Kan iemand mij deze redenatie uitleggen, wat heeft Brussel (Belgie? EU?) hier precies mee te maken?quote:
info@duma.ruquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:36 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Kan iemand mij deze redenatie uitleggen, wat heeft Brussel (Belgie? EU?) hier precies mee te maken?
quote:
Heb je dat op Fox of op Breitbart gelezen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Biden weet niet eens meer wat hij vanmorgen als ontbijt heeft gehad. Dus zal wel loslopen.
Als je Wilders bedoelt: die heeft al wel gereageerd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:40 schreef xpompompomx het volgende:
Zie dat onze toekomstige premier, toch altijd lekker snel met twitter, nog steeds doodstil is.
Waarom geloof je dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:46 schreef Micson het volgende:
Overleden tijdens een wandeling. De omstandigheden in zijn gevangenis waren dus lang niet zo gruwelijk als de Westerse MSM ons wilde doen geloven.
Als jij een keer je tong in het stopcontact steekt, sterf je door elektrocutie. Maar de onderliggende oorzaak is in het voorbeeld met jou natuurlijk domheid.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:46 schreef Micson het volgende:
Overleden tijdens een wandeling. De omstandigheden in zijn gevangenis waren dus lang niet zo gruwelijk als de Westerse MSM ons wilde doen geloven.
Dit is absoluut niet waar. Navalny wilde dat politieke gevangenen in Rusland vrijgelaten werden. En wilde dat iedereen vrij mee kon doen aan de verkiezingen (behalve Poetje en zijn partij natuurlijk).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om.
Meneer navalny z'n enige punt was in feite dat hij graag de tsaar wilde zijn, ipv putin.
Navalny was waarschijnlijk burgemeester van Moskou geworden als hij niet van de kieslijst gehaald was. Daarbij kreeg zijn organisatie demonstranten in heel Rusland op de been (wat vrij bijzonder is, meestal komen demonstraties niet verder dan Moskou en Sint Petersburg).quote:En in het westen was'ie dan allicht de posterchild van de rus oppositie, in rus zelf had die 0,0 machtsbasis.
En daarom zat Navalny natuurlijk gevangen in Rusland, omdat het leven in London zo duur is.quote:En z'n entourage blonk uit in: ja, eigenlijk toch wel een schande dat 'onze jongens' met zulke slechte uitrusting de oorlog in gestuurd wordenOw, en kun je ondertussen even doneren? Het leven in london is best duur.
Ziek iddquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef luxerobots het volgende:
Deze domme reactie van ExTec wil ik toch even gequote hebben. Zelden lees ik van hem zo'n dom bericht.
[..]
Dit is absoluut niet waar. Navalny wilde dat politieke gevangenen in Rusland vrijgelaten werden. En wilde dat iedereen vrij mee kon doen aan de verkiezingen (behalve Poetje en zijn partij natuurlijk).
[..]
Navalny was waarschijnlijk burgemeester van Moskou geworden als hij niet van de kieslijst gehaald was. Daarbij kreeg zijn organisatie demonstranten in heel Rusland op de been (wat vrij bijzonder is, meestal komen demonstraties niet verder dan Moskou en Sint Petersburg).
[..]
En daarom zat Navalny natuurlijk gevangen in Rusland, omdat het leven in London zo duur is.
Ik zag het al ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als je Wilders bedoelt: die heeft al wel gereageerd.
Navalny was een extreemrechtse engnek. Dapper was hij wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef luxerobots het volgende:
Deze domme reactie van ExTec wil ik toch even gequote hebben. Zelden lees ik van hem zo'n dom bericht.
[..]
Dit is absoluut niet waar. Navalny wilde dat politieke gevangenen in Rusland vrijgelaten werden. En wilde dat iedereen vrij mee kon doen aan de verkiezingen (behalve Poetje en zijn partij natuurlijk).
[..]
Navalny was waarschijnlijk burgemeester van Moskou geworden als hij niet van de kieslijst gehaald was. Daarbij kreeg zijn organisatie demonstranten in heel Rusland op de been (wat vrij bijzonder is, meestal komen demonstraties niet verder dan Moskou en Sint Petersburg).
[..]
En daarom zat Navalny natuurlijk gevangen in Rusland, omdat het leven in London zo duur is.
Het is de zoveelste tegenstander die hij heeft laten vermoorden in binnen- en buitenland.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Walgelijk, ik hoop dat Putin nog heel lang mag branden.
Zelfs in Rusland ben je onschuldig tot je schuld is bewezen. Dus titel is correct.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:16 schreef grrrrg het volgende:
Navalny is vermoord! Wat zijn dit voor walgelijke titels?
Putin wilde hem dood hebben, daarom is hij vermoord.
Nee, in Rusland ben je juist niet onschuldig als je tegen Putin bent. Dan wordt je vermoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zelfs in Rusland ben je onschuldig tot je schuld is bewezen. Dus titel is correct.
Hoe kinderlijk naïef wil je zijn zegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zelfs in Rusland ben je onschuldig tot je schuld is bewezen. Dus titel is correct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |