Van DPD zou je toch spontaan grijze haren krijgenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben blond en ze zijn puur wit. Ze vallen amper op. Verder niet bijgehouden wanneer ik de eerste keer een witte/grijze haar gezien heb.
Alleen verhoogde bloeddrukquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Van DPD zou je toch spontaan grijze haren krijgen
waarom heb jij nog steeds dezelfde UI als die debiel?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:39 schreef NoXia het volgende:
Let wel even op want wanneer je ze eruit trekt trek je vaak het haarzakje ook mee, waardoor er geen nieuwe haren meer terug groeien.
Dat is zeker waar ja, en grijs haar ziet er bij mannen vaak ook gewoon goed uitquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef Thaddeus het volgende:
Op mijn 25e aan de zijkanten. Liever grijs dan kaal denk ik dan maar.
Ik vind het bij vrouwen ook wel wat hebben hoor. Zeker als het een dikke haardos is dan kan het heel charmant staan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja, en grijs haar ziet er bij mannen vaak ook gewoon goed uitDan zijn lijken ze meer volwassen
Onzinquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:39 schreef NoXia het volgende:
Let wel even op want wanneer je ze eruit trekt trek je vaak het haarzakje ook mee, waardoor er geen nieuwe haren meer terug groeien.
"Once you go grey, you never go away" of iets van die strekkingquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef Thaddeus het volgende:
Op mijn 25e aan de zijkanten. Liever grijs dan kaal denk ik dan maar.
Once you go grey, there's no other wayquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
"Once you go grey, you never go away" of iets van die strekking
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Once you go grey, there's no other way
Ja ik ben nu 30 en heb ook nog geen grijze haar gespot, maar wel veel haaruitval idd 😞😂quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:34 schreef mschol het volgende:
ik loop tegen de 40 aan maar bij mij vallen ze gewoon uit ipv grijs te worden
Mee eens. Niet iedereen wordt mooi grijs, maar ik heb begrepen dat je daar met zilvershampoo wat aan kunt doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:53 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik vind het bij vrouwen ook wel wat hebben hoor. Zeker als het een dikke haardos is dan kan het heel charmant staan.
Daarom is opa zeker helemaal grijs -.-quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Papa, waarom heb jij zoveel grijze haren op je hoofd?"
"Elke keer als je niet goed luistert, dan wordt 1 haartje grijs"
Grijs haar is juist tof, ook als je nog jong bent. Ik heb een huisarts van een jaar of 28, en zij is al helemaal grijs, zo’n jong gezicht met dik, zilvergrijs haar. Het staat dat mens nice net de vrouwelijke versie van Geralt of Rivia. Het heeft iets cools en unieks of zo.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:33 schreef roos94 het volgende:
Ik ben nog geen 30 en heb rond mijn kruin al flink wat witte haartjes die ik eruit kan trekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |