abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212456796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Poetin zit nog wel echt stevig in het zadel hoor en heeft ook behoorlijk goed de controle. Toen met Prigozjin ook. Alsof hij ongrijpbaar is...

Maar het zat er natuurlijk al een keer aan te komen. Nog steeds vreselijk dom van hem om terug te gaan naar Rusland, oetlul.
Navalny is vreselijk dom en een oetlul. En Poetin heeft de controle en zit stevig in het zadel.

Navalny was heus niet achtelijk, die heeft de afweging gemaakt, naar Rusland gaan en waarschijnlijk sterven, of in het buitenland blijven en een vrije maar irrelevante oppositiepoliticus worden.
pi_212456816
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Navalny is vreselijk dom en een oetlul. En Poetin heeft de controle en zit stevig in het zadel.

Navalny was heus niet achtelijk, die heeft de afweging gemaakt, naar Rusland gaan en waarschijnlijk sterven, of in het buitenland blijven en een vrije maar irrelevante oppositiepoliticus worden.
In het buitenland was ie ook niet per se veilig.
pi_212456892
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:49 schreef ISVV het volgende:

[..]
In het buitenland was ie ook niet per se veilig.
Veiliger dan in Rusland. Zou vast wel beschermd worden door een geheime dienst. Als ik 't was dan wist ik het wel. Geen sprake van dat ik ooit terug naar Rusland zou gaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212456913
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Tja, zelf weten als hij zich daar beter bij voelde. Feit is gewoon dat ie het met z'n leven moest bekopen.
pi_212457221
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Veiliger dan in Rusland. Zou vast wel beschermd worden door een geheime dienst. Als ik 't was dan wist ik het wel. Geen sprake van dat ik ooit terug naar Rusland zou gaan.
Waag ik te betwijfelen. Het feit dat ie terugging had vermoedelijk te maken met zijn onvoorwaardelijke liefde voor Rusland; liever sterven in het moederland voor de goede zaak, dan veilig van een afstandje moord en brand schreeuwen
pi_212457285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:10 schreef ISVV het volgende:

[..]
Waag ik te betwijfelen.
Dan zijn wij als Westen natuurlijk ook geen knip voor de neus waard.
pi_212457656
Wat je er ook van vindt dat Navalny naar Rusland terug ging, het is een moedige daad geweest.
pi_212457811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:10 schreef ISVV het volgende:

[..]
Waag ik te betwijfelen. Het feit dat ie terugging had vermoedelijk te maken met zijn onvoorwaardelijke liefde voor Rusland; liever sterven in het moederland voor de goede zaak, dan veilig van een afstandje moord en brand schreeuwen
Ook dat wellicht maar ook vanwege de noodzaak om tegen het kwaad te strijden. Hij was van mening dat niets doen juist de macht van Poetin zou versterken en dat het dus zijn plicht was om tegen Poetin te strijden, in Rusland.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_212458902
twitter

Enkeltje front!
  vrijdag 16 februari 2024 @ 22:32:20 #260
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212459048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 22:25 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Enkeltje front!
:N
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212459359
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 16 februari 2024 @ 22:48:09 #262
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_212459480
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik ben sarcastisch
Ze hebben netjes gewacht met het vermoorden tot Tucker weer weg was. Net zoals ze eerst netjes even de Olympische Spelen deden en daarna vervelend gingen doen.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 22:51:46 #263
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212459571
Er gaan al best veel filmpjes rond op X van onschuldige burgers die opgepakt worden omdat ze bloemen neerleggen ter nagedachtenis aan Navalny in Rusland. :r

Hoe diep kan dat land zinken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212459607
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 22:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Er gaan al best veel filmpjes rond op X van onschuldige burgers die opgepakt worden omdat ze bloemen neerleggen ter nagedachtenis aan Navalny in Rusland. :r

Hoe diep is het al gezonken bedoel je?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  vrijdag 16 februari 2024 @ 23:28:13 #265
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_212460392
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Was te verwachten zal wel door een "hartstilstand" om het leven zijn gekomen
Uit het raam vallen is wat moeilijk.

Wel heel, heel erg triest te constateren hoe laag een land kan vervallen.
De kans dat dit ver ongeluk zal zijn geweest, acht ik nihil.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 16 februari 2024 @ 23:30:32 #266
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_212460429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Heb overigens nooit begrepen waarom ie ooit terug naar Rusland is gegaan. Martelaarschap is ook wat natuurlijk, maar hij had veel meer kunnen bereiken vanuit het buitenland.
Sommige mensen leven bij principes. ieder maakt daarin zijn of haar keuze.
Ik sterf ook liever rechtop dan te moeten leven op mijn knieën (vrij naar ©Zapata).
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2024 @ 23:34:21 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212460535
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 23:30 schreef Vallon het volgende:

[..]
Sommige mensen leven bij principes. ieder maakt daarin zijn of haar keuze.
Ik sterf ook liever rechtop dan te moeten leven op mijn knieën (vrij naar ©Zapata).
Mja, er is toch een moment dat dapper zijn omslaat naar stom. Het is niet zo dat ie een risico nam, het stond gewoon vast dat ie permanent opgesloten ging worden zodra ie het vliegtuig uit stapte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 16 februari 2024 @ 23:35:08 #268
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_212460545
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:09 schreef RM-rf het volgende:
Ik vermoed dat zeker de intellectuele elite (voor zover die nog in rusland leeft, maar evengoed degenen buiten rusland, navalny zelf heeft tijdelijk ook in duitsland ) nog banger is om openlijk kritiek te uitten, wetende dat de russische regerende machten hen uiteindelijk te pakken kunnen krijgen..
Ik denk ook dat dit vooral een niet mis te verstaan signaal is.
When and wherever you go, we'll gonna get kill you.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 februari 2024 @ 23:45:40 #269
284411 crew  heywoodu
pi_212460708
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 23:35 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik denk ook dat dit vooral een niet mis te verstaan signaal is.
When and wherever you go, we'll gonna get kill you.
Nou ja, deze dood an sich is daar geen signaal toe, toch? De beste man zat in de gevangenis, het is nou niet zo dat iemand zal schrikken dat hij dat niet overleefd :+
  vrijdag 16 februari 2024 @ 23:54:48 #270
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_212460829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mja, er is toch een moment dat dapper zijn omslaat naar stom. Het is niet zo dat ie een risico nam, het stond gewoon vast dat ie permanent opgesloten ging worden zodra ie het vliegtuig uit stapte.
Ik zie mijzelf en anderen in dat stramien, ook wel dat soort "stommiteiten" uithalen die verre van dapper zijn.
Wat is de waarde van het leven wanneer het geen basis (meer) heeft om daar zo ontdaan van alle waarde voort te leven ?

Voor alle duidelijkheid, het staat voor mij als ene paal boven elk water dat Navalny is vermoord en dat hij "koos" om terug te keren zie ik op geen enkele wijze als een zelfmoordactie. Het is vooral een statement aan en van hemzelf
Nu denk ik wel dat er tal van andere manieren kunnen zijn geweest om als man in zijn positie, te blijven strijden met dan ook dezelfde wetenschap om vereeuwigd te worden.

Nu weet ik niet wat Navalny - niets goed over de doden - bezielde maar vermoed en ben vrij zeker dat hij voor zichzelf geen andere weg zag. Ik hoop dat we nog eens kennis kunnen nemen van de zielsroerselen die ongetwijfeld wel ergens in heldhaftige memoires zullen gaan opduiken.

Het raakt mij verder wel omdat het te meer duidelijk maakt naar welke moraal en rechtsorde het land met haar ondersteunende elite, is vervallen. Benieuwd ook welk "land" een aanklacht gaat indienen bij het internationaal gerechtshof en welke landen vooral blijven doen of dit een komma is om de relatie te continueren.
pi_212460853
quote:

Dat is al sinds het begin van de oorlog hoor. Zijn zelfs mensen opgepakt omdat ze met een protestbord rondliepen waar niks op stond. Alles wat er ook maar iets op wijst dat je het niet eens bent met het regime is kans dat je opgepakt wordt en dan heb je kans op 10 jaar cel of tegenwoordig ook een enkeltje front.
  zaterdag 17 februari 2024 @ 00:08:40 #272
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_212461019
quote:
Tja, welke consequenties zijn er nog (over) ?

Ook met de wetenschap dat Putin sindsdien nog wel meer en andere grenzen heeft overschreden.
Ik zie niet dat men in de internationale gemeenschap, verder komt dan opnieuw termen als barbaars en verschrikkelijk.
  zaterdag 17 februari 2024 @ 01:09:09 #273
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_212461806
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 00:08 schreef Vallon het volgende:

[..]
Tja, welke consequenties zijn er nog (over) ?

Ook met de wetenschap dat Putin sindsdien nog wel meer en andere grenzen heeft overschreden.
Ik zie niet dat men in de internationale gemeenschap, verder komt dan opnieuw termen als barbaars en verschrikkelijk.
Het equivalent van de 'thoughts and prayers' na de zoveelste Amerikaanse massaslachting op een school.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_212462251
Mensen die nu ineens verongelijkt doen :') Alsof we dit niet al mijlenver hadden zien aankomen :').!!!!!!!!
U MAD?
pi_212462465
quote:

Een echt opstand kan je zo ook niet verwachten. Meedoen aan een simpele demo kan al betekenen dat je jarenlang in Siberië wordt opgesloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')