Met het goede pootje uit het bed gekomen. Moet niks. Dus even lekker de hele dag knutselenquote:
Nee dan had ik hem gebeld of een spraakbericht op whatsapp gestuurd met een hijgerige stem, wel leuk om binnenkort eens te doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje seriemoordenaarachtig
Alweer lekker aan het werk. Niks te klagen. Zin in weekendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met het goede pootje uit het bed gekomen. Moet niks. Dus even lekker de hele dag knutselen
En met jou dan?
hmm, doe eensquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem gebeld of een spraakbericht op whatsapp gestuurd met een hijgerige stem, wel leuk om binnenkort eens te doen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem gebeld of een spraakbericht op whatsapp gestuurd met een hijgerige stem, wel leuk om binnenkort eens te doen
Fijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alweer lekker aan het werk. Niks te klagen. Zin in weekend
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn
Nog speciale plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]OooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun!
[..]Wat leuk ❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan nog kun je een voice appje volhijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet toch niet welke auto jij hebt
Ik voel me ineens zo veilig zonder autoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet toch niet welke auto jij hebt
Duurt langquote:
Is alleen leuk als je het niet aan ziet komen gigiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog kun je een voice appje volhijgen
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ben jij ook toe aan de vrijmibo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |