Dan moet ik wel extra grond gaan kopen hierquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lees ik ook vaker de laatste jaren.
Nog even en we verbouwen hier onze eigen olijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaatsenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Heel veel plezier morgen @:Tele6!![]()
Ik kijk nu schaatsen, maar eigenlijk moet ik op tijd naar bed, want wekker gaat 6.45 morgen. De 5km kijk ik zo in bed af denk ik, want anders zie ik geheid morgenochtend al de uitslag ergens voor ik teruggekeken heb, en dat zou ik heel kut vinden.
Dan in de trein stageverslag doorlezen, beoordeling voorbereiden, eindgesprek voeren incl cijfer bepalen voor stage met student en externe begeleider, administratieve afhandeling daarvan, presentaties van masterscripties begeleiden en inzage van een tentamen. Daarna weer naar huis, ik denk een uurtje bijslapen en dan nog een inleiding en methode, een conceptversie en twee onderzoeksvoorstellen van masterscripties feedback geven. Daarna weekendhopelijk ben ik morgenmiddag beetje productief en kan ik die scripties snel afvinken.
En volgend weekend komt nichtje weer logeren
quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:49 schreef MadMaster het volgende:
8 Flessen klaar om morgen geslachtofferd te worden en 1 afgebroken kurk…Is die met de afgebroken kurk nog te drinken of is dat vloeken in de whiskeykerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:49 schreef MadMaster het volgende:
8 Flessen klaar om morgen geslachtofferd te worden en 1 afgebroken kurk…slechte kurk als ze zo brekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier morgen!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:08 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf ik doe om de week een vrije dag. 4x9 zie ik niet zitten, dan zit ik dat laatste uur te slapen
Die is nog prima te drinken, de kurk sluit de fles wel goed af.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is die met de afgebroken kurk nog te drinken of is dat vloeken in de whiskeykerk?
Zo heequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
Ik was vanavond bij mijn moeder. Haar ex is een paar maanden geleden overleden.
Moeder krijgt nu nabestaandenpensioen daarvan en dat blijkt zo'n duizend euro in de maand te zijn. Asjemenou.
Da’s lekker zeg. Was het een verrassing voor haar?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
Moeder krijgt nu nabestaandenpensioen daarvan en dat blijkt zo'n duizend euro in de maand te zijn. Asjemenou.
Zo heb je nog eens iets aan een ex…quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
Succes vanaf morgen!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:08 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf ik doe om de week een vrije dag. 4x9 zie ik niet zitten, dan zit ik dat laatste uur te slapen
Dat ze een nabestaandenpensioen zou krijgen niet, daar kreeg ze af toe bericht over. Het bedrag was wel een verrassing.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s lekker zeg. Was het een verrassing voor haar?
Ik breng dat vrij diplomatiek:quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heb je nog eens iets aan een ex…
Heb jij als schooljuf een credo?
Die van mij bij newbies is 'Je mag het 2 keer vragen en dan krijg je antwoord, de derde keer mag je in je eigen aantekeningen kijken'…
Misschien ben ik iets directer, maar ik had wel het vermoeden dat jij ook geen type bent die alles tot in den treure blijft herhalen/toelichten en ook uitgaat van een bepaalde zelfredzaamheid van collega's.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik breng dat vrij diplomatiek:
Ze krijgen van een mij een linkje naar een behoorlijk bruikbare OneNote-tutorial en het dringende advies om dat onder werktijd te bekijken en mee te oefenen. En dat ik dat gebruik om alles vast te leggen wat ik voor een 2e keer vraag...
Ik betwijfel of er iemand professioneel werkzaam kan blijven en gekenschetst kan worden als 'nog directer dan sigme'quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets directer, maar ik had wel het vermoeden dat jij ook geen type bent die alles tot in den treure blijft herhalen/toelichten en ook uitgaat van een bepaalde zelfredzaamheid van collega's.
Nieuw of niet nieuw…
Je hebt hem er netjes uitgekregen inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is nog prima te drinken, de kurk sluit de fles wel goed af.
In tegenstelling tot wijn bewaar je whiskyflessen rechtop staand, omdat je niet wil dat de kurk invloed heeft op de geur/smaak van de whisky. Daardoor moet je eigenlijk elk half jaar een dichte fles even op z'n kop houden om de kurk vochtig te houden. Maar dat is een zeer tijdrovend klusje als je veel flessen hebt, dus ik doe dat pas een dag voordat de fles open gaat en hoop dan maar het beste er van.
Deze kurk had al ruim 20 jaar in de fles gezeten (zonder dat de fles dus gekanteld is geweest) en dan willen ze soms uitdrogen en afbreken bij het (hoe voorzichtig ook) open maken van de fles…
Zoals je ziet heb ik het onderste deel er gelukkig heel uitgekregen, dus geen gedoe met stukjes kurk in de whisky/fles, waardoor je de whisky moet zeven en overgooien in een andere fles…
Zo dan, lucratief om wegbezuinigd te wordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ze een nabestaandenpensioen zou krijgen niet, daar kreeg ze af toe bericht over. Het bedrag was wel een verrassing.
Voor de record: die man heeft een tijd, ik weet niet hoe lang maar ik gok geen 15 jaar bij een wetenschappelijk instituut gewerkt dat in de jaren 80(!) werd wegbezuinigd en het personeel werd ontslagen met een schappelijke regeling: nog zo'n 15 jaar langzaam afbouwend salaris inclusief pensioensopbouw...
OK, ik geef me zonder strijd gewonnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er iemand professioneel werkzaam kan blijven en gekenschetst kan worden als 'nog directer dan sigme'
Dat krijg je over de periode dat je getrouwd was volgens mij?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |