We zijn er klaar voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef chufi het volgende:
Doen we nog plaatjes in de OP?Ik vind ze mooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet wat te kiezen..
Oh ik kies niet voor Ferrari dit jaar![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Of Wibra slippersquote:
Ik weet het ook niet... Zelf laten makenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi...weet niet wat te kiezen
Is toch nog niet met Hammie?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi...weet niet wat te kiezen..
Oh ik kies niet voor Ferrari dit jaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef chufi het volgende:
Doen we nog plaatjes in de OP?Vrolijke bende welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Eenschquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
Mijn voorkeur heeft deze
[ afbeelding ]
Nee, maar gewoon uit principequote:
Team Nijn en consorten stemt ook voorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
Mijn voorkeur heeft deze
[ afbeelding ]
Ja dat is ff wennenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:05 schreef D. het volgende:
*Sauber ziet
Dat wordt seizoen kijken met de zonnebril op
Kapot circuit?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:10 schreef chufi het volgende:
Ochtendsessie is redflagged..![]()
kapot circuit... om 14 uur pas verder
Duurt lang zeg!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef chufi het volgende:
De nieuwe manager is nog niet actief, maar hier alvast de gegevens van aankomend weekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let op !! 1e training is donderdag en de wedstrijd is op zaterdag..
Tnx... Die manager wordt wel tijd zeg.. moeten al die overleggen nog inplannenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef chufi het volgende:
De nieuwe manager is nog niet actief, maar hier alvast de gegevens van aankomend weekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let op !! 1e training is donderdag en de wedstrijd is op zaterdag..
Denk dat het vnl gaat om wat alles moet kosten .... om te beginnen met 150M... de rest lijkt me allemaal verder hetzelfde ..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx... Die manager wordt wel tijd zeg.. moeten al die overleggen nog inplannen
Is dat niet de meneer die hier af en toe komt binnen poppen als we vragen hebben of hele vreemde dingen zeggen? Wel fijn dat hij over ons waaktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurt lang zeg!
Wie beheert dat eigenlijk?
@Pino112quote:Op zondag 25 februari 2024 08:22 schreef Prisha het volgende:
Aankomend weekend al? ik wil mijn team samen gaan stellen!
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Bahrein.
Je hebt nog tot vrijdag 1 maart 2024 13:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Yeahquote:Op maandag 26 februari 2024 18:14 schreef chufi het volgende:
Het kan inmiddels... nou spannend met hetzelfde budget de veel duurdere goedkoopste opties verplicht moeten kiezen ..... zo weinig speling
https://managers.fok.nl/f1/f1-2024
[..]
Gaan met die 🍌quote:
Er is idd weinig mogelijkquote:Op maandag 26 februari 2024 20:23 schreef aloa het volgende:
Even puzzelen. Al heb je in het begin vrij weinig keus.
Je kunt nu nog wel vrij wisselenquote:
copy/pastequote:Ik vind het nog altijd een gebrek dat wisselen tussen races in niet vrij kan, maar dat je een aanpassing die je gedaan hebt alleen met bijkomende transactiekosten kan wijzigen. Ik zou voorstander zijn van transactiekosten berekenen tussen team vorige race - team volgende race. Wat daartussenin plaatsvindt zou niet moeten tellen.
Zo die klacht is er ook weer uit. En daar heb ik in dit topic niks aan want dat zou in het managerstopic moeten. Nou ja.
Oh nu weer wel. Vorig jaar volgens mij niet. Maar goed niet belangrijk wat er vorig jaar was.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt nu nog wel vrij wisselen
[..]
copy/paste
vorig jaar kon je de 1e ronde ook vrij spelenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh nu weer wel. Vorig jaar volgens mij niet. Maar goed niet belangrijk wat er vorig jaar was.
Ik ga wat bouwen.
Rekenmachine 🐝quote:
Thanks!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef D. het volgende:
Ik zou iedereen mentionen zodra de manager online staat, maar omdat bijna iedereen er vandaag al
@:prisha
@:engine
@:DerRabbit
@:Lovely
Ik was in het begin zelfs 2e ... maar ik heb mn team al 4 5 keer veranderd of zoquote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef D. het volgende:
chufi staat al 4e
https://managers.fok.nl/f(...)sement/type/userteam
Ik sta er niet in.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef D. het volgende:
chufi staat al 4e
https://managers.fok.nl/f(...)sement/type/userteam
Rekenmachine mocht ook, las ikquote:Op maandag 26 februari 2024 22:20 schreef Sabata het volgende:
Check, ook aangemeld. Wel twee pogingen nodig, (lichte discalculi)
Haha, nou even in het kort. Jeffrey, 39 jaar en woonachtig in Schiedamquote:Op maandag 26 februari 2024 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wie ben jij dan wel niet?![]()
Ow, wacht, dat weet ik al
Waarom niet? We moeten goed presteren om hoog te eindigenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Gezellig, nieuwkomers...Hopelijk zijn jullie niet te goed
Welkom en ja Oma nijn kun je negeren want die wil perse op 1 met dr consortenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:47 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Haha, nou even in het kort. Jeffrey, 39 jaar en woonachtig in Schiedam
He, de subleague moet ook hoog eindigen hequote:Op maandag 26 februari 2024 22:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Gezellig, nieuwkomers...Hopelijk zijn jullie niet te goed
Zo is dat ... doen we nog een leuk plaatje in de OP ? Er was al min of meer een keuze gemaaktquote:Op maandag 26 februari 2024 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
He, de subleague moet ook hoog eindigen he
Voor mij hoeft het niet, maar vooruit, plaatje toegevoegdquote:Op maandag 26 februari 2024 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... doen we nog een leuk plaatje in de OP ? Er was al min of meer een keuze gemaakt
Ja, dat is waar. Die post kan door de pleequote:Op maandag 26 februari 2024 22:59 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Waarom niet? We moeten goed presteren om hoog te eindigen
Vind het leuk als we het goed doen, maar lig er niet van wakker.quote:Op maandag 26 februari 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Welkom en ja Oma nijn kun je negeren want die wil perse op 1 met dr consorten
Gewoon de juiste teams kiezenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Die post kan door de plee![]()
Dat we maar zo hoog mogelijk mogen eindigen
Lol, dat valt niet altijd mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door chufi op 27-02-2024 01:11:22 ]
quote:
Pciesquote:Op maandag 26 februari 2024 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
He, de subleague moet ook hoog eindigen he
Sowieso niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies
1 Oma maakt nog geen winnend team
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sowieso niet.Het was vooral schoonzoon lief die zich er op stortte. Ik had 1 eis. Geen Mercedes of die jankzak in het team
Dat is ook mijn uitgangspunt altijdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sowieso niet.Het was vooral schoonzoon lief die zich er op stortte. Ik had 1 eis. Geen Mercedes of die jankzak in het team
Dan koop je geen schoenen...quote:
Dat kampioenschap is voor Honda een heel dure mislukking geworden toenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:08 schreef Sabata het volgende:
ik heb eigenlijk maar één keer geluk gehad met zo'n goedkoop team in een F1 manager. dat was met Brawn GP. voor de rest ben ik meestal middenmoot materiaal
Je bent vanmiddag niet wezen zitten zag ikquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kampioenschap is voor Honda een heel dure mislukking geworden toen
vergeet niet om je bij D. ff te melden voor het teamquote:Op maandag 26 februari 2024 20:23 schreef aloa het volgende:
Even puzzelen. Al heb je in het begin vrij weinig keus.
Ik ga het team pas donderdag invullen. Heb net alleen even zitten rekenen wat voor teams ik met 150 miljoen samen kan stellen zonder buiten het budget te komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent vanmiddag niet wezen zitten zag ik
Ja dr zijn wat mogelijkheden en dat kun je online gewoon zonder extra kosten uitproberen ...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga het team pas donderdag invullen. Heb net alleen even zitten rekenen wat voor teams ik met 150 miljoen samen kan stellen zonder buiten het budget te komen.
Huh oké.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
vergeet niet om je bij D. ff te melden voor het team
Ja, daar heb ik beetje mee zitten schuiven met wat ik nu denk dat redelijke goede start opties zouden zijn, maar wat het daadwerkelijke start team gaat worden laat ik nog eventjes voor een gedeelte van de eerste vrije trainingen af hangen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dr zijn wat mogelijkheden en dat kun je online gewoon zonder extra kosten uitproberen ...
Max kwam heel positief over .... dus de kans is grootquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:05 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar dit seizoen, al denk ik al 99% zeker dat Max 4 time WC mag gaan noemen!
Ja donderdag kom ik wel weer met resultaten en dan t/m vrijdagochtend nog de tijd om iets aan te passenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik beetje mee zitten schuiven met wat ik nu denk dat redelijke goede start opties zouden zijn, maar wat het daadwerkelijke start team gaat worden laat ik nog eventjes voor een gedeelte van de eerste vrije trainingen af hangen.
Nee, je staat er nog niet 🐝quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Huh oké.
@:D. ? Ik meld me aan![]()
Ik dacht dat dat automatisch ging
Nee, je moet er voor werkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Huh oké.
Uit de OPquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Huh oké.
En @engine, maar die heb ik vanmiddag de DM gestuurdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
Nu @:pullup nog ... En @:lovely , maar denk niet dat niet dat die weer meespeelt
OK dan komt het wel ... ze zijn wel op FoK! aanwezig de laatste dagenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
En @:engine, maar die heb ik vanmiddag de DM gestuurd
Lovely trouwens ook, om te vragen of ze nog meedoet
Dank uquote:
@Lovely moet gewoon meedoen, we hebben altijd pitpoezen te weinigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan komt het wel ... ze zijn wel op FoK! aanwezig de laatste dagen
Als dat geen winnend team oplevert weet ik het ook niet meer.quote:
Ja even aanmelden als ik weer in de buurt van een laptop ben. Komt goedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
En @:engine, maar die heb ik vanmiddag de DM gestuurd
Lovely trouwens ook, om te vragen of ze nog meedoet
Max weer kampioenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:54 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)pwatches-liegen-niet
Gaat zo wel een saai seizoen worden
Dat dan weer welquote:
Ja ach komt wel weer goed......ooitquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:00 schreef aloa het volgende:
Is iedereen hier ook zo ontevreden over het budget![]()
Hier wel![]()
F1 / FOK! F1-manager 2024 is van start! #1 We zijn er weer!
Dat denk ik dus ook idd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:12 schreef chufi het volgende:
Na een paar ronden lopen verschillen wel weer op door de juiste keuzes..
Ik nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
Nu @:pullup nog ... En @:lovely , maar denk niet dat niet dat die weer meespeelt
Dan moet iemand van jullie maar voor pitpoes spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:lovely moet gewoon meedoen, we hebben altijd pitpoezen te weinig
Dan stoppen we @D. wel weer in een latex pakjequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet iemand van jullie maar voor pitpoes spelen![]()
Ik snap dat dat mij geweldig staat jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan stoppen we @:D. wel weer in een latex pakje
Zal hem vast enig staanquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb geen Viaplay meer.. maar misschien dat ik F1tv neem ( maar dan meld ik mij hier wel )quote:
Snap ik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen Viaplay meer.. maar misschien dat ik F1tv neem ( maar dan meld ik mij hier wel )
Misschien kun je met iemand delenquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen Viaplay meer.. maar misschien dat ik F1tv neem ( maar dan meld ik mij hier wel )
Het wordt idd al duurder jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik.
Het is er ook niet goedkoper op geworden.
Hoeft nietquote:
Ah, geregeld danquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het wordt idd al duurder ja
[..]
Hoeft niet
Wel snel zijn he, morgen begint het alquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het schijnt dat je bij Viaplay F1TV er gratis bij krijgt ... Dat was voorheen ook een paar jaar bij de Ziggoquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het andersom.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het schijnt dat je bij Viaplay F1TV er gratis bij krijgt ... Dat was voorheen ook een paar jaar bij de Ziggo
Nee gewoon access tot F1TV ik heb het zelf gehoord.. Je kunt je Viaplay account daar koppelen voor toegangquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:33 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het andersom.
Bij F1TV zit commentaar van Viaplay erbij (niet dat je dat wilt overigens...)
OK, ik meld het verder ook maar gewoon voor de liefhebbers ...quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb al vanaf 2022 F1TV via de zaak met natuurlijk gewoon het Engels commentaar
Yeahhhh, in combi met zijn dansmovesquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen budget voorquote:
Zou toch wel leuk zijn als je er nog bij kon zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het wordt idd al duurder ja
[..]
Hoeft niet
Dat levert de F41+ subleague nu al een voorsprong op waarmee wij wiskundig gezien niet meer in te halen zijn door de restquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahhhh, in combi met zijn dansmoves![]()
![]()
@:prisha
Zelfs Max trapt op zijn rem als hij dat zietquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat levert de F41+ subleague nu al een voorsprong op waarmee wij wiskundig gezien niet meer in te halen zijn door de rest![]()
En Kelly Piquet kan dan ook meteen een nieuwe vriend gaan zoekenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zelfs Max trapt op zijn rem als hij dat ziet![]()
Hiquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Kelly Piquet kan dan ook meteen een nieuwe vriend gaan zoeken![]()
Yeahhh. Zit er klaar voor. Leuke training, voor de mensen die kunnen kijken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:38 schreef WillemsJ het volgende:
Niet vergeten mensen! Vandaag om 12:30 begint de eerste vrije training!!
Ja is het wat?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahhh. Zit er klaar voor. Leuke training, voor de mensen die kunnen kijken.
Nou, niet echt schokkend.quote:
Dank je wel. Wat een mooi overzicht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:35 schreef chufi het volgende:
1e FP zit er op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ergens gevonden op het webquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel. Wat een mooi overzicht.
Albon past idd niet ... Ocon is de duurste rijden die er te koop zou zijn , maar die Alpines gaan van geen meterquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:45 schreef WillemsJ het volgende:
Hmm wat te doen, wat te doen.
Heb nu Motor Williams en Chassis Haas + Sargeant en Hulkenberg.
Vergeet niet voor morgenmiddag een team samen te stellenquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Kelly Piquet kan dan ook meteen een nieuwe vriend gaan zoeken![]()
Ik heb hem weer helemaal omgegooid haha, nu blijf ik er vanaf.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:48 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik heb hem weer helemaal omgegooid haha, nu blijf ik er vanaf.
Kijk er komt geen nieuwe training waarna we nog zouden kunnen aanpassen ...quote:
ik ook. Die ga ik zo nog ene keer bekijken en dan moet het maar klaar zijnquote:
Ja @Lovely, gewoon meedoen hoorquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Kijk er komt geen nieuwe training waarna we nog zouden kunnen aanpassen ...
Ik blijf er ook vanaf ...
@:DerRabbit vergeet het niet .. beter iets dan niets .. iedereen heeft iets en niets , want meer is er niet ... de een wat meer van iets en de andere meer van niets... dat weten we zaterdag pas na de race
oh ja en zou @:Lovely zich toch nog bedacht hebben ?
Veelquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Kijk er komt geen nieuwe training waarna we nog zouden kunnen aanpassen ...
Ik blijf er ook vanaf ...
@:DerRabbit vergeet het niet .. beter iets dan niets .. iedereen heeft iets en niets , want meer is er niet ... de een wat meer van iets en de andere meer van niets... dat weten we zaterdag pas na de race
oh ja en zou @:Lovely zich toch nog bedacht hebben ?
Voorlopig doe ik niet mee, misschien volgend seizoenquote:
wat? wat?quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:31 schreef Sabata het volgende:
de muziekkeus van zowel max als enkele twijfelende deelnemers
Ik twijfel nog!quote:
Kan bijna niet dat er heel veel keuzes extra zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik twijfel nog!
Ga ik voor wat ik denk dat het beste is, of voor wat niemand heeft en hopen dat het meezit
Niet heel veel, maar eentje is genoeg hequote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan bijna niet dat er heel veel keuzes extra zijn![]()
Of gooi je je eieren allemaal in 1 mandje of ga je de kansen verspreiden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik twijfel nog!
Ga ik voor wat ik denk dat het beste is, of voor wat niemand heeft en hopen dat het meezit
Kijken of je daar blij mee gaat zijnquote:
quote:
Zijn ze nu al klaar?quote:
De coureursquote:
Denk maar zo dat iedereen in hetzelfde schuitje zitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
De coureurs
Zal nog wel ergens wat punten mee scorenMaar zal niet overhouden haha
Ja ik zie alles wat je kon aanschaffen ongeveer onderaan staanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk maar zo dat iedereen in hetzelfde schuitje zit
Eerst maar even de race afwachtenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou... Voor nu dragen wij ff de Lantaarn
Nog slechter dan de Nederlandse inzending voor het Eurovisiesongfestival![]()
Dat is waar, maar dit is niet bestquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst maar even de race afwachten
Dan wordt het grootste gedeelte van de pintos uitgedeeld
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:25 schreef D. het volgende:
Punten!
(na de kwali's)
1 D. 156
2 chufi 144
3 WillemsJ 144
4 Sabata 138
5 admiraal_anaal 134
6 DerRabbit 134
7 Prisha 130
8 Zorro 126
9 pullup 124
10 engine 124
11 aloa 116
12 oma-Nijn 116
Sta je even mooi op plek 10quote:
We gaan lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:25 schreef D. het volgende:
Punten!
(na de kwali's)
1 D. 156
2 chufi 144
3 WillemsJ 144
4 Sabata 138
5 admiraal_anaal 134
6 DerRabbit 134
7 Prisha 130
8 Zorro 126
9 pullup 124
10 engine 124
11 aloa 116
12 oma-Nijn 116
quote:
Die zei in eerste instantie Haas.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Consort kan er niets van of is het opeens kwijt
Hier ookquote:
nou minder zelfsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:33 schreef D. het volgende:
Ik zit er weer klaar voor
Nog 2 uur genieten van de nummer 1 positie
OK .. geniet dan nog maar even ...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Tot er nieuwe punten zijn, dat duurt nog even
Ik gun het m als Spanjaard gewoon meerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
DOTD
Hopelijk zien we 'm vaker op het podium
Ik gun 'm als underdog bij Ferrari meerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gun het m als Spanjaard gewoon meer
En woensdag uiteraard de warm-up show op F1 TVquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:12 schreef chufi het volgende:
Donderdag weer verder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de persco's iddquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:27 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
En woensdag uiteraard de warm-up show op F1 TVAltijd interessant!
Dit was al van voor de Grand Prix... resultaat van de Quali D. had ze gisteren al gepostquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:35 schreef WillemsJ het volgende:
Voorlopige punten na de Bahrain Grand Prix
01. 156 D.
02. 144 chufi
03. 144 WillemsJ
04. 138 Sabata
05. 134 admiraal_anaal
06. 134 DerRabbit
07. 130 Prisha
08. 126 Zorro
09. 116 oma-Nijn
10. 116 aloa
11. 124 engine
12. 124 pullup
Haha, stom zeg. Jij hebt gelijk. Mijn excuses!!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit was al van voor de Grand Prix... resultaat van de Quali D. had ze gisteren al gepost
Gebeurt iedereen wel eensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:42 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Haha, stom zeg. Jij hebt gelijk. Mijn excuses!!
Ik zie het idd... Ik sta niet meer op 2 iigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:56 schreef D. het volgende:
Je nieuwe totaal staat wel al bij je teamgeschiedenis, maar is nog niet doorgevoerd in het hele systeem
Kan ik mij nog uitschrijven?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:03 schreef D. het volgende:
De pintos!
1 D. 332
2 DerRabbit 307
3 Sabata 304
4 Prisha 288
5 admiraal_anaal 287
6 aloa 278
7 oma-Nijn 278
8 chufi 277
9 WillemsJ 277
10 Zorro 276
11 pullup 263
12 engine 263
Dat ziet er iets beter uit..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:03 schreef D. het volgende:
De pintos!
1 D. 332
2 DerRabbit 307
3 Sabata 304
4 Prisha 288
5 admiraal_anaal 287
6 aloa 278
7 oma-Nijn 278
8 chufi 277
9 WillemsJ 277
10 Zorro 276
11 pullup 263
12 engine 263
Ik hijg in je nekquote:
Verdorie, werk aan de winkel voor mij...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:03 schreef D. het volgende:
De pintos!
1 D. 332
2 DerRabbit 307
3 Sabata 304
4 Prisha 288
5 admiraal_anaal 287
6 aloa 278
7 oma-Nijn 278
8 chufi 277
9 WillemsJ 277
10 Zorro 276
11 pullup 263
12 engine 263
Goede conclusiequote:Op zondag 3 maart 2024 11:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hetzelfde team als mij
Thats de spiritquote:Op maandag 4 maart 2024 19:07 schreef WillemsJ het volgende:
Zometeen maar even kijken wat er mogelijk is qua aanpassen van het team. En op de donderdag alles definitief maken.
Ik probeer juist niet alles van één team.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:56 schreef WillemsJ het volgende:
Ik denk dat ik het zo laat of dat ik een gok ga maken om alles naar Haas over te zetten, ben die Williams (vooral Sargeant) niet zo zeker.
Dat is ook meestal mijn insteek ...quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier maar even de training afwachten en dan wordt er hopelijk een verstandige keuze gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |