zijn handen.
Een eind als Ghadaffi of Saddam gun ik hem welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Putin gaat niet in een haag eindigen. Maar het eeuwige leven heeft hij ook niet. Misschien gaat er daarna iets instorten in Rusland. Ik hoop het zo.
Vermoedelijk is hij daar zelf erg bang voor, daarom pakt hij alle tegenstanders zo hard aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een eind als Ghadaffi of Saddam gun ik hem wel
Weggekropen in een of ander riool of gat in de grond.
Of beter nog een Ceaușescu'tje
Ik zou hem graag uitleveren aan nabestaanden van Bucha.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vermoedelijk is hij daar zelf erg bang voor, daarom pakt hij alle tegenstanders zo hard aan.
Ik gun het hem ook.
Dat is , zo als het er nu naar uit ziet, the only way out.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Putin gaat niet in een haag eindigen. Maar het eeuwige leven heeft hij ook niet. Misschien gaat er daarna iets instorten in Rusland. Ik hoop het zo.
Kortom wees geen Navalny, Gonzalo Lira, Jamal Khashoggi, Julian Assange, Edward Snowden, John F. Kennedy, Aleksander Litvinenko, Pim Fortuyn, Otto Warmbier, Fernando Villavicencio, Jeffrey Epsteinquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:39 schreef capricia het volgende:
Ik ben er gewoon onpasselijk van.
Navalny was niet mijn held, maar dat doet er niet toe. Dit is echt afschuwelijk.
Ik hoop zo dat Poetin in Den Haag eindigt. Wat heeft die man een bloed aan zijn handen.
Navalny is eigenlijk gewoon dood gemarteld.
Jeffrey Epistein, waarom heeft Trump hem eigenlijk laten vermoorden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Kortom wees geen Navalny, Gonzalo Lira, Jamal Khashoggi, Julian Assange, Edward Snowden, John F. Kennedy, Aleksander Litvinenko, Pim Fortuyn, Otto Warmbier, Fernando Villavicencio, Jeffrey Epstein
Dit lijkt me een prima reden om iemand te vermoorden.quote:
Waar komt deze meme vandaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Hallojo het volgende:
Maar ze hebben wel mooie metrostations in Moskou
Navalny komt niet uit de extreemrechtse scene.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Navalny uit de extreemrechtse scene komt is wel algemeen bekend.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |