Altijd. Word ik nóg knuffeliger van.quote:
Hoi, hoi... Hoe is het met jou vandaag?quote:
Goed!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, hoi... Hoe is het met jou vandaag?
Alles goed. Vandaag nog wat administratie wegwerken. Volgende week maar een paar dagen werken ivm voorjaarsvakantie. Kijk ik naar uit.quote:
Lekker vakantie!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed. Vandaag nog wat administratie wegwerken. Volgende week maar een paar dagen werken ivm voorjaarsvakantie. Kijk ik naar uit.
Vast wel, al heb ik nu nog geen concrete plannen. Zullen we een knuffelafspraak plannen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker vakantie!
Ga je nog de hort op?
Succes met de administratie
SHOOOOOOOTSSS!!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. Word ik nóg knuffeliger van.
Op vrijdag mag dat.quote:
quote:
Huh... Lees net je bericht.quote:
Het enige verrassende aan het bericht over zijn dood is dat hij niet uit een raam is gevallen.quote:
Dat zou veel te opvallend zijn. Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige verrassende aan het bericht over zijn dood is dat hij niet uit een raam is gevallen.
Of, zoals de Speld zei: Navalny sterft, voor Russische begrippen, een natuurlijke dood.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zou veel te opvallend zijn. Uiteraard.
Verrekte.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of, zoals de Speld zei: Navalny sterft, voor Russische begrippen, een natuurlijke dood.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Verrekte.
Ik hoor net dat ze nog niet geloven dat hij dood is.Zelfs zijn eigen vrouw, en moeder ook, niet.
Tijdens het knuffelen hoef je gelukkig niet te praten dus kun je in stilte chagrijnig zijn. Zolang je beloofd niet te bijten uit chagrijnigheid.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha gezellig
Al ben ik nu een chagrijnig brombeertje met een kater
Ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter@:Q. lokpost
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha gezellig
Al ben ik nu een chagrijnig brombeertje met een kater
Uh.... met een vriendin tapas met cocktails gehad. En thuis nog even een glühweintjequote:
Moet kunnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh.... met een vriendin tapas met cocktails gehad. En thuis nog even een glühweintjedus een beetje de bloemetjes buiten gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |