maar met jou tapas eten of twee gerechten kiezen en ieder de helft van beide is niet mogelijk met jouquote:
tapas of sushi ofzo wel, dat is andersquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar met jou tapas eten of twee gerechten kiezen en ieder de helft van beide is niet mogelijk met joudat is wel jammer hoor
Dat eerste gelukkig wel mogelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tapas of sushi ofzo wel, dat is anders
Een half gerecht vind ik dan weer raar
Als ik dat toezeg, gaan we dan samen uit eten?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat eerste gelukkig wel mogelijk
En dat tweede heb ik meer dan eens gedaan met een vriendin. Dan kunnen we niet kiezen, dus dan delen we het op die manier. Is fijn hoor!
Misschienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik dat toezeg, gaan we dan samen uit eten?
Dat klinkt een beetje engquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
Mogguh ook hier
Bloeit er wat moois...?
Niet dan...?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje eng
Ho, stop, mijn geaardheid is a-seksueel en a-romantisch. Dus daar houden de stappen ook opquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet dan...?![]()
Gezellig samen uit eten.
1e stap..?![]()
Vertel mij de laatste roddels.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
Mogguh ook hier
Bloeit er wat moois...?
Oh - dan is het alleen gezellig eten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho, stop, mijn geaardheid is a-seksueel en a-romantisch. Dus daar houden de stappen ook op
Lees terug!quote:
Nee dat is gezelligquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - dan is het alleen gezellig eten.
Maar dat is dan te romantisch? Je stelde het zelf net voor?!
Ik kan best eten zonder seks of romantiekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho, stop, mijn geaardheid is a-seksueel en a-romantisch. Dus daar houden de stappen ook op
Ik ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan best eten zonder seks of romantiek
Ik heb een voorkeur voor een korte samenvatting, inclusief duiding en evt. achter-de-schermen roddels.quote:
Nou, het hele voorspel leidde tot een "sorry, ik date niet. Want..."quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor een korte samenvatting, inclusief duiding en evt. achter-de-schermen roddels.
Gianni en CotS praten over dinerenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor een korte samenvatting, inclusief duiding en evt. achter-de-schermen roddels.
Dank je.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:22 schreef Sally het volgende:
Nou, het hele voorspel leidde tot een "sorry, ik date niet. Want..."
En daar moet ik het dus bij laten, want je wilde een korte samenvatting.
En ik weet nixxx van achter de schermen![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, het hele voorspel leidde tot een "sorry, ik date niet. Want..."
En daar moet ik het dus bij laten, want je wilde een korte samenvatting.
En ik weet nixxx van achter de schermen![]()
Oh, die achter-de-schermen roddel had ik gemist. Vertel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jij bent wel van de korte voorspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |